در اینجا همه چیزهای دیگر از اپل در سال 2022 آمده است

[ad_1]

نیمه اول سال 2022 بسیار شلوغ بود – ما شاهد معرفی Mac Studio، استودیو نمایشگر، MacBook Air کاملاً بازطراحی شده و موارد دیگر بودیم. اپل همچنین از دور بعدی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود، از جمله iOS 16، در جریان WWDC در ماه ژوئن رونمایی کرد.

اما سال اپل هنوز به پایان نرسیده است و هنوز اعلان های زیادی در راه است. در اینجا همه چیزهایی است که می دانیم.

مک پرو

انتقال سیلیکون اپل تا سال 2022 ادامه خواهد داشت – و این می تواند سالی باشد که این انتقال کامل می شود. بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل در حال برنامه ریزی یک مک پرو جدید است که از سیلیکون اپل پشتیبانی می کند. این دستگاه از نظر طراحی می تواند تقریباً نصف اندازه مک پرو فعلی باشد.

اپل حتی معرفی مک پرو جدید را در رویداد ویژه خود در ماه مارس به اشتراک گذاشت. جان ترنوس، معاون رئیس اپل گفت: “فقط یک محصول باقی مانده است: مک پرو، اما این برای یک روز دیگر است.”

شایعه شده است که مک پرو جدید در 20 یا 40 پیکربندی هسته محاسباتی، متشکل از 16 هسته با عملکرد بالا یا 32 هسته با عملکرد بالا و چهار یا هشت هسته با کارایی بالا، در دسترس خواهد بود. گزینه های GPU شامل گزینه های 64 و 128 هسته ای خواهد بود.

iPad Pro بازطراحی شده

آیپد پرو در سال 2021 با انتقال به تراشه M1 برای قدرت و همچنین نمایشگر مینی LED در سایز 12.9 اینچی، به روز رسانی قابل توجهی دریافت کرد. مدت کوتاهی پس از معرفی آی‌پد پرو ۲۰۲۱، شایعاتی در مورد انتظارات از مدل نسل بعدی منتشر شد.

بلومبرگ گزارش داد که اپل در حال توسعه یک آیپد پرو بازطراحی شده با پشت شیشه ای است. این تغییر به آیپد پرو اجازه می دهد تا برای اولین بار از شارژ بی سیم و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی کند.

کانکتور آیپد پرو

شارژ بی سیم معکوس به شما این امکان را می دهد که یک دستگاه سازگار با شارژ بی سیم مانند آیفون یا ایرپاد را در پشت آیپد پرو قرار دهید تا آن دستگاه را شارژ کنید. قدرت از iPad Pro به دستگاه دیگر تقسیم می شود.

با این حال، اخیراً 9to5Mac متوجه شد که اپل برنامه های طراحی مجدد iPad Pro خود را کاهش داده است. به جای پشتی تمام شیشه ای، این شرکت در حال برنامه ریزی لوگوی شیشه ای بزرگتر اپل است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

تغییر دیگری که با آیپد پرو 2022 به وجود می آید، گسترش فناوری نمایشگر مینی ال ای دی به آیپد پرو 11 اینچی برای اولین بار است. این فناوری نمایشگر است که اولین بار در سال 2021 به آیپد پرو 12.9 اینچی آمد.

در مورد تاریخ انتشار، انتظار می رود iPadOS 16 در ماه اکتبر منتشر شود. شایعه فعلی حاکی از آن است که سخت افزار جدید آیپد پرو نیز تقریباً در همان زمان عرضه خواهد شد.

آیپد 10

علاوه بر آیپد پرو رده بالای جدید، اپل همچنین قصد دارد در سال جاری مقرون به صرفه ترین آیپد خود را بازسازی کند. نسل دهم آی‌پد قرار است پاییز امسال عرضه شود و می‌تواند بزرگ‌ترین به‌روزرسانی آی‌پد در سال‌های اخیر باشد.

