درگیری شدید بین کارگران آیفون و پلیس ضد شورش در چین

اپل اقدام نادری را انجام داد و هشدار داد که دسترسی آیفون 14 پرو به دلیل اختلال محدود خواهد شد و فاکسکان نیز هشدار داد که رشد درآمد معکوس خواهد شد.

در یک کلیپ، این شخصیت ها در حال لگد زدن و لگد زدن به فردی که روی زمین دراز کشیده دیده می شود. در دیگری، یک خودروی پلیس توسط معترضان محاصره شده است. یک کلیپ مجروحان را در آمبولانس نشان می دهد. فیلم های دیگر تکان خوردن و هل دادن زیاد بین کارگران و پلیس و همچنین استفاده از باتوم را نشان می دهد.

تصاویر ویدیویی (در زیر) درگیری بین کارگران فاکسکان و افرادی را که کت و شلوار سفید پوشیده اند را نشان می دهد. در حالی که برخی گزارش‌ها می‌گویند که چهره‌های لباس سفید امنیتی فاکسکان هستند، اکثریت آنها را افسر پلیس توصیف می‌کنند. گفته می شود که پلیس ضد شورش و پلیس مسلح به محل حادثه اعزام شده اند.

در یک ویدیو، کارگران عصبانی یک مدیر ساکت و شلیک شده را در یک اتاق کنفرانس احاطه کردند تا شکایت خود را بیان کنند و نتایج آزمایش کووید خود را زیر سوال ببرند. تاریخ جلسه نامشخص بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در چنین شرایط آشفته ای، تعیین واقعیت ادعاهای متضاد اغلب می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، حقیقت هرچه که باشد، واضح است که بسیاری از کارگران به مدیریت فاکسکان در مورد شیوع بیماری اعتقادی ندارند. ما امیدواریم که اپل تیمی را به کارخانه فرستاده باشد تا رویدادها را بررسی کنند و مطمئن شوند که حفاظت مناسب از کارگران وجود دارد.

مدت زیادی نگذشته بود که کارگران شکایت کردند که عفونت همچنان در کارخانه گسترش می یابد و غذا و دارو به اندازه کافی وجود ندارد. تعداد قابل توجهی تصمیم به ترک کارخانه و بازگشت به شهر خود گرفتند.

بلومبرگ گزارش می دهد که کارمندانی که انتظار می رود به کار در خطوط تولید ادامه دهند، به نتایج آزمایش منفی خود اطمینان ندارند.

در آن زمان، این شرکت ادعا کرد که وضعیت تحت کنترل است، حتی اگر این بدان معنا باشد که قوانین تولید حلقه بسته از قبل سخت‌گیرانه‌تر شده است. این شامل بسته شدن غذاخوری ها و کنترل بسیار شدید محل اجازه رفتن به کارگران در مؤسسه بود.

برخی از کارگران نیز با چوب، شکستن شیشه ها و دوربین های امنیتی دیده می شوند. اخبار بی بی سی گزارش می دهد که “استقرار گسترده پلیس” شامل تعداد زیادی از افسران مسلح بود.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کارگران می گویند پاداش های وعده داده شده (که در گزارش های محلی «یارانه» نامیده می شود) پرداخت نشده است. اینکه مواد غذایی و پزشکی کافی برای کارگران محبوس شده در مرکز وجود ندارد. و اینکه شرکت در تفکیک صحیح کارکنان آلوده و غیر آلوده شکست خورده است…

زمینه

حل این وضعیت با واکنش رسمی چین به همه گیری بسیار دشوارتر شده است. این کشور بر استفاده از واکسن‌های خود، که بسیار کمتر از واکسن‌های موجود در بیشتر کشورها مؤثر هستند، و سیاست «COVID Zero» که در آن حتی نرخ‌های ناچیز عفونت منجر به بسته شدن شهرها می‌شود، پافشاری کرده است. با این حال، مدیریت دقیق تولید حلقه بسته – که در آن کارگران به صورت 24 ساعته تا یک ماه در یک زمان در تاسیسات می مانند – همچنان مشکل خواهد بود.

یکی از کارگران مرد گفت: “من واقعاً از این مکان می ترسم، اکنون همه ما ممکن است کووید مثبت باشیم.” شخص دیگری گفت: “شما ما را به مرگ می فرستید.”

مشکلات زمانی شروع شد که شیوع کووید-19 در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون فاکسکان در ژنگژو – که در محلی به عنوان شهر آیفون نیز شناخته می شود – رخ داد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


درگیری های خشونت آمیز بین کارگران آیفون و پلیس در فیلم های ویدئویی از کارخانه اصلی مونتاژ آیفون فاکسکان در ژنگژو چین دیده شده است. در ادامه می توانید کلیپ های ویدیویی را مشاهده کنید.

فاکسکان ابتدا پاداش هایی را برای متقاعد کردن کارگران به ماندن ارائه کرد، سپس در صورت عدم موفقیت آنها را ده برابر کرد. گسترش عفونت ها ادامه یافت و کارخانه تحت کنترل شدیدتری قرار گرفت.

فاکسکان گفت که با کارکنان و مقامات دولتی محلی برای جلوگیری از خشونت بیشتر کار می کند و گزارش های مبنی بر پاداش های پرداخت نشده را رد کرد و گفت که به تمام تعهدات مالی خود در قبال کارگران عمل خواهد کرد. او همچنین ادعاهای استخدام‌شده‌های جدید مبنی بر اسکان آنها در خوابگاه با کارگران فعلی که تست COVID-19 مثبت داشتند را رد کرد.

گرفتن 9to5Mac

با درگیری‌های خشونت‌آمیز مشابه در سایر کارخانه‌ها و شهرهای دیگر، واضح است که صبر مردم به نقطه پایان رسیده است و دیر یا زود دولت چین باید در واکنش خود به COVID-19 تجدید نظر کند.