در اینجا پیش نمایشی از رابط جدید سیری در Apple TV را مشاهده می کنید

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی هنگام پیمایش در میان گزینه های ارائه شده توسط Siri انیمیشن های جدیدی وجود دارد و برخی از رابط ها اکنون کاملاً متفاوت هستند. به عنوان مثال، سیری در حال حاضر آب و هوا را با نمای تمام صفحه نمایش می دهد که بسیار شبیه به برنامه Weather در iOS است. اکنون با tvOS 16.1 آب و هوا را در یک نقشه مینیمالیستی نشان می دهد.

سیری در Apple TV دارای یک بازنگری کامل است و می تواند صدای هر کاربر را تشخیص دهد، بنابراین آنها می توانند به راحتی به فیلم ها، نمایش ها، موسیقی، بازی ها و برنامه های خود دسترسی داشته باشند و از جایی که کار را متوقف کردند ادامه دهند. با استفاده از کنترل از راه دور سیری و پرسیدن “چه چیزی را تماشا کنم؟” » کاربران می توانند توصیه های شخصی دریافت کنند.

اکنون، با به‌روزرسانی tvOS 16.1 که هفته آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، سیری در اپل تی‌وی رابط جدیدی دریافت می‌کند که بیشتر شبیه به آنچه کاربران آیفون و آیپد قبلاً دارند، می‌شود.

در اینجا نحوه توصیف اپل این به روز رسانی است:

طراحی فشرده‌تر سیری در Apple TV به کاربران اجازه می‌دهد تا نتایج را بدون رها کردن اکشن روی صفحه به سرعت مشاهده کنند.

در اینجا چیزهای جدیدی در سیری برای کاربران Apple TV آورده شده است

پس از معرفی مدل‌های جدید آی‌پد در این هفته، اپل نیز نسل جدیدی از Apple TV 4K را با تراشه A15 Bionic و پشتیبانی از HDR10+ معرفی کرد. علاوه بر این، این شرکت همچنین از یک رابط سیری جدید که با tvOS 16.1 برای همه مدل‌های Apple TV پشتیبانی می‌شود، رونمایی کرد. در ادامه بخوانید تا به شما نشان دهیم رابط کاربری جدید چگونه است.

سیری در Apple TV با مدل HD 2015 که اکنون متوقف شده است، اولین مدلی که tvOS را اجرا می کند، معرفی شد. از دستیار مجازی اپل می توان برای جستجوی فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، آهنگ ها، برنامه های باز، بررسی آب و هوا، کنترل دستگاه های HomeKit و موارد دیگر استفاده کرد. با این حال، رابط سیری در tvOS از سال 2015 یکسان باقی مانده است.

در پاییز امسال، ویژگی‌های جدید در تجربه Apple TV با tvOS 16 شامل به‌روزرسانی‌هایی برای سیری است که استفاده از صدای خود را برای مشتریان برای کنترل Apple TV و تعامل با نتایج آسان‌تر می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هنگامی که دکمه Siri را در Siri Remote فشار دهید، نماد دستیار مجازی در گوشه سمت راست پایین صفحه ظاهر می شود. دقیقاً مانند iOS، نماد سیری اکنون بر اساس آنچه شما می‌گویید متحرک می‌شود. رابط کاربری نیز فشرده تر شده است. به جای نمایش نواری که تمام پایین صفحه را اشغال کرده است، سیری چیزی بیش از یک پنجره شناور نیست.

tvOS 16.1 در روز دوشنبه 24 اکتبر منتشر خواهد شد. به روز رسانی به Apple TV HD (نسل چهارم) یا بالاتر نیاز دارد. لازم به ذکر است که tvOS 16.1 پشتیبانی از پروتکل جدید دستگاه خانه هوشمند Matter را نیز فعال می کند.

جادوگر همچنین ترفندهای جدیدی را با به روز رسانی یاد گرفت. کاربران دارای AirPods متصل به Apple TV می‌توانند فرمان «Hey Siri» را برای تعاملات هندزفری فعال کنند. علاوه بر این، سیری برای اولین بار به کاربران Apple TV در دانمارک، لوکزامبورگ و سنگاپور می آید.