در همه جا جهان در دسترس بودن اولویت است 9to5mac Farsi

مثلا زمان ویدئو دیدن با گوشی (Nokia 6 (2018 حدود 13 ساعت است ولی ظرفیت باتری آن 3000mAh می باشد. اما پس از گذشت دو سال از تولید اولین نسخهی می نوت، شرکت شیائومی تصمیم جدیدی گرفت و نسخههای می نوت را به موبایلهایی با کیفیت ساخت در حد پرچمدارها ولی با مشخصات فنی ضعیفتر تبدیل کرد و می نوت ۳ اولین محصول با این سیاست جدید بود. برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل اپل IPhone X می توانید با مرکز ماشینهای اداری کیومیتا تماس حاصل فرمایید. اگر اهل موزیک گوش دادن هستید نیز باید بگوییم که با این گوشی می توانید حدود 60 ساعت (بیشتر از 2 شبانه روز) موسیقی گوش دهید. آیا با مهمترین ترفند گوشی های هواوی آشنا هستید؟ هواوی از طریق این سیستم عامل تلاش میکند تمام دستگاههایش یک سیستم عامل واحد را اجرا کنند. آنها اذعان کردهاند که دستیابی به موفقیت در زمینه دیجیتال در گروهی که امکان توسعه فرهنگ به تنهایی دارند، آسان تر از تلاش برای یکسان سازی است. در پشت آن مفاهیمی همچون استقامت و تلاش برای رسیدن به هدف نهفته است. لنز جدید التراواید نیز توانایی بهتری را در حذب نور حتی در محبطهای تاریک دریافت کرده است و همین موضوع باعث شده تا در هر شرایطی، چه در نور کم و چه در نور زیاد مقابل خورشید بتوانید به تصویر ممکن را به قبت برسانید و از آن استفاده کنید.

با این دستگاه قادر خواهید بود تا مدت زمان 21 ساعت مکالمه داشته باشید بدون اینکه شارژ گوشی تمام شود؛ قابلیت پخش موسیقی تا مدت زمان 60 ساعت در این دستگاه طراحی شده است. اپل اعلام کرده که ایفون ۱۳ به لطف همین تراشه سریعترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۲۱ است و تنها گوشی سریعتر از آن نسخه پروی همین سری است. چرا سایت های دیگه نسخه های gsm va global دارن؟ به طور کلی شرکتها برای اینکه جامعهی هدف بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند، گوشیهای خود را در کلاسهای مختلفی تولید میکنند؛ اما چرا برخی از موبایلها گرانترند و بیشترین بخشی که تأثیر زیادی بر قیمت تمام شده محصول دارد کدامست؟ در واقع همان قدر که گوشی شیائومی در طراحی بدنهی گوشیهای خود ظرافت به خرج داده و توانسته با برندهای دیگر رقابت کند، از نظر جنس بدنه قابل مقایسه با آنها نیست و شاید بتوان یکی از علتهای قیمت مناسب این گوشیها را جنس ضعیف بدنه دانست. یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتریها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها میباشد. این گوشی اپل نه تنها از نظر فناوری با سایر آیفون ها متفاوت است بلکه شکل ظاهری آن نیز تغییرات بسیاری به خود دیده به طوری که تمام قاب جلویی آنرا صفحه نمایش پوشانده و از دکمه فیزیکی هوم آیفون هم خبری نیست.

مرکز ماشینهای اداری کیومیتا یکی از تأمین کنندگان فعال انواع تلفن همراه، گوشی موبایل اپل iPhone X را با قیمت مناسب برای علاقه مندان به فناوری های جدید فرآهم نموده است. شاید بزرگترین پیشرفت این گوشی تعبیه دکمههای حساس به فشار به جای دکمههای فیزیکی است. قاب این گوشی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و یک صفحه شیشه ای در قسمت جلو و پشت دستگاه تعبیه شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه، آب و گرد و غبار دارد. آیفون ۱۳ به لطف دارا بودن استاندارد IP68 میتواند مقاومت قابل توجهی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار داشته باشد و به همین دلیل میتوان گفت که این تلفن هوشمند به سادگی میتواند در برابر اتفاقات ناگوار احتمالی مقاومت نسبتا خوبی را از خود نشان دهد. این دوربین دارای دو لنز بزرگ است که به سادگی میتوانند در هر شرایطی نور را دریافت و از طریق آن بهترین عکس ممکن را به ثبت برسانند. نوا 7i دارای دوربین چهارگانه با یک سنسور اولیه بسیار قدرتمند است، اما سایر مشخصات آن نسبتاً ضعیف است. این موضوع به خصوص از زمانی که ریجستری و کد فعالسازی گوشی موبایل باب شده است، بیشتر اهیمت پیدا کرده است.

علاوه بر این استفاده از روکش سرامیکی تعبیه شده روی نمایشگر نیز به آیفون جدید کمک کرده تا در زمان ورود ضربههای فیزیکی سخت به روی نمایشگر، مقاومت دستگاه افزایش داشته باشد و از شکسته شدن نمایشگر تاحدودی جلوگیری کند. تعبیه قابلیت سنسور شیفت نیز این بار به دوربین آیفون ۱۳ کمک کرده تا در هر شرایطی بتوانید بهترین تجربه را از ثبت تصاویر داشته باشید و لرزش دست مشکلی در ثبت تصاویر ایجاد نکند. AR بهعنوان رابط اصلی ما با محتوای دیجیتال عمل میکند و به ما کمک میکند با یک نگاه یا یک حرکت، دنیای خود را تغییر دهیم.

اکنون به مفهوم تکنولوژی یا فناوری میرسیم؛ به یک معنا، فناوری بهکارگیری علم در حل مسائل روزانه سایت 9to5mac و زندگی است. سیستم عامل پیشفرض iPhone X در زمان عرضه iOS 11.1.1 است که قابل ارتقا بوده، این محصول در دو ظرفیت حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت تولید شده و از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند. این تراشه قدرت و مرکز اصلی آیفون به حساب میاید و باعث شده تا این تلفن هوشمند، بتواند نسبت به هر زمان دیگری هوشمند عمل کند و بهترین کارکرد را برای انجام تمامی وظایف داشته باشد. فناوری شناسایی چهره در این گوشی هوشمند، انقلابی عظیم را در حوزه تجهیزات هوشمند و وسایل ارتباطی ایجاد کرده است. فناوری های بلوتوث، وایفای و شبکه های مخابراتی که پر سرعت ترین شان 4G است و سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه را به محصول می دهد، راه های ارتباطی هستند که برای iPhone X در نظر گرفته شده اند.

یکی از قابلیتهایی که اپل به لطف سیستم موتور عصبی و یادگیری ماشینی در آیفون جدید خود اعمال کرده، مربوط به قابلیت ادیت ویدیوها از طریق این تلفن هوشمند است. ابعاد تلفن اپل به صورت 143/6×70/9×7/7 mm نمایش داده می شود و وزن آن در حدود 174 گرم است. ابعاد آن 163.65 X 76.19 X 8.34 (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن آن 207.00 گرم است. عملکرد جهانی موبایل شیائومی چگونه است؟ قیمت موبایل هواوی چقدر است؟ این تراشه تا ۵۰ درصد در پردازشهای مرکزی، تا ۳۰ درصد در پردازشهای گرافیکی بهبود داشته است. یکی از قابلیتهای ویژهای که شرکت اپل در طراحی آیفون ۱۳ مینی به کار گرفته قابلیت Cinematic mode هست که باعث میشود تا این تلفن هوشمند به سادگی بتواند یک گزینه مناسب برای کاربری و استفاده در ثبت ویدوهای سینمایی به حساب آید.

اپل از تکنیکهای ویژهای در ثبت تصاویر و ویدیوها استفاده کرده است که به ساخت ویدیوهای باکیفیتتر برای یادگاری، اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی و حتی ثبت تصاویر سینمایی نیمه حرفهای مناسب هستند. شما از این پس میتوانید ویدیوهای به ثبت رسیده از طریق دوربین تلفن هوشمند خود را ویرایش کنید و بدون نیاز به کامپیوتر یا حتی نرم افزارهای حرفهای عرضه شده در دستگاههای دیگر به سادگی فقط و فقط از طریق خود آیفون چنین کاری را انجام دهید و به صورت کاملا مستقل هر آنچه میهواید را انجام دهید. دوربین Truedepth جلویی آیفون جدید تمامی قابلیتهایی که در سیستم دوربین دوگانه آمده را در خود جای داده تا به سادگی هر چه تمامتر بتوانید از آن استفاده کنید. قاب پشتی محصول نیز از جنس شیشه ضد خش طراحی شده تا علاوه بر حفظ زیبایی امکان شارژ بی سیم را نیز فراهم کند. باتری گوشی موبایل اپل IPhone X با حافظه داخلی 256 گیگابایت با کارآیی 2716 میلی آمپر در ساعت کار می کند و امکان شارژ آن به صورت بی سیم نیز وجود دارد. مرکز ماشینهای اداری کیومیتا کیفیت موبایل اپل IPhone X را تضمین می کند. فقط نسخه هایی که دانلود VIP آنها فعال است به وسیله آیتونز قابل نصب می باشد.

هواوی با گوشی Y9 Prime 2019 خود به صف کمپانیهایی پیوسته است که دوربین سلفی پاپ آپ را در گوشیهای خود قرار دادهاند. نمایشگر بزرگ وای 7 پرایم 2019 دارای پنل IPS است که وضوح تصویر 1520 در 720 پیکسل را به نمایش میگذارد. گوشی موبایل اپل IPhone X با حافظه داخلی 256 گیگابایت، دارای یک صفحه نمایشگر بدون قاب بوده که از نظر نمای ظاهری در نوع خود بی نظیر است. گوشی هوشمند اپل مجهز به سنسورهای نوری هستند که به طور خودکار، میزان نور صفحه را تنظیم می کنند. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. در پایان باید به باتری قدرتمند 2716 میلی آمپر بر ساعت این گجت اشاره کرد که از فناوری شارژ بی سیم نیز بهره می برد و تا 74 ساعت در حالت آماده به کار نیرو رسانی به گوشی را پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصههای A15 Bionic میتوان به بهبود مصرف انرژی آن اشاره کرد. این کلیپ بهطور خاص به دستگاههای قبلی سری Xperia 1، یعنی Xperia 1 ،Xperia 1 II و Xperia 1 III اشاره میکند؛ پیش از آنکه به ما بگوید «مدل بعدی در راه است».

گوشی موبایل اپل iPhone X، یکی از جدیدترین فناوری های شرکت اپل می باشد که به تازگی به بازار تجهیزات هوشمند معرفی شده است. همچنین این گوشی اولین آیفونی بود که از تکنولوژی شارژ وایرلس بهره مند شد ، در کل این ایفون گوشی پر سر و صدایی نبود و دلیل این موضوع ، مراسم 2 ماه بعد اپل بود ! پاسخ : سلام وقتتون بخیر.از os 11 به بعد نسخه ها یکسان میباشند. سلام من یه آیفون x رو با ورژن ۱۴.۳ شما خواستم آپدیت کنم ولی بعد از اکسترکت روی ریکاوری نمیره الان گوشی روی آرم گیر کرده فلش هم نمیخوره الان باید چکار کنم؟ مثلا با گوشی (Nokia 6 (2018 قادر خواهید بود 119 ساعت موزیک گوش دهید ولی این زمان برای گوشی گلکسی S8 حدود 67 ساعت است. اگر گوشی تان را از این طریق شارژ کنید قادر خواهید بود طی 30 دقیقه آن را تا 45 درصد شارژ کنید. هم چنین با فعال کردن حالت ذخیره ی انرژی یا Low-power mode قادر خواهید بود عمر باتری موبایل را بهبود بخشید.

همین موضوع باعث شده تا ایفون جدید بتواند به سادگی مناسب و پاسخگوی کارهای شما در طول روز باشد. همه ی این عوامل باعث شده اند تا زمان فول شارژ شدن باتری گوشی فوق نسبتا زیاد و حدود 190 دقیقه (بیشتر از 3 ساعت) باشد که در مقایسه با گوشی های دیگر آیفون مانند iPhone 8 Plus و iPhone 8 دیرتر شارژ شود. البته زمان وبگردی با گوشی گلکسی S8 تقریبا مشابه گوشی آیفون X و حدود 10 ساعت است. دوربین عقب گوشی poco x3 pro چهارگانه است و در چهار مدل ۴۸، ۸، 2، 2 مگاپیکسل طراحی شده است؛ دوربین سلفی آن نیز 20 مگاپیکسلی است.

رم به کار رفته در این محصول 3 گیگابایت می باشد که در کنار پردازنده جدید و قدرتمند Apple A11 Bionic با سرعت بالایی داده ها را پردازش می کند. نمایشگر آیفون X با پنل اولد و بسیار با کیفیت و مقاوم طراحی شده، این صفحه نمایش 5.8 اینچی رزولوشن 458 پیکسل در هر اینچ را به نمایش می گذارد که کیفیتی خیره کننده را ارائه می دهد. در ادامه با ما باشید ببنیم که آیا فقط نوسان دلار است که روی قیمت روز گوشی موبایل تاثیر می گذارد و یا خیر. نمای خاکستری و نقره ای این محصول، جلوه دیداری زیبایی را برای مصرف کنندگان به نمایش می گذارد.

