دریچه تامین هوا 20*20 بیرونی مهام مارکت فروشگاه اینترنتی مهام مارکت I تجربه یک خرید آسان و مطمعا با تضمین بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

آپادانا کالا یکی از بزرگترین تولید کنندگان دریچه‌ های تهویه در ایران است که با هدف جلب رضایت مشتریان گام برداشته است. این فروشگاه به دلیل فروش انواع مختلفی از دریچه‌ های هوا با کیفیت بالا، توانسته است تا در این زمینه به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. شاید شما در ساختمان خود نیاز داشته باشید تا داخل خطوط لوله را مشاهده کنید. همانطور که می خواهید بدانید دریچه بازدید چیست، این دریچه به دو دسته پایه بلند و پایه کوتاه تقسیم می شود که از کاربردهای آن ها می توان به بررسی و رفع مشکلات فاضلاب و مخابرات بیان کرد. قیمت دریچه خطی بستگی به تعداد سفارش و ابعاد مورد نیاز دارد که با مشورت با کارشناسان مشخص میشود. دریچه فن کویل صنعتی در اصل دریچه هایی با ابعاد بزرگ و سفارشی هستند که اکثرا در سازمان های بزرگ برای برج های خنک کننده و یا تاسیسات آن ساختمان استفاده میشوند.

درب بخاری گرد 10 سانت گالوانیزه

اگر در محیطی که رطوبت و یا حرارت وجود دارد بهتر است از جنس متناسب با آن محیط استفاده گردد. در سیستم های هوارسانی که برای این کار تعریف شده اند، مورد استفاده قرار بگیرند. حداقل سفارش برای دریچه ها ، عرض 15 سانتی متر و مساحت 130 اینچ مربع می باشد. به دلیل نوسانات بازار لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و هرگونه پرسش و پاسخ و دریافت اطلاعات لازم تماس بگیرید. سرعت های مندرج در این جدول بر اساس سطح مفید دریچه تعیین شده اند، یعنی سطحی که حاصل ضرب ابعاد دریچه منهای سطوح تیغه های دریچه حاصل می آید.

در واقع تمامی صدا‌های منتشر شده از دریچه‌ های تهویه با میزان دبی هوای عبوری از آن‌ ها ارتباط تهویه آسیا مستقیم دارد. همچنین اگر هواساز دارای صدای کمی باشد اما باز هم ابعاد مناسبی برای هواساز انتخاب نشده باشد، شاهد صدا‌های شدید از دریچه تهویه هوا خواهید بود که منجر به آلوگی صدای زیادی می‌ شود. پره‌ های مورد استفاده در این نوع دریچه هوا، دارای زاویه چهل و پنج و نود درجه است و بر اساس نیاز باید برای خرید آن اقدام شود. دریچه ها دارای کارایی مختلفی می باشند و به همین دلیل با شکل‌‌‌‌‌ها و طراحی گوناگونی تولید می گردند.

  • 5) فضاي باقي مانده در اطراف دودكش و لوله ها و كابل ها، در عبور از جدارهاي فضاي نصب )دستگاه هاي با سوخت مايع يا گاز، نبايد دهانة ورودي هواي احتراق تلقي شود.
  • دریچه‌های هوا در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید از صحت کیفیت، سلامت و کارکرد صحیح آن‌ها اطمینان حاصل نمود.
  • برای مکش هوای ناسالم داخب راه پله ها،پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی از این مدل دریچه هوا استفاده می کنند.‌ دریچه هواکش فلزی به شکل های شیاردار،مشبک و خطی ۹۰ درجه بی دمپر تولید می شود.
  • مطابق مبحث ۱۷ مقررات ملی لوله کشی گاز طبیعی ساختمان، استفاده از دریچه تامین هوا در فضاهای مسکونی، آموزشی، صنعتی و تجاری امری لازم و ضروری می باشد.
  • یک دریچه گرد تخت از ابتدایی‌ترین انواع دریچه های موجود در بازار است که چون شباهت بسیاری به بلندگو دارد، به دریچه بلندگویی نیز معروف است.
  • توجه کنید اگر این فاکتور را در انتخاب نوع دریچه هوا مورد نظر قرار ندهید، در تابستان‌ ها هوای بسیار گرم و در زمستان‌ ها هوای سرد را تجربه خواهید کرد.
برخی از دریچه‌ها بخصوص دریچه‌های خطی اسلوت، بصورت دکوراتیو در طول‌های بالا کار می‌شوند و امکان هوادهی یکنواخت در طول بالا برای دریچه وجود ندارد. بنابراین، باید از پلنیوم باکس استفاده شود تا اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول دریچه بطور صحیح انجام شود. این نوع دریچه بیشتر در مکان‌هایی همچون اتاق تمیز موجود در شرکت‌های داروسازی، آزمایشگاهی و شرکت‌های تولیدی مواد غذایی استفاده می‌شود. هوا توسط این دریچه بصورت گردابی توزیع می‌شود و جهت استفاده در ارتفاع سقف تا 4 متر مناسب است. دریچه‌ها از نظر محل نصب، نوع کاربری، طراحی ظاهری و ملاحضات مکانیکی متفاوت‌اند. در ادامه چند نوع دریچه پرکاربرد که در پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری بکاربرده می‌شوند، معرفی شده است.

توجه کنید اگر این فاکتور را در انتخاب نوع دریچه هوا مورد نظر قرار ندهید، در تابستان‌ ها هوای بسیار گرم و در زمستان‌ ها هوای سرد را تجربه خواهید کرد. معمولاً استفاده از دریچه‌ های هوای مشبک برای رستوران‌ ها، مساجد و تالار‌های پذیرایی پیشنهاد می‌ شود. یکی از دریچه های تهویه هوا ساختمان که سقفی می باشد،‌ دریچه سقفی کولر است که می توان جزو یکی از معروف ترین انواع دریچه تهویه هوا به حساب آورد. هر یک از دریچه‌ های تهویه هوا با توجه به محل نصب آن‌ ها دارای انواع مختلفی هستند که لازم است تا قبل از خرید، به این مشخصات دقت فرمایید.

کانال فلکسیبل عایقدار

دریچه تامین هوا 20*20 بیرونی مهام مارکت فروشگاه اینترنتی مهام مارکت I تجربه یک خرید آسان و مطمعا با تضمین بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت