دریچه فن کویل

جهت استعلام قیمت هر کدام از انواع دریچه کانال کولر از طریق تماس تلفنی یا پیامرسان واتس اپ با مجموعه تهویه سان در ارتباط دریچه بازدید باشید. کارگاه تولیدی محصولات تهویه ی ساختمان، بزرگ و وسیع می باشند. برای خرید انواع محصولات کلیک کنید. البته هواکش ها برای محیط های مختلف استفاده می شوند و هر کدام دارای ابعاد مختلفی هستند هر چقدر محیط ها بزرگتر باشد و نیز به تهویه بیشتری داشته باشد از دستگاه هواکش بزرگتر استفاده می شود و دریچه ای که برای هواکش استفاده می شود با توجه به ابعاد این وسیله است. چنین دریچهها هر چقدر هم که در معرض رطوبت باشند خراب نخواهند شد. از این نوع دریچه تنظیم هوا برای مکان هایی که رطوبت وجود ندارد، استفاده می شود. کاربرد فلز با پوشش رنگ الکتروستاتیکِ کوره ای فراوانیِ بیشتری نسبت به نوع چوبی یا پلاستیکی دارد اما بنا به ضرورت و تناسب مواردِ محیطی،بدون شک می توان به نقش بی بدیل چوب یا پلاستیک نیز در کاربرد و ساختار دریچه بازدید اذعان نمود.این موضوع در جاهایی که رطوبت یا الزامات محیطی ایجاب می کند نمودِ بیشتری می یابد.مثلا در جاهایی مثل سرویس های بهداشتی،استخر،سونا و موارد مشابه که رطوبت باعث فرسایشِ سریعِ فلز می شود لزوم کاربرد مواد پلاستیکی را در ساخت دریچه بازدید دوچندان می کند.

دریچه کولر آبی با توجه به شرایط محیطی یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کالایی است که بیشتر در داخل خانه ها و شرکت های اداری و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر روی کانال کولر دریچه نصب نکردهاید بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام دهید چون علاوه بر هدایت بهتر هوای خنک در خانه، ظاهری زیبا به دیوار خانه داده و جلوی ورود گرد و خاک اضافه را نیز خواهند گرفت. جهت هدایت باد سرد باید از انواع دریچه متناسب با ابعاد پنجره کولر آبی کمک گرفت. دریچه کولر به منظور هدایت و انتقال هوای موجود در درون کانال کولر به داخل محیط ها استفاده می شود. دریچه کولر چوبی بدون درپوش نیز در تهران دما موجود است. انواع دریچه کولر در کانال سازی شرکت تهران دما آرکا تولید و فروخته می شود. در این مقاله از تهران دما با مراحل خرید دریچه کولر آشنا می شویم. جهت جلوگیری از برگشت هوای نامطبوع از طریق کانال کولر آبی به داخل ساختمان، ارتفاع لولهها در سیستم تهویه را تا 2.5 متر بالاتر از سطح کانال کولر بالا برده و قسمت انتهایی آن را به حالت U برعکس تغییر بدهید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، استانداردی برای اندازه کانالهای کولر وجود ندارد، بنابراین ممکن است حتی در یک خانه نیز اندازه کانالهای کولر با هم برابر نباشد. این روکش ها هوای داخل و خارج خانه را کاملا مسدود می کنند و می توان دریچه را بست. برای ساخت این دریچه ها از روکش های مناسب نیز استفاده شده است. جهت حفظ آرامش و آسایش ساکنین بهتر است از سیستم لولهکشی مجزا استفاده کنید. چرا که تولیدکنندگان جهت انبار کردن دریچه کولر با سایزهای استاندارد نیازمند فضای کافی هستند. البته بیشتر خاک در همین منطقه جمع میشود چرا که با ایستادن هوا پشت دریچه، خاکهای معلق در جریال هوا داخل کانال فرود میآیند. البته طبیعتا مدلهای دکوراتیو قیمت بیشتری دارند چرا که علاوه برا کیفیت ساخت بهتر، دارای تزیینات خاص روی جلوپنجره دریچه نیز هستند. دریچههای مدرن و امروزی طوری طراحی شدهاند که علاوه بر کارایی بالا، ظاهر بسیار زیبایی هم دارند. دریچه کولر ام دی اف یکی از جذاب ترین طرح های تولیدی بوده و برای استفاده در طراحی داخلی بسیار مناسب است. این نوع درچه بازدید فن کویل ماهیتاً از ام دی اف ساخته میشود . این ورق بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد.

