درخواست ویژگی: بهبود کارت اپل برای زوجین به اشتراک گذاری امور مالی

برای زوج‌هایی که دوست دارند یک حساب کاربری را به اشتراک بگذارند و در عین حال حساب‌های فردی را جدا نگه دارند، اپل کارت ممکن است در حال حاضر منطقی باشد. اما کسانی که دوست دارند تمام اکانت های خود را مانند من و همسرم به اشتراک بگذارند، احتمالا فکر می کنند که اپل کارت یک گزینه نیست.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


بهبودهای اپل کارت برای زوج ها

بهبود کارت اپل برای زوج هایی که امور مالی خود را به اشتراک می گذارند

در حالی که فکر می‌کنم داده‌های کارت اپل صادر شده فراتر از فایل‌های PDF احتمالاً پس از گزینه برای کاربران اضافی (در صورت وجود) ارائه می‌شود، فکر می‌کنم این کار مهمی است که اپل باید انجام دهد. بسیاری از کاربران می‌خواهند داده‌های Apple Card را با سایر حساب‌های مالی خود اضافه کنند تا تصویر بزرگ را به دست آورند. از سوی دیگر، تعداد بیشتری از کاربران اپل کارت (یا کاربران بالقوه) ممکن است گزینه صادرات را بخواهند زیرا هم بر افراد و هم بر زوج‌ها تأثیر می‌گذارد، بنابراین ممکن است اپل سعی کند آن را قبل از نقشه‌ها برای کاربران دیگر در دسترس قرار دهد.

(همچنین احتمالاً یک گروه بزرگ از نوجوانانی که دوست دارند برای دریافت اپل کارت به عنوان کاربر ثانویه تحت حساب والدین خود.)

قابل ذکر است که من و همسرم مشکل منحصر به فرد دیگری داریم که تصور می کنم زیرمجموعه بسیار کوچکتری از کاربران اپل با آن روبرو هستند. ما انتخاب می کنیم که Apple ID اصلی خود را به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم به جای دو عکس، یک کتابخانه عکس را مدیریت کنیم (با اشتراک گذاری خانوادگی غیرممکن است)، و سپس از شناسه های جداگانه برای iMessage و FaceTime استفاده کنیم. من قبلاً در این مورد نوشته‌ام و می‌خواهم یک گزینه ورود جداگانه به‌ویژه برای Photos ببینم. اما در هر صورت، اپل کارت را سخت‌تر می‌کند، زیرا به نظر نمی‌رسد راهی برای استفاده از Apple ID متفاوت از آن چیزی که به‌عنوان حساب اصلی شما در iPhone یا iPad شما هنگام ثبت‌نام برای اعتبار تنظیم شده است، وجود داشته باشد. منو. این بدان معنی است که فقط یکی از ما می تواند برای اپل کارت ثبت نام کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تا اینجا ممکن است برای بسیاری از زوج ها مشکلی ایجاد نشود، اما داشتن حساب های جداگانه تنها عارضه آن نیست. Apple Card یک تجربه نرم افزاری عالی برای بودجه بندی و پرداخت صورتحساب ارائه می دهد، اما شما نمی توانید به این نرم افزار در جایی خارج از iPhone یا iPad خود دسترسی داشته باشید. و هیچ راهی برای صادر کردن اطلاعات Apple Card خود (حداقل در حال حاضر) به نرم افزار بودجه شخص ثالث و سایر برنامه های مالی مانند شما با تقریباً هر کارت اعتباری دیگری (به استثنای صادرات اولیه PDF) وجود ندارد. من مطمئن هستم که به امنیت و حریم خصوصی مربوط می شود، اما به نظر یک مشکل قابل حل است. ممکن است یک برنامه Apple Card در دست ساخت باشد که می تواند به زوج ها دید بیشتری را در دو حساب جداگانه ارائه دهد، اما در حال حاضر این یک محدودیت قابل توجه است.

با تمرکز اپل بر روی امنیت و حریم خصوصی برای اپل کارت، من فکر می کنم گزینه یک دارنده کارت اضافی می تواند قبل از اینکه به کاربران اجازه دهد داده های مالی خود را صادر کرده و آن را با نرم افزار شخص ثالث ادغام کنند، ارائه شود. البته، داشتن دو کارت در یک حساب به جای یک کارت، ریسک و مسئولیت بیشتری دارد، اما اپل قبلاً به تدارکات گلدمن ساکس و طرف‌های آن پی برده است. در مورد کاربران، داشتن کلید دیگری برای قفل کردن کارت ثانویه به عنوان کارت اصلی در برنامه کیف پول آسان است.

یک راه حل جزئی یا موقت می تواند یک برنامه Apple Card iOS باشد که به کاربران اجازه می دهد داده ها را با شریک یا همسر خود به اشتراک بگذارند. این می‌تواند راهی برای اپل باشد تا تمرکز خود را بر امنیت و حریم خصوصی با ارائه قابلیت مشاهده در همه حساب‌ها حفظ کند، اما به جای دخالت دادن برنامه‌های شخص ثالث، آن را در محدوده برنامه خود نگه دارد.

اپل کارت به طور رسمی در دسترس عموم قرار گرفته است و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در حالی که پاداش های کارت اعتباری جدید یک ویژگی برجسته نیستند، جنبه های زیادی وجود دارد که آن را به یک انتخاب قانع کننده تبدیل می کند، از جمله فرآیند ثبت نام و تایید فوری، تاکید بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، نرم افزار بودجه طراحی شده توسط اپل، کارت تیتانیوم، بدون هزینه، و بیشتر. من خودم آماده هستم که یکی را تهیه کنم، اما چند چیز وجود دارد که مانع من و احتمالاً دیگرانی می شود که امور مالی خود را با همسر یا شریک زندگی خود به اشتراک می گذارند.

همانطور که احتمالا قبلاً شنیده اید، اپل امکان دریافت اپل کارت اضافی را برای کاربر دوم ارائه نمی دهد. اگر شما یک زوج هستید، این بدان معناست که شما و عزیزتان باید اپلیکیشن‌های Apple Card را جداگانه تکمیل کنید آیفون یا آیپد که در صورت تایید به اپل آیدی شما لینک می شود.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

شما چی فکر میکنید؟ آیا می‌خواهید کاربر اپل کارت شوید، اما منتظر توانایی صادرات داده‌ها و/یا امکان افزودن یک کاربر اضافی هستید؟ نظر خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

مربوط: