دماسنج سریع اسکن Kinsa – بررسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

در برنامه Kinsa، خواندن به طور خودکار وارد می شود و می توانید آن را به یکی از اعضای خانواده اختصاص دهید. سپس شما را از طریق انتخاب علائم راهنمایی می کند.

ادغام Apple Health یک به روز رسانی مفید است که Kinsa آوریل گذشته منتشر کرد. هنگامی که اولین مطالعه را با QuickScan یا سایر دماسنج های هوشمند Kinsa انجام می دهید، گزینه ای برای فعال کردن Apple Health در برنامه Kinsa iOS خواهید دید.

بررسی دماسنج هوشمند Kinsa Apple Health

در عرض چند دقیقه آماده رفتن هستید.

دماسنج هوشمند Kinsa 3 را بررسی کنید

کمی بیش از 100 درجه برگشت. سهولت استفاده با Kinsa عالی است، اما قسمت بعدی چیزی است که واقعاً من را تحت تأثیر قرار داد.

Kinsa QuickScan از ساختار پلاستیکی با کیفیت استفاده می کند. برای روشن شدن و اندازه گیری دما از یک دکمه ساده و ساده استفاده می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، من عاشق این هستم که Kinsa حول باتری‌های قابل تعویض توسط کاربر طراحی شده است و ادغام Apple Health نقطه قوت کیک است. مدتی به همه چیزهایی که Kinsa می توانست بهبود بخشد فکر کردم و تا کنون چیزی پیدا نکرده ام.

ظاهراً حدود یک هفته قبل از سرماخوردگی خفیف سرش به پایان رسیده بود، اما احتقان همچنان در سرش باقی مانده بود. بعد قبل از رفتن به رختخواب شروع به شکایت کرد که گوشش درد می کند. من کینسا را ​​گرفتم و دمایش را اندازه گرفتم، او آن را فقط در 2 ثانیه (به معنای واقعی کلمه) گرفت.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز، Kinsa یک ایمیل پیگیری از یک پرستار برای بررسی وضعیت پسر ما و درخواست بازخورد در مورد تجربه Kinsa ارسال کرد.

ادغام Apple Health

دستگاه‌های بهداشتی هوشمند می‌توانند گران باشند، که می‌تواند شروع به زیر سوال بردن ارزشی که واقعاً ارائه می‌دهند، طبیعی باشد. من اخیرا دماسنج هوشمند Kinsa QuickScan را آزمایش کردم و از سخت افزار و نرم افزار عالی آن هیجان زده شدم، اما فراتر از آن، ویژگی هایی مانند پشتیبانی Apple Health، مشاوره پزشکی شخصی (بدون اشتراک) و موارد دیگر را با کمتر از 50 دلار ارائه می دهد. .

مشخصات دماسنج هوشمند Kinsa QuickScan

  • خوانش دمای بهداشتی غیر تماسی
  • طراحی فوق العاده ساده با یک دکمه
  • داده ها را برای چندین کاربر ذخیره می کند
  • برنامه Fantastic مشاوره شخصی، پشتیبانی Apple Health و موارد دیگر را ارائه می دهد.
    • همچنین بدون برنامه کار می کند
  • FDA برای دقت و ایمنی پاک شد
  • قیمت: 49.95 دلار (39 دلار در زمان نوشتن)

طراحی و ساخت Kinsa QuickScan

من دماسنج هوشمند Kinsa QuickScan را به دلیل سخت افزار، نرم افزار و تجربه کاربری درجه یک آن، 5/5 می دهم.

با سخت افزار قوی، خواندن 2 ثانیه، یک برنامه عالی، توصیه های پزشکی شخصی سازی شده، و تایید FDA، من Kinsa QuickScan را یک ابزار بهداشتی فوق العاده برای خانواده ما یافته ام.

با وجود اینکه این یک دماسنج هوشمند غیر تماسی است، اما Kinsa از یک ماده لمسی نرم در پشت دستگاه برای تماس با پیشانی در جایی که سنسورها هستند استفاده کرده است.

صفحه نمایش اصلی دارای یک صفحه LCD خوانا است که خوانش ها، وضعیت باتری را نشان می دهد و همچنین در زمانی که دما خارج از محدوده طبیعی است، نمادهای لبخند و اخم را نشان می دهد.

راه اندازی Kinsa واقعاً آسان است. پس از دانلود برنامه رایگان (می توانید از آن صرف نظر کنید)، ایجاد یک حساب کاربری، و افزودن اعضای خانواده، شما را در جفت کردن دماسنج هوشمند راهنمایی می کند.

اما این فقط در مورد ایجاد یک دفتر خاطرات نیست، Kinsa سپس به شما توصیه های شخصی در مورد چگونگی ادامه می دهد. با یک کودک خردسال با دمای شبانه، واقعاً آرامش بخش بود. این چیزی است که Kinsa برای کودک ما با دمای 100.2 درجه، گوش درد، لرز و گرفتگی بینی گفت:

  • توصیه برای زمان تماس یا مراجعه به پزشک
  • پیشنهاد کنید یک یادآور تنظیم کنید تا دوباره دمای او را بررسی کنید
  • مراحل بعدی گزینه های دارویی و درمان های خانگی
Kinsa QuickScan معمولاً 49.99 دلار قیمت دارد اما در حال حاضر در آمازون 39 دلار است.

پس از آن مطمئن بودیم که تا زمانی که بدنش اجازه می‌دهد به او اجازه می‌دهیم بخوابد و روز بعد با پزشک خود بررسی کنیم که آیا واقعاً عفونت گوش بوده است یا خیر.

من عاشق این هستم که Kinsa QuickScan با دو باتری AAA کار می کند و حتی در جعبه گنجانده شده است. این به این معنی است که می توانید عمر طولانی داشته باشید و دیگر نگران از بین رفتن آن با یک باتری قابل شارژ غیر قابل تعویض نباشید.

بخش ارزشمند دیگر این است که شما یک رکورد از علائم خود را با Apple Health ذخیره می کنید. می توانید آنها را در Apple Health > Browse > Symptoms مشاهده کنید.

خلاصه بررسی Kinsa QuickScan

همسرم وقتی کینسا را ​​گرفتیم به شوخی گفت خیلی بد است که هیچ کس در خانواده ما مریض نشده است. معلوم شد که پسر بزرگ ما چند روز بعد تب کرد 🫠.

وقتی صحبت از طراحی شد، برنامه Kinsa بسیار خوب ساخته شده و مفید است، اطلاعات بیشتر در زیر. علاوه بر QuickScan، این شرکت همچنین یک دماسنج گوش هوشمند و یک دماسنج هوشمند به سبک سنتی ارائه می دهد.

Kinsa QuickScan در حال استفاده است

هنگامی که آن را فعال کردید، می بینید که داده های دمای بدن به طور خودکار به برنامه Health در زیر Browse > Body Measurements و همچنین Vitals اضافه می شود.