از لحاظ ساختار و کاربرد نیز مانند دیگر انواع آن است و تفاوت خاصی ندارد. از مزایای دیگر این دریچه بازدید وزن سبک این محصول میباشد .یکی دیگر از محاسن دریچه بازدید پلاستیکی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن است . اما در کانال های از پیش عایق شده به دلیل داشتن وزن بسیار سبک تر، نیازی به ابزار خاص و ماشین آلات سنگین نداشته و همچنین برای پرسنل اجرایی از ایمنی بیشتری در قیاس با کانال های گالوانیزه برخوردار می باشند. ، یا در یک بروشور دیگر خیلی کوتاه گفته شده است: «باز بودن دریچه کولر در بعضی شرایط میتواند عامل تشدید گازگرفتگی شود، بنابراین برای تهویه مناسب صرفاً از دریچههای همیشه باز در دیواره اتاقها و سالنها بهره بگیرید»، اما این توصیهها هرچند مناسب است اما قطعا کافی نیست و سوال است که این بروشورها و قرار دادن آنها مثلاً در سالن شهرداری تا چه حد نیاز جامعه در به روز رسانی اطلاعات ایمنی و توصیه ها را تامین میکند؟ این قسمت ذرات خاک را از هوای اتاق خارج کرده و به تهیه هوای تمیز اتاق کمک میکند. دریچه کولر مشبک تیز از جمله انواع دریچه کولر میباشد که هوای دستگاه را به محیط مورد نظر هدایت میکند .

از انواع دیگر دریچه های تولید شده شرکت تهویه نو می توان به دریچه بازدید تاسیسات اشاره کرد. در نتیجه بار دیگر متر را برداشته و اینبار از داخل کانال اندازه بگیرید. دانستن ابعاد داخل کانال به شما کمک خواهد کرد تا اندازه دریچه را درست انتخاب کنید. برخی از مشتریان علاقه مند هستند تا طرحی نو در دریچه کولر آبی ایجاد شود. اما مدلهای دکوراتیو دریچه کولر فلزی با برنج، برنز و استیل نیز ساخته میشوند که بخاطر رنگ براقشان، ظاهر بسیار لوکسی به دریچه هوا میدهند. دریچههای کولر در جنسهای چوبی، فلزی و پلاستیکی در انواع برقی کنترلی، دو طرفه، ساده و تزیینی یا دکوراتیو تولید میشوند. دریچههای ساده همان مدلهای فلزی و سفید رنگ هستند که در بیشتر خانهها دیده میشوند. این دریچهها در موارد تماما هوا و آب کاربرد دارند، که نمونه هوا آب آن همان دریچه کولر آبی مورد استفاده در بسیاری از منازل مسکونی میباشد. به صورت کلی قیمت دریچه های آهنی یا همان گالوانیزه نسبت به دریچه های آلومینیومی ارزان تر می باشد. این کالا نسبت به مدل درپوش دار آن ارزان تر می باشد.

روشی که در بالا نام برده شد بهترین نوع ثبت سفارش در هنگام خرید دریچه کولر می باشد. همه ی کالاهای نام برده شده با استفاده از متریال های با کیفیت تولید و عرضه می شوند. یکی از جدیدترین کالاهای شرکت تهران دما، طرح درپوش دار می باشد. تهران دما بخش خرید اینترنتی دریچه کولر را راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و در کوتاهترین زمان کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایند. در گذشته افراد برای تهیه ی محصولات تهویه ی ساختمان همچون دریچه تنظیم هوا، می بایست به مراکز فروش فیزیکی مراجعه می کردند. از جمله جدیدترین محصولات می توان به دریچه کولرهای خطی 30 درجه دمپردار، خطی 90 درجه و همچنین چوبی درپوش دار اشاره نمود. در تمام ابعاد کناری دریچه هوا ی تازه ورقی به اندازه ی نیم سانت یک خم نود درجه ایجاد میشود تا لبه های کناری این دریچه هوای تازه دچار تاب خوردگی و دفرمه نشود .پس از ساخت دریچه هوا ی تازه نوبت رنگ آمیزی این محصول می شود . اگر قرار است برای تمام کانالهای خانه دریچه تهیه کنید، باید اندازه هر کانال را به صورت جداگانه مشخص کرده و حین خرید بر اساس اندازه، دریچهها را خریداری کنید.