آنها زمانی پیشتاز بسیاری از فناوریهایی بودند که امروزه در گوشیها رایج شدهاند و ایدههای جدیدی ارائه میدادند که واقعا هم کاربردی بودند. دیگری مد ویژهای است به نام Extreme Saver و مناسب زمانی است که درصد ناچیزی از شارژ باتری باقیمانده و از طرفی به منبع برق هم دسترسی وجود ندارد. تنها نکته ی منفی این باتری دیر شارژ شدن آن است. به نظر میرسد ظرفیت باتری آیفون X برای تغذیهی نمایشگر بزرگ آن کافی نیست ولی تراشه A11 Fusion و پردازنده ی قوی این گوشی عملکرد باتری آن را بهبود می بخشد و نتایج قابل قبولی ثبت می کند.

در ادامه قیمت iPhone X در کشور های مختلف دنیا باید گفت به علاوه در ژاپن و کانادا برای تهیه مدل ۶۴ گیگابایتی، باید به ترتیب ۲۰ و ۸۰ دلار بیشتر از قیمت پایه هزینه کنند. گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس با Snapdragon 720G رسما معرفی شده است. برای خرید آداپتور ۲۰ وات تایپ سی به لایتنینگ اپل به این لینک مراجعه کنید. امروزه نیز شاهد آن هستیم که گوشی های اپل با کیفیت بالا در بازار به مشتریان ارائه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مشخصات فنی این محصول می توانید با مرکز ماشینهای اداری کیومیتا تماس بگیرید. تنظیمات اختصاصی دوربین و بلندگوهای استریو، سایر ویژگی های دستگاه موبایل اپل IPhone X هستند. گوشی های هواوی سری اینجوی معمولا نامگذاری مجدد سایر مدلهای جهانی هواوی مخصوصا گوشیهای سری Y هستند؛ هر چند که برخی مدلهای آن از سری آنر و سری P نیز گرفته شدهاند. چون زیادی قدیمی شدهاند.

در مقاله قیمت گوشی آیفون 8 در خصوص آیفون 8 صحبت کردیم ، در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم آیفون X را معرفی کنیم و مشخصات آیفون X را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم . همچنین اگر بودجه شما برای خرید محدود نیست هم میتوانید گوشیهای صرفا گیمینگ این برند را مد نظر قرار دهید. همچنین به واسطه سنسور ژیروسکوپ تعبیه شده در بدنه، این عینک میتواند به شما هشدار دهد که زمان زیادی است که سرتان را به پایین خم کردهاید و در حال کار با گوشی یا لپ تاپ هستید و بهتر است مدتی به گردنتان استراحت دهید، هشداری که این روزها بسیاری از ما به آن نیاز اساسی داریم. حالت تاریک همراه با جذب نور بیشتر در لنزهای بزرگتر تعبیه شده در سیستم دوگانه دوربین نیز باعث شده تا تصاویر به ثبت رسیده حتی در کمترین نور ممکن بهترین رنگبندی را داشته باشند و وایت بالانس تصویر گرفته شده به لطف هوش مصنوعی به کار رفته در سیستم دوربین به بهترین کیفیت ممکن ذخیره شوند. با وجود تمامی این قابلیتها، شرکت اپل از دوربین جلویی نیز غافل نشده و تمامی قابلیتهای مورد نیاز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماسهای تصویری را به بهترین شکل ممکن در آیفون 13 تعبیه کرده است.

اپل به مناسبت ده سالگی گوشی های آیفون محصولی ویژه با نام iPhone X معرفی کرد که مجهزترین آیفون از نظر امکانات تا به امروز است. A15 Bionic یک تراشه بهینه، سریع، متحول کننده و ایمن است که در هر شرایطی بهترین امکانات را در اختیار شما قرار میدهد. وجود نویز گیر صدا امکانات تازه ای است که در تلویزیون هوشمند سونی قرار گرفته است و امکان دریافت و شنیدن صداها را با کیفیت را فراهم خواهد کرد و صدا را بدون وجود هیچ گونه نویزی پخش خواهد کرد و دارای دو بلندگو 10 وات می باشد که صدا را به طور عالی پخش خواهد کرد. برای مثال این زمان برای گوشی گلکسی S8 حدود 8 ساعت و 22 دقیقه است. اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری گوشی آیفون ایکس در این زمینه حدود 12 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است و انتظارات را بر آورده میکند. کسب و کاری که بتواند از قدرت تکنولوژی در جهت تحقیق و توسعه بازار هدف خود استفاده بهینه کند،چندین گام از رقبای خود جلوتر است.