دنیای جدید: امروز در اپل زندگی پس از همه گیری را از طریق خلاقیت تصور می کند

[ad_1]

“جلسات مانند گالری های هنری کوچک بودند.” هان، متخصص خلاق در کتابخانه Apple Carnegie، آن را به بهترین وجه در گفتگو با تصویرگر Ohni Lisle در 14 آوریل خلاصه کرد. این رویداد نوزدهمین جلسه از 21 جلسه مجازی بود که طی 12 هفته گذشته از طریق مشارکت بین امروز در اپل و درست است. از طریق این گالری‌های کوچک، بیش از 20 هنرمند برجسته و مخاطبان جهانی از خلاقان ایده‌های عمیقی برای دنیای پس از همه‌گیری به اشتراک گذاشتند.

هنگامی که COVID-19 جلسات درون فروشگاهی را به حالت تعلیق در آورد، Today در اپل نه با شکست، بلکه با شکست پاسخ داد یک برنامه آنلاین که از هنرمندان و جوامع مرتبط در سراسر جهان در سطحی عمیق تر از آنچه که هر فروشگاهی به تنهایی می تواند انجام دهد، حمایت کرده است. از طریق رویدادهای زنده مجازی، فعالیت‌های عملی و راهنماهای آنلاین همهجانبه، به خلاقان ابزاری داده شد تا از زندگی قرنطینه بیرون بیایند و الهام‌بخش ایجاد تفاوت باشند.

بسیاری از ما سال گذشته را با زندگی دو بعدی گذرانده‌ایم، جایی که روزها به هفته‌ها تبدیل می‌شوند، نقاط عطف معنای خود را از دست می‌دهند و مهارت‌هایی که به سختی به دست آورده‌ایم زیر بار ناامیدی تحلیل می‌روند. دنیای جدید شرکت کنندگان را به چالش کشید تا گرد و غبار گذشته را از بین ببرند و به آینده فکر کنند.

دوست دارید چکاره شوید؟ چرا جامعه شما باید تغییر کند؟ چه خواهد کرد این زمان متفاوت؟ چگونه می توانید از مهارت های خود برای تأثیرگذاری مثبت استفاده کنید؟

جلساتی که توسط Apple Creative Pros مدیریت می‌شود، مت آلاگیا و لوسی بورتون بسیار خوب است، و کیمبرلی درو، کیوریتور آن را پشتیبانی می‌کند، هیچ سنگی به جا نگذاشته است. هر جلسه سؤالات معناداری را مطرح می کرد که نیاز به درون نگری عمیق داشت. هنرمندان مهمان داستان‌ها، مبارزات و جریان‌های کاری خلاقانه خود را به اشتراک گذاشتند – اغلب از طریق احساسات پیچیده به صورت زنده در مقابل مخاطبان جهانی کار می‌کنند. مهمتر از همه، جلسات مثبت و الهام بخش بود، با جشن های هنری که همیشه شرکت کنندگان را در اوج قرار می داد.

با نزدیک شدن به پایان جهان جدید، در اینجا نگاهی داریم به آنچه خلاقان در سراسر جهان انجام داده اند. شش هنرمند شرکت‌کننده این مجموعه را در تاریخ 22 آوریل به پایان خواهند رساند یک پنل رایگان.

هنرمندان دنیای جدید داستان های خود را به اشتراک می گذارند.
تصاویر Webex از ارائه های اصلی توسط هنرمندان مهمان.

هر جلسه شامل ارائه ای بود که در آن یک هنرمند یا تیم مهمان روند، الهام و سبک خود را به اشتراک گذاشت. خلاصه های خلاقانه به بینندگان اختصاص داده شد و با پشتیبانی Apple Creative Pros در فروشگاه های اپل در سراسر جهان به صورت زنده ارائه شد.

برای محافظت از حریم خصوصی شرکت‌کنندگان، کارهای مشترک با اپل پس از ۷۲ ساعت حذف می‌شوند. از شرکت کنندگان دعوت شد تا پروژه های خود را در شبکه های اجتماعی با هشتگ به اشتراک بگذارند #امروزدرسیب و #دنیای جدید خلاق.

ماه تاریخ سیاه پوست و روز جهانی زن

دنیای جدید مصادف شد با ماه تاریخ سیاه و روز جهانی زن. جلسات ویژه با Tré Seals، Joshua Kissi و Shan Wallace کارهای خالقان سیاه پوست را برجسته کرد. این جلسات توسط کیمبرلی درو، که به دیده شدن سیاه پوستان در هنر و نیاز به خلاقیت برای حمایت از تلاش های تجدید عدالت نژادی می پردازد. با هنرمندان شرکت کننده مصاحبه شد گزارشی در مورد درست است.