آی‌پد نسل نهم کنونی از تراشه A13 Bionic استفاده می‌کند، اما iPad سطح ابتدایی امسال از تراشه A14 Bionic بهره می‌برد. به گفته منابع 9to5Mac، نسل دهم آی‌پد به آی‌پدهای گران‌تر می‌پیوندد زیرا از شبکه‌های 5G سریع‌تر نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین شایعه شده است که iPad 10 جدید برای شارژ و انتقال داده از Lightning به USB-C تغییر خواهد کرد. همچنین انتظار می رود که فرم فاکتور با لبه های مسطح مشابه iPad Pro، iPad Pro و iPad mini به روز شود.

می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آی‌پد 10 در جمع‌بندی کامل ما در اینجا بخوانید.

آیفون 14

ما نمی توانیم آیفون 14 را فراموش کنیم. شایعه شده است که آیفون 14 یک تغییر اساسی در خط تولید آیفون است، با تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی می کند که این مجموعه شامل دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی خواهد بود.

خط تولید آیفون 2022 ممکن است از نظر نام های بازاریابی به این شکل باشد: آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس. کو می گوید که آیفون 14 مکس پایین ترین قیمتی را که تا به حال برای یک آیفون بزرگ 6.7 اینچی با قیمت حدود 900 دلار ارائه کرده است.

در حالی که برخی از گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که آیفون 14 ممکن است طراحی مشابه آیفون 4 داشته باشد، آخرین شایعات نشان می‌دهند که اپل در عوض طراحی ساده‌تری را برنامه‌ریزی می‌کند. در واقع، آیفون 14 و آیفون 14 مکس باید تقریباً شبیه به آیفون 13 فعلی باشند.

ساخت آیفون 14 پرو |  رندر آیفون 14 پرو

با این حال انتظار می رود آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس این ناچ را کنار بگذارند.

انتظار می رود به جای بریدگی، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس از طراحی جدید پانچ سوراخ + قرص بهره ببرند. منطقی است که اپل این طراحی را با آیفون 14 به کار گیرد، با “سوراخ پانچ” که دوربین در حال حاضر در ناچ قرار دارد.

به گفته Kuo، آیفون 14 برای اولین بار با پشتیبانی از فوکوس خودکار، بهبود چشمگیری در دوربین جلو نیز خواهد داشت. در مورد دوربین پشتی، کو می گوید که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به 48 مگاپیکسل ارتقا خواهند یافت که نسبت به سنسور 12 مگاپیکسلی آیفون 12 افزایش یافته است.

انتظار می رود سری آیفون 14 در سپتامبر 2022 معرفی و عرضه شود. اگرچه شایعاتی مبنی بر تاخیر وجود دارد، آخرین گزارش ها حاکی از آن است که همه چیز برای عرضه در سپتامبر آماده شده است.

اپل واچ سری 8 با ویژگی های سلامتی جدید

همچنین انتظار می‌رود خط اپل واچ در سال 2022 اصلاح شود. کو اعلام کرد که اپل سه مدل جدید اپل واچ را در پاییز 2022 عرضه می‌کند که شامل یک اپل واچ جدید سری 8، یک اپل واچ جدید SE و نسخه قوی است. ورزش که قبلا ذکر شد

از نظر فناوری سلامت، انتظار می‌رود اپل واچ سری 8 یک سنسور دمای بدن اضافه کند که امکان ردیابی سلامت و تناسب اندام بیشتر را فراهم می‌کند. بلومبرگ گزارش داد که این سنسور دمای واقعی بدن شما را به شما نمی دهد، اما در عوض زمانی که دمای شما بالا است به شما هشدار می دهد.

