دموکرات ها می گویند که قوانین ضد انحصار ایالات متحده در هفته های آینده به رأی گذاشته می شود

اگرچه تلاش هایی برای ایجاد یک قانون ضد تراست واحد و فراگیر انجام شد، اما این کار بسیار جاه طلبانه بود. کنگره سپس کار بر روی چندین لایحه ضد انحصار را آغاز کرد که هر کدام برای رسیدگی به مسائل مختلف طراحی شده بودند. دو نفر از آنها تا جایی پیش رفته اند که برای رای گیری آماده هستند:

این دومین لایحه است که بزرگترین تهدید را برای اپل ایجاد می کند و نیاز به تغییرات بزرگ در مدل کسب و کار اپ استور دارد.

  • اپ استورهای رقیب روی آیفون و گوشی های اندرویدی مجاز خواهند بود
  • مصرف کنندگان اپلیکیشن فروشگاه اپلیکیشن را برای دانلود انتخاب می کنند
  • مصرف کنندگان برنامه های پیش فرض خود را انتخاب می کنند
  • اپل و گوگل اجازه ندارند کاری برای برتری دادن به فروشگاه های اپلیکیشن خود انجام دهند

به گفته اعضای دموکرات کنگره، انتظار می رود دو قانون ضد انحصار پیشنهادی ایالات متحده در هفته های آینده به رأی گذاشته شود.

این وزارتخانه توضیح داد که پلتفرم‌های مسلط تهدیدی برای رقابت و بازارهای باز هستند و خطراتی برای مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارها، نوآوری، انعطاف‌پذیری اقتصادی، رقابت جهانی ایالات متحده و دموکراسی ما ایجاد می‌کنند. این وزارتخانه اشاره کرده است که “قویاً” از اهداف قانون حمایت می کند، “و هر دو را تشویق می کند [Judiciary] کمیته و کنگره باید برای نهایی کردن این قانون و تصویب آن تلاش کنند.

در نامه ای به چاک شومر، رهبر اقلیت سنا، آنها ابراز نگرانی می کنند که زمان تصویب قوانین قبل از پایان سال تمام شده است.

زمینه

اپل علیه این موضوع لابی کرده است و اصرار دارد که داشتن کنترل انحصاری بر فروش برنامه های آیفون برای مصرف کنندگان ایمن تر است، اما ادامه افشای کلاهبرداری های چند میلیون دلاری فروشگاه App این داستان را زیر سوال برده است.

قوانین ضد انحصار ایالات متحده باید اکنون تصویب شود

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در این نامه اشاره شده است که این دو لایحه از یک کمیته دو حزبی بیرون آمده است.

حدود 18 نفر از رهبران گروه مترقی کنگره اکنون در تلاشند تا با نوشتن نامه ای سرگشاده شومر را تحت فشار قرار دهند و از او خواسته اند برای هر دو لایحه رای گیری کند.

متن کامل نامه را می توانید اینجا بخوانید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که می دانید، این لوایح محصول فرعی بررسی دوجانبه 16 ماهه کمیته فرعی کمیته حقوقی ضد انحصار، بازرگانی و اداری مجلس نمایندگان (کمیته فرعی ضد انحصار) است. این تحقیق یکی از گسترده ترین و کامل ترین تحقیقات بازار در تاریخ کنگره بود.

نامه نویسان به شومر می گویند که همین الان اقدام کند تا هر دو قانون به رأی گذاشته شوند.

او به مجموعه ای از نظرسنجی ها اشاره می کند که نشان می دهد این قانون از حمایت عمومی قوی برخوردار است و همچنین از تأیید بسیاری از ارگان های دولتی از جمله وزارت دادگستری برخوردار است.

هر دو لایحه اکنون شومر را ملزم می‌کنند تا رأی‌گیری را برنامه‌ریزی کند. او تاکنون از انجام این کار خودداری کرده و گفته است که از قوانین حمایت می کند اما می خواهد مطمئن باشد که آنها تصویب خواهند شد. برخی دیگر بر این باورند که او کمتر از آنچه که می‌خواهد مردم باور کنند، مشتاق است و در این امید که با توجه به انتخابات میان‌دوره‌ای، دفن شوند، مردد است.

عکس: Lorie Shaull

زمان آن فرا رسیده است که کنگره به این قانون رأی دهد. کمیته قضایی مجلس نمایندگان بیش از یک سال پیش یک نشانه‌گذاری بزرگ برگزار کرد و HR 3816، همراه با S. 2992 را با حمایت هر دو حزب نشان داد. S. 2992 و S. 2710 نزدیک به شش ماه پیش، همچنین با حمایت دو حزب، از کمیته قضایی سنا حذف شدند. در ماه‌های پس از آن، حامیان لوایح برای رسیدگی به نگرانی‌ها، پاسخگویی به سؤالات و اطمینان از تنظیم دقیق قوانین، با سایر نمایندگان مجلس همکاری نزدیک داشته‌اند. در نتیجه این کار، این لوایح آماده رأی‌گیری است و از شما دعوت می‌کنیم در هفته‌های آینده برای رأی‌گیری در مورد آن برنامه‌ریزی کنید.

نگرانی های فزاینده ای در مورد قدرت و تسلط بر بازار تعداد کمی از غول های فناوری وجود دارد. سیاستمداران در هر دو طرف راهرو برای چند سال در حال کار بر روی قوانین ضد انحصار طراحی شده برای ایجاد زمینه بازی برابر برای مشاغل کوچک هستند.