در اینجا نشان می دهد که اپل چقدر کمتر از Google داده از شما جمع آوری می کند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی داده‌های مکان به دلیل اهمیت آن در پیوند دادن پروفایل‌های آنلاین و آفلاین مصرف‌کنندگان، موضوعی داغ در حفظ حریم خصوصی داده‌ها است.

هم توییتر و هم فیسبوک اطلاعات بیشتری از آنچه نیاز دارند ثبت می کنند. با این حال، با فیس بوک، بیشتر داده هایی که ذخیره می کنند، اطلاعات وارد شده توسط کاربران است.

داده-شرکت-های-فناوری-بزرگ-apple-9to5mac

StockApp می‌گوید: «هر یک از این شرکت‌های داده روی دسته خاصی از داده‌ها تمرکز می‌کنند، نه کمیت داده‌ها. گوگل انواع مختلفی از اطلاعات را برای تک تک کاربران جمع آوری می کند. این شرکت برای تبلیغات هدفمند به جای ردیاب های شخص ثالث به این داده ها متکی است.

اپل به دلیل تلاش‌های خود برای حفظ حریم خصوصی شناخته شده است و بیان می‌کند که این یک “حق اساسی بشر” است. برخلاف اکثر شرکت‌های بزرگ فناوری، اپل می‌گوید که این یک تجارت مبتنی بر تبلیغات نیست، به این معنی که برای فروش محصولات نیازی به جمع‌آوری داده‌های شما ندارد. اکنون، یک مطالعه جدید نشان می دهد که در واقع، اپل شرکتی است که کمترین داده را در مقایسه با سایر شرکت ها جمع آوری می کند.

مربوط:

در حالی که گوگل برای هر کاربر 39 امتیاز جمع آوری می کند، اپل تنها 12 امتیاز جمع آوری می کند. آنچه در اینجا قابل توجه است این است که تجزیه و تحلیل StockApp نشان می دهد که فیس بوک فقط دو امتیاز بیشتر از اپل جمع آوری می کند. توضیح داده شده به شرح زیر است:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با توجه StockApps تجزیه و تحلیل، از پنج شرکت بزرگ دیجیتال، که شامل گوگل، توییتر، اپل، آمازون و فیس بوک می شود، گوگل بیشترین داده را در مورد کاربران خود جمع آوری می کند.

طبق این مطالعه، اپل تنها اطلاعات مورد نیاز برای مدیریت حساب های کاربری را ذخیره می کند.

اپل از نظر حریم خصوصی کاربران در لیگی بالاتر از آمازون قرار دارد. این شرکتی است که از حفظ حریم خصوصی آگاه است. اپل فقط اطلاعات لازم برای مدیریت حساب های کاربری را ذخیره می کند. این به این دلیل است که وب سایت آنها به اندازه گوگل، توییتر و فیس بوک به درآمد تبلیغات وابسته نیست.

نظر شما در مورد این مطالعه چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این مطالعه استفاده از برنامه هایی را توصیه می کند که می توانند به محافظت از داده های شما مانند مرورگر DuckDuckGo به جای Google Chrome کمک کنند. به گفته StockApp، یکی از بزرگترین نگرانی‌ها این است که گوگل «حفظ مکان‌های خاص کاربران» می‌گوید که این یک «نگرانی بزرگ» است.