درز اخیر همچنین برخی از انتظارات را از سخت افزار و نرم افزار Apple Watch روشن کرد. به گفته منبع، اپل واچ سری 8 به شکل زیر خواهد بود:

  • 41 میلی متر و 45 میلی متر به عنوان طرح سری 7
  • نور ستاره آلومینیومی، نیمه شب، محصول قرمز و نقره ای
  • فولاد ضد زنگ در نقره، گرافیت و طلا
  • مدل تیتانیومی در این نسخه وجود ندارد

همچنین گفته می‌شود که اپل یک صفحه ساعت جدید برای اپل واچ سری 8 دارد. همچنین انتظار می‌رود این سخت‌افزار از “چسب قوی‌تری” برای قاب ساعت در سری 8 در مقایسه با سری 7 استفاده کند که باعث بهبود پایداری خواهد شد.

اپل واچ پرو

تاریخ عرضه اپل واچ سری 8

اما اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE تنها ساعت های جدیدی نیستند که در ماه سپتامبر عرضه می شوند – اپل همچنین در حال کار بر روی یک مدل جدید اپل واچ پرو است.

گزارش ها حاکی از آن است که اپل واچ پرو یک “تکامل شکل مستطیلی فعلی” خواهد بود.

یکی از تغییرات اصلی اپل واچ پرو موادی است که از آن ساخته شده است. گفته می‌شود که اپل واچ پرو دارای “فرمولاسیون تیتانیوم بادوام‌تر” به عنوان بخشی از تلاش‌های اپل برای استحکام هرچه بیشتر آن است. این با اپل واچ سری 8 مطابقت دارد نه در تیتانیوم موجود است

اپل واچ پرو همچنین باید عمر باتری را افزایش دهد. اپل واچ پرو همچنین می تواند ویژگی های انحصاری تناسب اندام و ردیابی سلامتی را ارائه دهد که به عمر باتری طولانی تری نیاز دارد.

در راهنمای جامع ما درباره اپل واچ پرو بیشتر بدانید.

Airpods Pro 2

اپل همچنین قصد دارد نسل دوم AirPods Pro را در سال 2022 عرضه کند. این اعلامیه سه سال پس از انتشار اولین نسخه AirPods Pro منتشر خواهد شد.

گزارش‌های اولیه از AirPods Pro 2 نشان می‌دهد که آن‌ها دارای طراحی «فشرده‌تر» هستند که ساقه‌ای را که در حال حاضر از پایین AirPods Pro بیرون زده است، از بین می‌برد. با این حال، طبق گزارش ها، اپل با این طراحی مجدد دست و پنجه نرم کرد و اکنون در نظر دارد همان فرم فاکتور را حفظ کند.

اما هنوز انتظار می رود بسیاری از ویژگی های جدید با AirPods Pro 2، از جمله طراحی جدید برای جعبه شارژ. 52audio تصویری از این کیس شارژ جدید را به اشتراک گذاشت که شکل کمی جدید را در کنار سوراخ‌های بلندگو در پایین قاب برای Find My نشان می‌دهد.

کیس airpods pro 2

همچنین یک جفت سوراخ فلزی در کناره قاب AirPods Pro 2 وجود دارد که به نظر می‌رسد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهند تا مانند بسیاری از لوازم جانبی شخص ثالث امروزی، یک بند را به قاب وصل کنید.

همچنین شایعه شده است که AirPods Pro 2 دارای ویژگی های جدیدی در رابطه با کیفیت صدا است. به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، AirPods Pro 2 اولین محصول از AirPods اپل خواهد بود که از پخش صدای بدون افت پشتیبانی می کند.

به روز رسانی های جدید مک بوک پرو

در نهایت، اپل همچنین قصد دارد مدل‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی خود را با تراشه‌های جدید ارتقا دهد. MacBook Pro سال گذشته یک تعمیر اساسی داشت، بنابراین به‌روزرسانی امسال باید صرفاً بر روی بهبود مشخصات تمرکز کند.

بلومبرگ گزارش داد که نسخه های جدید مک بوک پرو با تراشه های M2 Pro و M2 Max در اوایل پاییز امسال انتظار می رود. با این حال، این به روز رسانی در نهایت می تواند به سال 2023 عقب رانده شود.

سایر احتمالات

در 5 ماه آینده بیشتر منتظر چه چیزی از اپل هستید؟ آیا پیش بینی دیگری دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی