دفترچه خاطرات خانه هوشمند: تصمیمات HomeKit باید در اوایل ساخت و ساز گرفته شود

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با طرز فکر ساختن چیزهایی که جایگزین کردن آنها آسان است، همیشه به سمت آن متمایل می شوم قفل آگوست با وای فای به عنوان قفل هوشمند درب منزل به سازنده اجازه می دهم درب استاندارد را نصب کند و از پشت آن وارد شود و قسمت داخلی قفل را با یک قفل مرداد جایگزین کند. من نزدیک به دو سال است که از این مدل و نسل قبلی استفاده می‌کنم و این بخش مهمی از تجربه خانه هوشمند و HomeKit ما بوده است.

زنگ درب

در این روحیه، من به سمت استفاده از زنگ در سیمی تودرتو. من طرفدار زیاد محصولات Google نیستم، اما Nest Thermostat و آن را دوست دارم مرکز بازدیدکنندگان سار می تواند همه محصولات Nest را به HomeKit پیوند دهد. من از Nest Thermostat با HomeKit در خانه فعلی‌ام و همچنین Google Home Minis به عنوان اهداف AirPlay استفاده می‌کنم. فوق‌العاده قابل اعتماد است، و این باعث شد از محصولات Nest در نقاط استراتژیک استفاده کنم (بدون دوربین داخلی).

ترموستات

پایه های خانه سر جای خود است، بنابراین تا لحظه نگارش این مقاله به جلو حرکت می کنیم. چندین ماه طول کشید تا برنامه‌ها را در نظر بگیریم، سازنده‌ای پیدا کنیم، و همه چیز را آماده کنیم، اما ما از محصول نهایی هیجان‌زده هستیم و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا با محصولات جدیدم یک خانه کاملاً جدید در HomeKit بسازم.

زمانی که به نقش فناوری خانه هوشمند در خانه جدیدمان فکر می‌کردم، نکته‌ای را در ذهن داشتم، سرعت پیشرفت فناوری است. حتی در سال گذشته، ما شاهد اخبار زیادی در مورد فناوری‌های نوظهور بوده‌ایم که آینده هوشمند را تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال، Matter و Thread دو فناوری هستند که هدف آنها بهبود قابلیت اطمینان و قابلیت همکاری است.

من تمایل دارم با آن بمانم eufyCam سری محصولات به دلیل عملکرد خوب، پشتیبانی از HomeKit Secure Video و عمر باتری طولانی. من احتمالا اضافه کنم صفحه خورشیدی برای کمک به محدود کردن تعداد دفعاتی که باید سالی به سال شارژ شوند.

چراغ ها

لامپ های بلوتوث Philips Hue

از آنجایی که ما طبقات جدید خواهیم داشت، حفظ آنها از آسیب آب بسیار مهم است. بنابراین من می خواهم به استقرار سنسور آب آقارا جلوی همه وسایل و زیر همه سینک ها جفت شده با الف مرکز آقارا. در اطراف ماشین لباسشویی، من از آن استفاده خواهم کرد نگهبان آب حوا با پشتیبانی سیم

سیستم هشدار HomeKit

بررسی سیستم امنیتی Abode Iota HomeKit

سال گذشته نسخه ای از آن را نوشتم HomeKit هفتگی که در مورد ساخت یک خانه جدید و تصمیمات خانه هوشمند است که در این فرآیند انجام می شود. ما اکنون راه را هموار کرده‌ایم، بنابراین احساس کردم که وقت آن رسیده است که با ساختن یک خانه جدید و خانه هوشمند از پایه، خوانندگان را در مورد محصولاتی که به آن تمایل دارم به‌روزرسانی کنم.

به دنبال شعار من در پیاده سازی محصولاتی که به راحتی قابل ارتقا و جایگزینی هستند، در استفاده از دوربین های سیمی برای خانه خود مردد هستم. مگر اینکه از محصولی که از طریق اترنت تغذیه می شود استفاده می کنم، از کابل هایی استفاده می کنم که برای یک محصول خاص طراحی شده اند. سوالی که من مدام در مورد دوربین ها مد نظر دارم این است که چگونه می توان آنها را در آینده ارتقا داد یا دوربین های خراب را جایگزین کرد. با زنگ درب هوشمند، از سیم کشی استاندارد زنگ در استفاده می کند. دوربین های خانه های هوشمند تقریباً همیشه از منبع تغذیه و نوع سیم سفارشی استفاده می کنند.

باقی بیش از 2 سال است که سیستم امنیتی خانه من بوده است، و زمانی که شخصی یک سیستم هشدار DIY می خواهد، همچنان توصیه می شود. تقریباً همه لوازم جانبی به عنوان لوازم جانبی در HomeKit قرار می گیرند و ایجاد صحنه های سفارشی و اتوماسیون را آسان می کنند. قصد دارم از مقداری استفاده کنم سنسورهای حرکت، سنسورهای نوار نازک درب (به راحتی قابل تعویض بدون سوراخ کردن درب)آ صفحه کلید، سنسور شکستگی شیشهو مانیتورهای دود.

خلاصه

استفاده كردن مرکز بازدیدکنندگان سار Nest را به گزینه محتمل‌تری برای ما تبدیل می‌کند. من ظاهر کلی Nest را ترجیح می دهم و Starling آن را به HomeKit پیوند می دهد.

دوربین ها

من واقعاً در مورد این که کدام زنگ در را نصب کنم بحث کرده ام. با زنگ در، دائمی است و به راحتی قابل تعویض نیست، زیرا نمی‌خواهم از گزینه باتری استفاده کنم. با این حال، به نظر نمی رسد که اتفاق نظری در مورد آن وجود داشته باشد بهتر زنگ خانه HomeKit هم چنین نیست.

فیلیپس به نوآوری خود ادامه می دهد و اعلامیه های اخیر در مورد یک چراغ جدید در فضای باز نشان می دهد که آنها می دانند چگونه مزایای فناوری خانه هوشمند را ادغام کنند و در عین حال ظاهر و احساس کلاسیک را حفظ کنند.

تشخیص آب

خانه هوشمند Aqara

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هدف کلی من ساختن یک خانه بزرگ با فناوری خانه هوشمند اضافه شده است تا آن را تقویت کنم به طوری که در سال 2060 شبیه یک سیستم اینترکام به سبک دهه 1970 به نظر نرسد. من قصد دارم برای همیشه در این خانه زندگی کنم، بنابراین این روند را با آن طرز فکر

قفل های در

قفل هوشمند Wi-Fi آگوست

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

همانطور که گفته شد، من برای نصب فناوری که به نظر می رسد بسیار مردد هستم دائمی اگر بخواهم در آینده ارتقاء بدهم به تعمیرات اساسی نیاز دارد. نمونه‌هایی از فناوری دائمی صفحه‌های لمسی عظیمی هستند که به سوراخ‌هایی در دیوار یا کنترل‌کننده‌ها و سوئیچ‌های اختصاصی نیاز دارند که تعویض آن‌ها بسیار پرهزینه است.

من طی سال‌ها آزمایش لامپ‌های مجهز به HomeKit را انجام داده‌ام، اما لامپ‌هایی که به آنها بازگشته‌ام قابل اعتمادترین هستند و از نظر کیفیت نور بهترین “احساس” را دارند. Philips Hue. بنابراین من لامپ ها و هاب موجود خود را از خانه فعلی به خانه جدید می برم.

من هم مثل خیلی چیزهای خانه مان بحث کردم که کدام راه را بروم. من دوست دارم محصولات اکوبی با سنسورهای دما که به عنوان حسگر حرکت با HomeKit عمل می کنند. من هم استفاده کردم ترموستات های آشیانه برای سالها. یکی از جنبه های آینده Nest این است که من زیاد به برنامه Google Home علاقه ندارم، زیرا استفاده یکپارچه از برنامه Nest را ترجیح می دهم. متأسفانه، برنامه Nest برای این دنیا مدت زیادی نیست.