در حالی که شومر با اهداکنندگان صحبت می کند، قانون ضد انحصار فناوری متوقف می شود

اپل علیه این موضوع لابی کرده است و اصرار دارد که داشتن کنترل انحصاری بر فروش برنامه های آیفون برای مصرف کنندگان ایمن تر است، اما ادامه افشای کلاهبرداری های چند میلیون دلاری فروشگاه App این داستان را زیر سوال برده است.

دوم، مجموعه‌ای از نظرسنجی‌ها حاکی از حمایت قوی عمومی از این قانون است. در حالی که برخی از سناتورها ممکن است دوسوگرا باشند، تصور می‌شود که اکثر آنها می‌خواهند رأی مثبت بدهند، به‌ویژه در دوره‌های میان‌دوره‌ای. شومر اما بی تفاوت است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


او این لایحه را “اولویت بالایی” خواند، اما گفت که سنا 60 رای لازم برای تصویب آن را ندارد.

دموکرات‌ها هفته گذشته از چاک شومر، رهبر اکثریت سنا خواستند تا رأی‌گیری در مورد دو لایحه ضد انحصار فناوری را برنامه‌ریزی کند، اما او شب گذشته به اهداکنندگان گفت که هنوز این کار را نخواهد کرد.

بلومبرگ گزارش می دهد که شومر به اتاقی پر از اهداکنندگان خود گفت که معتقد است یکی از لایحه ها هنوز 60 رای لازم برای تصویب را ندارد.

به گفته افرادی که با اظهارات وی آشنا هستند، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، به گروهی از اهداکنندگان گفت که معتقد نیست در سنا رای کافی برای تصویب قانون ضد انحصار طراحی شده برای محدود کردن قدرت بزرگترین شرکت‌های فناوری وجود دارد. .

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی عکس: اریک هاینز/موسسه ادوارد ام کندی

دموکرات ها به دو دلیل مخالف هستند. اول، هر دو لایحه از حمایت دو حزبی برخوردار هستند.

هر دو لایحه اکنون شومر را ملزم می‌کنند تا رأی‌گیری را برنامه‌ریزی کند. او تاکنون از انجام این کار خودداری کرده و گفته است که از قوانین حمایت می کند اما می خواهد مطمئن باشد که آنها تصویب خواهند شد. برخی دیگر بر این باورند که او کمتر از آنچه که دوست دارد مردم باور کنند، مشتاق است و در این امید که با توجه به انتخابات میان دوره ای، دفن شوند، مردد است.

شومر می‌گوید، رأی‌گیری درباره قانون ضدانحصار فناوری وجود ندارد

این دومین لایحه است که بزرگترین تهدید را برای اپل ایجاد می کند و نیازمند تغییرات بزرگ در مدل کسب و کار اپ استور، از جمله اجازه دادن به فروشگاه های اپلیکیشن شخص ثالث است.

همانطور که می دانید، این لوایح محصول فرعی بررسی دوجانبه 16 ماهه کمیته فرعی کمیته حقوقی ضد انحصار، بازرگانی و اداری مجلس نمایندگان (کمیته فرعی ضد انحصار) است. این تحقیق یکی از گسترده ترین و کامل ترین تحقیقات بازار در تاریخ کنگره بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نگرانی های فزاینده ای در مورد قدرت و تسلط بر بازار تعداد کمی از غول های فناوری وجود دارد. کنگره روی چندین لایحه ضد انحصار کار کرده است که هر کدام برای رسیدگی به مسائل مختلف طراحی شده اند. دو نفر از آنها تا جایی پیش رفته اند که برای رای گیری آماده هستند:

از شومر در مورد این اقدام، قانون آنلاین انتخاب و نوآوری آمریکا، در یک جلسه پرسش و پاسخ در یک گردهمایی مالی سه شنبه شب سؤال شد.

هر هفته ای که بدون رأی می گذرد ما را به تعطیلات تابستانی نزدیک می کند. اگر پیش از آن رای گیری صورت نگیرد، بیم آن می رود که این لایحه از بین برود زیرا سناتورها بیشتر بر کارزارهای میان دوره ای خود تمرکز می کنند تا شغلشان.

در قلب این بن بست، اختلاف نظر بر سر این است که آیا سناتورهای زیادی به این دو لایحه رای می دهند یا خیر – که یکی از آنها تأثیر زیادی بر اپل خواهد داشت…

زمینه