در اینجا نحوه افزودن HomeKit Secure Video با دوربین های Google Nest آورده شده است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Starling قصد دارد از Nest Doorbell 2022 (با سیم) در اواخر سال جاری پشتیبانی کند. متأسفانه، زنگ در 2021 که با باتری کار می کند سازگار نیست، و همچنین چیزی مربوط به قبل از سال 2021 نیست. دوربین ها همچنان می توانند صدا و تصویر زنده را در برنامه Home داشته باشند، اما گزینه ضبط وجود ندارد.

اگر قبلاً یک Starling Home Hub دارید، نسخه 11 سیستم عامل هم اکنون در دسترس است. پس برو به صفحه راه اندازی و آپدیت را در شبکه محلی خود اجرا کنید. اگر هنوز Starling Home Hub را خریداری نکرده‌اید، یک بار خرید مستقیم 99 دلاری است. وب سایت استارلینگ.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

به‌روزرسانی جدید Starling Home Hub از Nest Cam 2021 (سیمی)، Nest Cam 2021 (باتری) در صورت اتصال به منبع برق و Nest Cam 2021 با Floodlight پشتیبانی می‌کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که اشتراک Nest Aware همچنان برای این دوربین‌ها مورد نیاز است، بنابراین نمی‌توانید منحصراً از HomeKit Secure Video استفاده کنید.

را مرکز بازدیدکنندگان سار بخشی جدایی ناپذیر از تجربه HomeKit من است، زیرا من را به هم متصل می کند ترموستات آشیانه و Google Home Mini به ترتیب به HomeKit و AirPlay رسید. یکی از ویژگی‌های قابل توجهی که برای بسیاری از مشتریان Starling یکی از موارد مورد علاقه بوده است، پشتیبانی Nest از ویدیوی امن HomeKit اپل است. اکنون، با آخرین به‌روزرسانی سیستم‌افزار 11.0، تعداد انگشت شماری از دوربین‌های Google Nest اکنون با HKSV سازگار هستند.

ویدیوی امن HomeKit نیاز به الف اشتراک iCloud+. با طرح 5 گیگابایتی، فقط یک دوربین خواهید داشت. طرح 200 گیگابایتی پشتیبانی از پنج دوربین را اضافه می کند. طرح 2 ترابایتی امکان تعداد نامحدودی دوربین را فراهم می کند.

HomeKit Secure Video مجموعه‌ای از ابزارهای اضافی را برای دوربین‌های HomeKit پشتیبانی می‌کند، از جمله ذخیره کلیپ‌ها در iCloud، آپلود و اشتراک‌گذاری کلیپ‌های ویدئویی رویداد در برنامه Home، مناطق فعالیت، تشخیص چهره و اعلان‌ها برای حیوانات/افراد/بسته‌ها و غیره. چند سال طول کشید تا اپل شاهد پذیرش باشد، اکنون دوربین های سازگار مناسبی وجود دارد eufyآرلو، آقارا، حواو غیره

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: