در ماه اکتبر چه انتظاری داریم

بعد، اپل به‌روزرسانی‌های خط آی‌پد را در دست ساخت دارد. یک آیپد پرو جدید در حال توسعه است که دارای عملکرد بهبود یافته با تراشه M2 در داخل است. این مدل‌های جدید آیپد پرو نیز ممکن است دارای طراحی جدید یا حداقل برخی تغییرات طراحی باشند.

اپل در پایان رویداد ماه مارس خود، که همچنین شاهد معرفی مک استودیو بود، مک پرو مجهز به سیلیکون اپل را به نمایش گذاشت. پس از معرفی مک استودیو، جان ترنوس، معاون اپل گفت: “فقط یک محصول باقی مانده است: مک پرو، اما این برای یک روز دیگر است.”

رویدادهای اکتبر متمرکز بر مک و آیپد در طول سال ها پراکنده بوده اند. برای مثال، در اکتبر 2021، این شرکت میزبان رویدادی بود که بر مک بوک پرو جدید و پردازنده های M1 Pro و M1 Max آن متمرکز بود. در اکتبر 2020، رویدادی با محوریت آیفون 12 برگزار شد که به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. در نوامبر 2020، اپل رویدادی با محوریت مک برای M1 MacBook Air، MacBook Pro و Mac mini برگزار کرد.

می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از سخت‌افزار جدید مک‌بوک پرو را در جمع‌بندی کامل ما در اینجا بخوانید.

مک مینی M2

اما اخیراً 9to5Mac دریافته است که اپل برنامه های طراحی مجدد iPad Pro خود را کاهش داده است. به جای پشتی تمام شیشه ای، این شرکت در حال برنامه ریزی لوگوی شیشه ای بزرگتر اپل است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

در ماه ژوئن، اپل اولین مدل های مک مجهز به M2 خود را با مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچی عرضه کرد. بنچمارک‌ها و بررسی‌های این ماشین‌ها نشان داده‌اند که جهش عملکرد نسبت به M1 قابل‌توجه است، اما نه به اندازه تراشه‌های نسل قبلی اینتل در M1.

در این زمان باید با برخی از این شایعات با تردید برخورد کرد. به خصوص وقتی صحبت از تغییر مکان دوربین FaceTime می شود.

اپل تی وی جدید

بیشتر منتظر چه چیزی از اپل در ماه اکتبر هستید؟

گزارش‌های پراکنده‌ای از تلویزیون جدید اپل در سال 2022 منتشر شده است. ما چیزهای مختلفی در مورد انتظارات شنیده‌ایم. در ماه مه، مینگ-چی کو، تحلیلگر، گفت که اپل در حال آماده سازی یک اپل تی وی ارزان تر برای “کاهش شکاف با رقبای خود” است و هدف از این مدل جدید بهبود “ساختار هزینه “AppleTV” است.

در نهایت، ما همچنان منتظر مک پرو جدید هستیم که توسط Apple Silicon طراحی شده است. هنگامی که اپل انتقال خود را به Apple Silicon در نوامبر 2020 آغاز کرد، این شرکت گفت که این انتقال را ظرف دو سال تکمیل خواهد کرد. این مهلت را نوامبر 2022 تعیین می کند و Mac Pro تنها مکی است که با گزینه Apple Silicon در دسترس نیست.

باید دید که آیا این مک پرو در سال جاری عرضه خواهد شد یا معرفی خواهد شد. اخیراً، مارک گورمن گفت که مک پرو جدید احتمالاً تا سال 2023 وارد بازار نخواهد شد. این بدان معنا نیست که اپل امسال آن را زودتر از موعد اعلام نخواهد کرد، هرچند، تا خریداران را در انتظار عرضه راضی نگه دارد.

بسته بندی کردن

ما همچنان منتظر معرفی مدل های جدید iPad در چند روز هستیم. با این حال، به‌روزرسانی‌های جدید مک بوک پرو و ​​مک مینی ممکن است کمی دورتر باشند. مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می‌دهد که اگرچه آی‌پد جدید «خیلی زود» عرضه می‌شود، اما مک‌ها می‌توانند برای اعلامیه‌ای در ماه اکتبر ذخیره شوند.

آیا رویداد اپل در ماه اکتبر برگزار می شود؟

با این حال، امسال اپل رویداد دیگری را برنامه ریزی نمی کند. با توجه بلومبرگ، اپل به احتمال زیاد اعلامیه های باقی مانده را از طریق انتشارات مطبوعاتی به جای یک رویداد واقعی اعلام می کند. در این سناریو، ما شاهد انتشار بیانیه های مطبوعاتی در وب سایت اپل هستیم در حالی که برخی از اعضای مطبوعات جلسات توجیهی خصوصی و فرصت های بررسی را دریافت می کنند.

مک بوک پرو جدید

مک بوک پرو 2022

شاید جالب‌تر از آی‌پد پرو جدید، برداشت تازه‌ای از آی‌پد سطح پایه باشد. این جدیدترین آی‌پد از سری اپل است که دارای طراحی با دکمه هوم، حاشیه‌های بزرگ بالا و پایین و پورت لایتنینگ است. همه اینها باید امسال تغییر کند، تا زمانی که شایعات به حقیقت بپیوندند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مک پرو جدید باید نشان دهد که عملکرد سیلیکون اپل چقدر می تواند شدید باشد. بلومبرگ گزارش داد که این مک پرو بازطراحی شده در 20 یا 40 نوع هسته محاسباتی شامل 16 هسته با کارایی بالا یا 32 هسته با عملکرد بالا و چهار یا هشت هسته با کارایی بالا ارائه می شود.

درباره آخرین شایعات Apple TV در راهنمای جامع ما در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مک پرو؟

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بلومبرگ همچنین گزارش داد که اپل در حال توسعه یک Apple TV جدید به نام J255 با تراشه A14 است. به نظر می رسد این دو محصول مجزا هستند. یکی یک مدل کاملا جدید و کم‌هزینه است و دیگری به‌روزرسانی اپل تی‌وی 4K موجود با قیمت 179 دلار.

اپل یک رویداد ویژه در ماه سپتامبر برگزار کرد که بر روی سری آیفون 14 و اپل واچ سری 8، اپل واچ اولترا و اپل واچ SE متمرکز بود. در آن زمان، انتظار می رفت که اپل نیز رویدادی را در ماه اکتبر با محوریت مک و آی پد برگزار کند.

همانطور که می بینید، هنوز تعداد زیادی محصول جدید از سوی اپل برای امسال و احتمالا این ماه در راه است. اگرچه هیچ رویداد اختصاصی در ماه اکتبر وجود ندارد، مجموعه ای از بیانیه های مطبوعاتی که این به روز رسانی ها را اعلام می کند، با ورود به فصل خرید تعطیلات، سر و صدا و هیاهو ایجاد می کند.

بلومبرگ اشاره کرد که تراشه‌های جدید M2 Pro و M2 Max بر روی بهبود عملکرد گرافیکی تمرکز خواهند داشت. پیش بینی های اخیر از macworld همچنین آنچه را که می توان از تراشه های M2 Pro و M2 Max انتظار داشت را نشان می دهد:

  • M2 Pro (برنامه ریزی شده): حداکثر 10 هسته CPU، حداکثر 20 هسته GPU، تا 48 گیگابایت رم
  • M2 Max (برنامه ریزی شده): حداکثر 10 هسته CPU، 40 هسته GPU، تا 96 گیگابایت رم

با وجود اینکه سال 2022 به سرعت به پایان می رسد، هنوز هم انتظار داریم که از این زمان تا آن زمان، اعلامیه های بیشتری از اپل وجود داشته باشد. در حالی که بعید است اپل یک رویداد ویژه دیگر را در ماه اکتبر برگزار کند، هنوز هم می تواند از طریق بیانیه های مطبوعاتی اعلامیه کند. در این ماه، ما منتظر به‌روزرسانی‌های مک‌بوک پرو، سخت‌افزار جدید iPad و موارد دیگر هستیم.

به روز رسانی 17 اکتبر 2022:

9to5Mac گزارش داد که M2 Mac mini جدید دارای کد داخلی J473 است. همچنین یک مک مینی با تراشه M2 Pro با کد J474 با هشت هسته عملکرد و چهار هسته کارآمد در حال توسعه است. این مدل‌های مک مینی اولین به‌روزرسانی‌های مقرون‌به‌صرفه مک از زمان M1 Mac mini در نوامبر 2020 خواهند بود.

آیپد پرو جدید

بلومبرگ در ابتدا گزارش شد که اپل یک iPad Pro بازطراحی شده با پشت شیشه ای را آزمایش کرده است. این به آیپد پرو اجازه می دهد تا برای اولین بار از شارژ بی سیم و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی کند. شارژ بی سیم معکوس به شما این امکان را می دهد که یک دستگاه سازگار با شارژ بی سیم مانند آیفون یا ایرپاد را در پشت آیپد پرو قرار دهید تا آن دستگاه را شارژ کنید. قدرت از iPad Pro به دستگاه دیگر تقسیم می شود.

گزارش های اخیر زنجیره تامین تصویر بسیار جالبی از آنچه از آیپد نسل دهم انتظار داریم ترسیم کرده است:

  • طراحی جدید لبه‌های تخت بدون دکمه هوم و حاشیه‌های کوچک‌تر
  • Touch ID در دکمه پاور، مشابه iPad Air و iPad mini
  • یک دوربین FaceTime تغییر موقعیت داده شده، در سمت راست به جای بالا
  • پورت لایتنینگ با USB-C برای شارژ و انتقال داده جایگزین شده است
  • پشتیبانی از 5G برای اتصال سلولی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همچنین هنوز نرم افزار جدیدی در راه است: iPadOS 16 مانند macOS Ventura در اواخر این ماه منتشر می شود. اپل همچنین در حال آزمایش نسخه آزمایشی iOS 16.1 با ویژگی ها و پیشرفت های جدید است.

این امر طراحی و عملکرد آیپد 10 را بسیار به آی پد ایر نزدیک می کند. بزرگترین وجه تمایز، تفاوت در عملکرد خواهد بود. آیپد ایر از تراشه M1 استفاده می کند، در حالی که آیپد 10 جدید از تراشه A14 استفاده می کند.

به دنبال خط جدید مک بوک پروهای معرفی شده در سال گذشته، اپل در حال آماده سازی به روز رسانی های تکراری برای امسال است. طراحی کلی و فاکتور فرم باید ثابت بماند و اپل به لطف تراشه‌های جدید M2 Pro و M2 Max روی بهبود عملکرد داخلی تمرکز دارد.

با ادامه تمرکز روی مک، اپل همچنین در حال توسعه نسخه جدیدی از مک مینی با تراشه M2 در داخل است. این مک مینی جدید طراحی مشابه مدل فعلی خواهد داشت.

در جمع بندی دقیق ما در اینجا بیشتر در مورد انتظارات از این مدل های جدید iPad Pro بیاموزید.

آیپد 10

آیپد 10.2 اینچی