دستمزدهای فروشگاه اپل در حالی افزایش می‌یابد که این شرکت به شدت با اتحادیه‌سازی مبارزه می‌کند

[ad_1]

فروشگاه اپل حقوق باید به میزان قابل توجهی در چارچوب افزایش یابد از جامعه جنگیدن با اتحادیه سازی کارکنان فروشگاه های خرده فروشی حقوق اولیه نسبت به سطوح سال 2018 نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است.

این اقدام به دنبال یک ویدیوی تهاجمی از تخریب اتحادیه توسط دیر اوبراین، مدیر خرده فروشی انجام شد. این ویدئو که بیش از شش دقیقه طول کشید، تقریباً به طور کامل بر پیام‌های ضد اتحادیه متمرکز بود…

زمینه

شواهد فزاینده ای مبنی بر نارضایتی کارکنان اپل استور در مورد تعدادی از مسائل، از جمله رکود دستمزدها در مواجهه با افزایش سریع تورم، وجود دارد. این موضوع باعث شده است که فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل متوالی نسبت به آن اقدام کنند اتحادیه های کارگری تشکیل دهند یا به آن بپیوندند.

اول یاد گرفتیم کارگران خرده‌فروشی قصد دارند به اتحادیه بپیوندند در ماه فوریه، زمانی که طبق گزارش‌ها، گروه‌هایی متشکل از دو فروشگاه اسنادی را برای تشکیل پرونده به هیئت ملی روابط کار، با حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی، آماده کردند.

ما دیدیم یک شروع رسمی برای فرآیند در فروشگاه پرچمدار اپل، ترمینال گرند سنترال، نیویورک، با تعدادی هدف برای یک معامله بهتر برای کارکنان به دنبال آن حرکت های مشابهی انجام شد در آتلانتا و مریلند.

اپل با توزیع نکاتی علیه اتحادیه به مدیران پاسخ داد، که در آن پیشنهاد شد – از جمله موارد دیگر – که اتحادیه می‌تواند منجر به فرصت های کمتر برای ارتقا.

ویدیوی ضد اتحادیه

همانطور که دیروز اشاره کردیمچهارمین فروشگاه اپل فرآیند اتحادیه‌سازی را آغاز کرده است – اما به نظر می‌رسد اپل همچنان معتقد است که می‌تواند حرکت را در مسیر خود متوقف کند.

کارگران فروشگاه ویدئویی از اوبراین را دیدند که در آن او با گفتن اینکه کارمندان حق تشکیل اتحادیه دارند، شروع می کند، سپس شش دقیقه را صرف بحث می کند که این ایده بدی است.

معاون یک ضبط صوتی از ویدئو به دست آورد که در آن مدیر خرده فروشی اپل بارها با کارکنان در مورد “نگرانی” خود در صورت پیوستن به اتحادیه صحبت می کند.

اوبراین ادامه داد: من نگرانم که قرار دادن سازمان دیگری در وسط روابطمان چه معنایی دارد، سازمانی که درک عمیقی از اپل یا تجارت ما نداشته باشد. “و مهمتر از همه، کسی که من باور ندارم در تعهد ما با شما شریک است […]

می ترسم از آنجایی که اتحادیه قوانین قانونی خود را که نحوه کار ما را در مورد مسائل تعیین می کند، بیاورد، ممکن است برای ما دشوارتر باشد که به سرعت برای حل مسائلی که شما مطرح می کنید اقدام کنیم.

کارگران خرده فروشی این ویدئو را “تهدیدکننده” و “ناراحت کننده” توصیف کردند.

افزایش حقوق اپل استور

شرکت کوپرتینویی اکنون رویکرد «هویج و چماق» را برای تلاش‌های خود برای شکست اتحادیه در پیش گرفته است. پس از استفاده از چوب، در یک ادعای نه چندان ظریف مبنی بر اینکه کارمندان اگر در اتحادیه متحد شوند، وضعیت بدتری خواهند داشت، اکنون اپل هویج را در قالب افزایش حقوق ارائه می دهد.

را WSJ می گوید یادداشتی برای کارمندان ساعتی دیروز ارسال شد.

سازنده آیفون روز چهارشنبه در ایمیلی به کارمندان گفت که این شرکت در حال افزایش بودجه کلی غرامت خود است. دستمزدهای اولیه برای کارگران ساعتی در ایالات متحده به 22 دلار در ساعت یا بیشتر بسته به بازار افزایش می یابد که 45 درصد افزایش از سال 2018 است. همچنین انتظار می رود دستمزدهای شروع در ایالات متحده افزایش یابد.

یکی از سخنگویان اپل در بیانیه ای گفت: «حمایت و حفظ بهترین اعضای تیم در جهان ما را قادر می سازد تا بهترین و خلاقانه ترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. امسال، به عنوان بخشی از فرآیند بررسی عملکرد سالانه، ما در حال افزایش بودجه کلی غرامت خود هستیم.»

به برخی از کارگران ساعتی در فروشگاه‌ها و AppleCare گفته شده است که بررسی‌های سالانه آن‌ها چند ماه به جلو خواهد آمد تا افزایش حقوق زودتر اعمال شود. انتظار می‌رود این افزایش‌ها با میانگین افزایش از اوایل جولای اعمال شوند 10 درصد گزارش شده است.

ویدیویی که احتمالاً منجر به شکایت جدید ضد اتحادیه می شود

دو شکایت ضد اتحادیه در حال حاضر علیه اپل ثبت شده است که ادعا می کند این شرکت شکایت کرده است چندین قانون فدرال را نقض کرد.

یکی از این شکایات مربوط به مواردی است که به عنوان “جلسات مخاطبان اسیر” شناخته می شود. این اصطلاح به جلساتی اطلاق می شود که کارکنان به عنوان بخشی از وظایف خود ملزم به شرکت در آنها هستند، مانند جلسات توجیهی صبحگاهی. استفاده از جلسات حضور اجباری برای جلوگیری از تشکیل اتحادیه توسط یک شرکت غیرقانونی است.

به طور کلی، بر اساس قانون روابط کار ملی، دخالت یک شرکت در تشکیل یا تشکیل اتحادیه کارگری غیرقانونی است. به نظر می رسد که جدیدترین ویدیو منجر به شکایت جدیدی علیه این شرکت شود.

گرفتن 9to5Mac

ما قبلا پیشنهاد داده ایم که اپل به جای رویکرد خصمانه، رویکردی مشارکتی برای سازماندهی جنبش ها دارد. این هم از نظر روحیه کارکنان و هم از منظر روابط عمومی بهترین اقدام شرکت خواهد بود.

در حالی که به نظر می‌رسد افزایش دستمزد برای رفع بزرگترین نگرانی کارکنان خرده‌فروشی آماده است، اما مشاهده اینکه اپل حداقل در مبارزه تهاجمی خود علیه اتحادیه‌سازی حداقل با قوانین فدرال مخالف است، ناامیدکننده است. واکنش کارکنان به ویدیوی O’Brien قویاً نشان می دهد که او ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی