دنیل اک، مدیر عامل اسپاتیفای، توییت طولانی در مورد اپل منتشر کرد

بارها و بارها، @Apple هر مزیتی را برای خود به ارمغان می آورد در حالی که نوآوری را خفه می کند و به مصرف کنندگان آسیب می رساند. اپل به نفع خود عمل می کند اما به نظر می رسد به قانون یا دادگاه یا انتخاب مصرف کننده اهمیتی نمی دهد.

Spotify کاهش 30 درصدی اپل – که آن را “مالیات” می نامد – به عنوان بخش مهمی از شکایت خود هدف قرار می دهد، اما همچنین به قوانینی در مورد اینکه اپل چگونه توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث را از برقراری ارتباط با مشتریان جلوگیری می کند، اشاره می کند. در نهایت، Spotify می خواهد که Apple Music مجبور شود از همان قوانینی پیروی کند که اپل بر روی برنامه های شخص ثالث اعمال می کند.

او ادعا می کند که اپل به مصرف کنندگان، دادگاه یا قانون اهمیت نمی دهد – فقط به منافع خود …

زمینه

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


اسپاتیفای از رقابت ناعادلانه Apple Music ناراضی است. این می گوید که اگر اپل می تواند اشتراک های درون برنامه ای را بدون هیچ جریمه ای ارائه دهد، Spotify باید 30٪ (یا 15٪ از سال دوم) از درآمد اشتراک خود را در صورت انجام همین کار به اپل بدهد. با توجه به حاشیه های کوچکی که سرویس های پخش موسیقی روی آن کار می کنند، غیرممکن است.

این فقط ایلان ماسک نیست که در توییتر از اپل شکایت می کند (حتی اگر تیم کوک اکنون بهترین دوست جدید اوست): مدیر عامل اسپاتیفای، دنیل اک، یک موضوع طولانی در مورد دیدگاه های خود در مورد شرکت کوپرتینویی توییت کرد.

Ek در پایان می گوید که در مورد اقدامات ضد انحصار فناوری صحبت های زیادی شده است، اما اقدامات کمی انجام شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Ek باز می شود با اشاره به شکایت و انعکاس ادعاهای مطرح شده در آن.

جالب اینجاست که او همچنین به توییت ماسک لینک می دهد که در آن ادعا می کند 30 درصد کمیسیون اپل استور «یک راز» است.

او مجموعه‌ای از پیوندها را در حمایت از دیدگاه خود پست می‌کند، از جمله پیوندی از کمیسیون اروپا که در یک نظر اولیه به این نتیجه رسید که اپل قانون رقابت اروپا را نقض کرده است.

پس تا کی دیگر می‌خواهیم از این تهدید برای آینده اینترنت چشم‌پوشی کنیم؟ چه تعداد مصرف کننده اضافی از انتخاب محروم خواهند شد؟ بحث های زیادی شده است. صحبت کردن مفید است، اما ما نیاز به اقدام داریم.

این شرکت در سال 2019 یک شکایت ضد تراست علیه اپل در اروپا تنظیم کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

اسپاتیفای می‌گوید اپل در هر مرحله به خود یک مزیت ناعادلانه می‌دهد. او با اشاره به عدم حل مستقیم مشکلات خود با اپل، با شکایت رسمی به کمیسیون اروپا به اقدامات قانونی روی می آورد.

طوفان توییتی دنیل اک، مدیرعامل اسپاتیفای

در ابتدایی‌ترین سطح، ما برای آزادی افرادی که گوشی‌های هوشمند خریداری کرده‌اند، می‌جنگیم تا برنامه‌ها را از منابع انتخابی خود نصب کنند، آزادی سازندگان برنامه در توزیع آن‌ها به دلخواه خود، و آزادی هر دو گروه برای انجام تجارت. به طور مستقیم.

چهار سال پیش، ما شکایتی را ارائه کردیم که جزئیات اقدامات ضدرقابتی @Apple را شرح می داد.

جای تعجب نیست که او همچنین از Coalition for App Fairness استناد می کند که به ایجاد آن کمک کرده است و از تیم سوئینی مدیر عامل Epic Games نقل قول می کند.

اپل همچنان با فشارهای ضد انحصاری بر سر یک سری مسائل مواجه است که اخیراً مربوط به بازی های ابری و سیاست های مرورگر موبایل آن است.

Ek به تلاش‌های دو حزبی سنا برای معرفی مقررات ضد انحصار قوی ایالات متحده و حمایت کاخ سفید از آن مرتبط است.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

Epic و Apple هر دو منتظر نتیجه بحث های مربوطه خود در جلسه استیناف اخیر هستند.