شرکت تهران دما با استفاده از متخصصین و کارشناسان خود اقدام به طراحی دریچه کولر جدید می نماید. استفاده از دریچه ریموت دار کولر نسیم پرداز میتواند بهترین راه حل باشد. با بهترین متریال می باشد و آمادگی عقد قرارداد با پروژه های بزرگ صنعتی را دارند. دریچه کولرهای پلاستیکی درپوش دار در شهرهای سلمانیه و اربیل عراق محبوبیت خیلی زیادی دارند. این محصول محبوبیت ویژه ای در میان مشتریان کسب کرده است. اما امروزه با پیشرفت ارتباطات و اینترنت این قابلیت فراهم شده است که علاقه مندان بتوانند خرید اینترنتی دریچه کولر را به آسانی انجام دهند. متخصصان تهران دما در اسرع وقت به محل مورد نظر نصب دریچه کولر اعزام شده و با سرعت خیلی بالایی دریچه ی کانال های کولر را نصب می نمایند. تهران دما از سال 1364 فروشگاه خود را راه اندازی کرده است تا بتواند قدمی در راستای رساندن دمای مطلوب به محیط ها بردارد. کانال کولر هوا و دمای مطلوب را از دستگاه های سرمایشی به محیط ها هدایت می نماید. جای پیچ دریچه کولر و دمپر بر روی این قاب ها نصب می گردد.

یکی از زیباترین و مدرن ترین دریچه ها، دریچه های چوبی هستند. همچنین در این شرکت انواع مختلفی از دریچه کولرهای چوبی خطی ثابت، خطی دمپردار، دیواری درپوش دار و انواع چوبی زیر فن کوئلی تولید و به فروش می رسد. کانال سازی تهران دما دریچه کولر آبی را در رنگ های مختلفی تولید می کند. تهران دما با توجه به نیاز مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور دریچه کولرهای خود را طراحی و اجرا می نماید و با استفاده از ایده های جدید کارشناسان خود دریچه کولر جدید را از جنس های مختلفی و در طرح های زیبا و شیک و به روز تولید و عرضه می کند. در این مجموعه انواع گوناگونی دریچه کولر از جنس آلومینیومی،آهنی و چوبی تولید می شود. شرکت تهران دما آرکا در سال های اخیر اقدام به ارسال دریچه کولر به کشورهای همسایه نموده است. شرکت تهران دما برای تولید دریچه کولر از ورق با ضخامت 1 میل بهره می برد. انواع َخطوط گریلی این دریچه کولر به صورت زاویه دار و زاویه صفر است . انجام این کار در سال های اخیر موجب به روز شدن محصولات تهویه شده است. از سایر محصولات تهران دما می توانیم به دریچه کولرهای خطی،سقفی،دمپردار،بدون دمپر و انواع دریچه کولر بازدید اشاره کرد.

دریچه های چوبی به خاطر زیبا بودن بسیار چشم نوازشان در موقعیت های مسکونی تا حد زیادی دارایی طرفدار و علاقه مندان مخصوص خود میباشد . این امر سبب میشود تا هوای پرتابی از شیار های دریچه هوا ی اسلوت به محیط قابل کنترل و انسداد باشد . هر یک از تیغه های دریچه اسلوت فضای پیرامون را به دو قسمت تقسیم می کند.یعنی اگر در داخل کادرِ این دریچه، یک تیغه هوا بکار رفته باشد آن دریچه هوا را دو اسلوت و اگر دو تیغه بکار رفته باشد آن دریچه هوا را سه اسلوت می نامند. یکی از مهم ترین مزایای این نوع دریچه، سبک و قابل شستشو بودن آن است.

انواع دریچه کولر در شرکت تهران دما عرضه می گردد. شرکت تهران دما دریچه هوای دکوری زیبا را به سفارش مشتریانش تولید می کند. بدون شک استفاده از این دکوری زیبا و کاربردی سبب لوکس شدن هر فضا می شود. به دلیل رشد و پیشرفت صنعت ساختمان سازی تولید دریچه کولر آبی جدید نیز هر ساله رو به افزایش است. پره های این محصول باریک می باشد، به همین دلیل زیبایی آن دو چندان شده است. یکی قطعات تزیینی داخل کابین، دریچه کولر پژو ۲۰۶ می باشد که جذابیت خاصی به آن می دهد. ضخامت ورق دریچه کولر در تهران دما استاندارد می باشد.