به مناسبت روز جهانی زن، نیس بود که کاوش کرد چگونه هنرمندان زیبایی و گنجاندن را دوباره تعریف می کنند. کامیلا فالکز، سارا آندریسون و بتانی مولنکوف کار عکاسی و تصویرسازی خود را در مجموعه‌ای از جلسات به اشتراک گذاشتند.

اثر هنری ایجاد شده در جلسه ای با سارا آندریسون.
استودیوی مجازی: با سارا آندریسون بدن‌ها را برای جشن گرفتن تفاوت بکشید
پیوندهای هنرمند (LR): 1 2 3 4 5 6 7 8 9

راهنمای خلاق

در طول هر جلسه، متخصصان خلاق از فروشگاه‌های اپل در دی سی در دبی شرکت‌کنندگان را از طریق یک جلسه توجیهی خلاقانه راهنمایی می‌کردند. برای اپل، ابزارهای انتخابی آی‌پد، آیفون و برنامه Procreate هستند، اما بینندگان همیشه تشویق شده‌اند از بهترین ابزارهای موجود استفاده کنند: ابزارهایی که همراه خود دارید. هنر شرکت‌کننده اغلب شامل قطعاتی می‌شد که با مداد و کاغذ کشیده می‌شدند یا آثاری که منابع خارجی را در بر می‌گرفتند.

هیچ جا به اندازه یک سری از خلاقان تشویق نشده اند تا مهارت های خود را تقویت کنند پنج راهنمای خلاق منتشر شده در It’s Nice That. Camila Falquez، WWWesh Studio، Ohni Lisle، Studio Nari و Kris Andrew Small با Apple Creative Pros همکاری کردند تا بسته‌های منابع همه‌جانبه‌ای ایجاد کنند که جزئیات یک پروژه خلاقانه را از ابتدا تا انتها شرح دهد. بسیاری از راهنماها شامل منابع قابل دانلود و نکاتی برای افزودن سطح بیشتری از جلا دادن به کار شما هستند. می توانید یک ساعت یا یک روز را با هر یک از راهنماها بگذرانید – هیچ راه اشتباهی برای استفاده از آنها وجود ندارد.



خلاصه های خلاقانه دنیای جدید
هنرمندان مهمان و متخصصان خلاق اپل مهارت‌های عملی خود را با استفاده از Procreate، Photoshop، Photos و غیره نشان دادند.

یک نقشه متحرک برای دنیای جدید ما

یکی از مشارکتی ترین جلسات دنیای جدید این بود در 18 فوریه مورد استقبال قرار گرفت با آژانس جنبش مستقر در روتردام استودیو دامبار. با اجازه او، تیم Studio Dumbar انیمیشن های گرافیکی متحرک ایجاد شده در طول جلسه را جمع آوری کرد تا یک نقشه جهانی تعاملی ایجاد کند. هر کاشی روی نقشه هم نشان دهنده نقش برجسته – شن، بتن، جنگل یا کوه – و کار یک شرکت کننده است.

تو می توانی نقشه تکمیل شده را ببینید در وب سایت Studio Dumbar از Mac و با استفاده از WASD یا کلیدهای جهت دار خود پیمایش کنید.

نقشه جهان استودیو دامبار.
بخشی از نقشه جهان استودیو دامبار.

کارهای مشترک بیشتری از New World را کاوش کنید.

اثر هنری در جلسه ای با کریس اندرو اسمال به اشتراک گذاشته شد.
استودیوی مجازی: پوستری برای بیان پیام خود با کریس اندرو اسمال ایجاد کنید
پیوندهای هنرمند (LR): 1 2 3 4 5 6
کار در طی جلسه ای با استودیو ناری به اشتراک گذاشته شد.
استودیوی مجازی: با استودیو ناری، تایپوگرافی را در یک پوستر اصلی صحبت کنید
پیوندهای هنرمند (LR): 1 2 3 4 5 6

این را شروع یک چیز جدید در نظر بگیرید، نه پایان یک سری. کار بالا نشان دهنده آرزوها، برنامه ها و نوید آینده ای بهتر است. موج جدیدی از هنرمندان آماده اند تا از یک دوره رنج بیرون بیایند تا جهان ما را دوباره اختراع کنند.

برای الهام بیشتر، بازدید کنید #دنیای جدید خلاق در اینستاگرام یا بررسی کنید راهنمای اینستاگرام که من گردآوری کردم.

اگر در یک جلسه عالی امروز در اپل شرکت کردید، تجربه خود را با من به اشتراک بگذارید. پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی