در صورت اعمال آمار، عرضه مک بوک پرو M1X در ماه نوامبر انجام خواهد شد

از 64 محصول معرفی شده از ژانویه 2007، تنها 9 محصول در جولای، آگوست و سپتامبر انجام شده است. بنابراین، تنها 14 درصد از تمام نسخه های مک در ماه های جولای، آگوست و سپتامبر انجام شد. جالبتر این است که همه این نسخه های تابستانی به جز یکی در سال 2014 یا قبل از آن اتفاق افتادند. در شش سال گذشته، تنها یک نسخه در این ماه ها منتشر شده است: یک تغییر مشخصات MacBook Pro که در جولای 2018 اتفاق افتاد. […]

تاکنون پیش‌بینی‌های مختلفی درباره زمان عرضه مک‌بوک پرو M1X داشته‌ایم. ادعای جان پروسر در مورد WWDC البته نادرست است، در حالی که بلومبرگ در پیشنهاد “از ابتدای تابستان امسال” محتاط تر بود. ما اکنون یک ورودی جدید دیگر داریم، این یکی از ماه نوامبر…

همه اینها بسیار جالب و البته کاملاً بی معنی است.

بلومبرگ پیش‌بینی “از ابتدای تابستان امسال” به همان اندازه مبهم است. “به محض” تاریخ انقضا ندارد. “اوایل” یک اصطلاح ذهنی است. و حتی “تابستان” نیز هیچ تعریف توافقی ندارد. هواشناسان آن را از 1 ژوئن تا 31 اوت تعریف می کنند، در حالی که ستاره شناسان می گویند تابستان در انقلاب یعنی 21 ژوئن آغاز می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی با حرکت به سمت اپل سیلیکون، اپل دوران جدیدی از مک را آغاز کرده است. هنگامی که این شرکت ماشین های بعدی را برای تغییر راه اندازی کند، هیچ روند تاریخی خود را نشان نخواهد داد، به خصوص که اپل قبلاً به ما گفته است که کمبود تراشه جهانی با برنامه هایش تداخل دارد. به طور خلاصه، ماشین‌های جدید به محض عرضه در دسترس خواهند بود.

کشف برچسب های کلیدواژه در ویدیوی رسمی اپل در یوتیوب شواهدی را ارائه داد که حداقل کسی در اپل فکر می‌کردند که مدل‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی قرار است معرفی شوند، اما کاملاً ممکن است که آنها فقط شایعاتی را که دیگران هنگام تنظیم برچسب‌ها انجام می‌دادند، خوانده باشند.

تنها گزارش‌های ثابت از عرضه مک‌بوک پرو M1X «نیمه دوم سال 2021» بوده است – و حداقل این پیش‌بینی بی‌خطر به نظر می‌رسد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

چند روند قابل توجه وجود دارد. از سال 2007 تا 2016، همیشه مک های جدیدی در ماه اکتبر منتشر می شد. به نظر می رسد این روند در چند سال گذشته کمرنگ شده است، اما در نوامبر و دسامبر منتشر شد. با این حال، به نظر می رسد یک ثابت از سال 2007 تا 2020 ثابت بوده است: مک های جدید در سه ماه آخر سال در دسترس هستند.

ZDNet فکر کرد شاید روندهای تاریخی راه اندازی در مک می تواند به پیش بینی اینکه چه زمانی ممکن است مدل های جدید را در اختیار داشته باشیم، کمک کند.

[And so we predict] بعید است تا نوامبر چیز جدیدی دریافت کنید.