در دسترس بودن آیفون 14 در معرض تهدید به دلیل عقب افتادن کار از برنامه

بزرگ‌ترین مشکل مربوط به پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی نیست، بلکه تراشه‌های ساده‌تر مانند درایورهای نمایشگر و سیستم‌های مدیریت انرژی است. این تراشه‌های با فناوری نسبتاً پایین در تعداد زیادی دستگاه از جمله دستگاه‌های اپل استفاده می‌شوند.

تحلیلگران نقل قول خوشبین نیستند و می گویند هنوز محدودیت های زیادی وجود دارد و احتمالاً یک تا دو ماه طول می کشد تا همه چیز به حالت عادی بازگردد – و این با این فرض است که دیگر قرنطینه ای وجود نداشته باشد، که به هیچ وجه قطعی نیست.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به طور خاص، تأخیرها مربوط به آزمون تأیید فنی (EVT) خواهد بود. این زمانی است که تامین کنندگان تمام قطعات و فرآیندهای مورد نیاز برای شروع تولید را نهایی می کنند.

جبران زمان از دست رفته سخت است. یکی از مدیران تامین کننده اپل گفت: اپل و تامین کنندگان آن شبانه روز در حال کار برای تسریع در توسعه هستند، و افزود که سرعت بازگشایی در شانگهای “بسیار کند است.”

اپل و سایر شرکت‌های فناوری در حال حاضر با مشکلات تولید بی‌سابقه‌ای مواجه هستند که از کمبود تراشه جهانی شروع شده است.

گزارش اخیر حاکی از آن است که بدترین سناریو از دست دادن 6 تا 10 میلیون واحد آیفون در آستانه راه اندازی خط آیفون 14 است.

در دسترس بودن آیفون 14 را تهدید می کند

برنامه سنتی عرضه اواخر سپتامبر اپل به همه مدل‌های جدید آیفون می‌خواهد تا مرحله EVT را تا پایان ژوئن به پایان برسانند، اما حداقل یکی از مدل‌ها سه هفته تاخیر داشت. تا زمانی که بتوان به نحوی زمان را جبران کرد، ممکن است یکی از آیفون‌ها در زمان عرضه رسمی در دسترس نباشد.

قرنطینه در حال کاهش است، اما امروز نیکی آسیا این گزارش نشان می دهد که اپل و تامین کنندگان آن اکنون در تلاش هستند تا زمان از دست رفته را جبران کنند.

چندین منبع با آگاهی مستقیم از این موضوع گفتند که اپل از فروشندگان خواسته است تا تلاش های توسعه محصول را برای جبران زمان از دست رفته تسریع کنند، که در بدترین حالت ممکن است بر برنامه تولید و حجم تولید اولیه گوشی های جدید تأثیر بگذارد.

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، در بدترین سناریو در دسترس بودن آیفون 14 در معرض خطر است، زیرا کارهای مقدماتی برای تولید به تعویق افتاده است.

کمبود با ترکیبی از عوامل ایجاد شد. این موارد شامل افزایش تقاضا برای فناوری در طول همه‌گیری، اختلال در تولید مرتبط با COVID، و تقاضای رو به رشد برای تراشه‌های خودروسازان است. همانطور که خودروها به تعداد فزاینده ای از واحدهای مبتنی بر ریزپردازنده متکی هستند.

گفته می‌شود اپل و تامین‌کنندگانش سخت تلاش می‌کنند تا زمان از دست رفته را جبران کنند، اما با توجه به تعطیلی‌های COVID-19 در چین، این کار «دشوار» است.

زمینه

این وضعیت به دلیل اختلالات گسترده COVID-19 در چین به طور قابل توجهی بدتر شده است، زیرا این کشور همچنان بر تعطیلی شهر در پاسخ به تعداد معدودی از موارد پافشاری می کند، چیزی که بیشتر آنها تلاشی غیرممکن برای ریشه کن کردن کامل عفونت از چین می دانند. کشور. ماه گذشته گزارش شد که نیمی از 200 تامین کننده برتر اپل در مناطق تحت تاثیر قرنطینه مستقر هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هر گونه تاخیر در دسترسی بعید است که زمان بندی سنتی اواخر سپتامبر را تغییر دهد: اپل به سادگی در دسترس بودن بعدی را برای هر مدل آسیب دیده توصیه می کند. نمونه ای برای این رویکرد در سال 2017 ایجاد شد، زمانی که آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X معرفی شدند، اما دومی تا ماه نوامبر به فروش نرسید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

نیکی آسیا اعلام کرد که ساخت حداقل یکی از آیفون های پرچمدار جدید اپل برای امسال به دلیل اختلالات ناشی از قرنطینه یک ماهه COVID در چین به تعویق افتاده است.