ده سال بعد، به نظر می رسد این ایده بسیار کمتر از جنگل خارج شده است

از اوایل سال 2022، با توجه به اینکه این کارت هنوز فقط در ایالات متحده موجود است، اپل کارت به نزدیک به 7 میلیون کاربر رسیده است. یک گزارش نشان می دهد که 60 درصد از دارندگان کارت از آن به عنوان کارت اصلی خود استفاده می کنند.

و البته، بانکداری به طور کلی یک تجارت سودآور نیست. اما نه بخش گوشی های هوشمند و نه بخش رایانه های شخصی. اگر یک شرکت وجود دارد که می داند چگونه می تواند سود کند در حالی که دیگران نمی توانند، آن اپل است.

امروزه به نظر می رسد که یک بانک اپل بسیار کمتر افراط کرده است

اوه، و همانطور که در سال 2015 اشاره شد، Apple Inc (یا Apple Financing LLC) ممکن است نیاز به نوعی معامله با شرکت مستقر در نیویورک داشته باشد. بانک اپل برای پس انداز.

با Apple Pay، Apple Card و Apple Card Savings Account، شرکت کوپرتینویی با بانک ها و شرکت های مالی موجود شریک شده است. اپل اساساً خدماتی را که واقعاً توسط شرکت‌های دیگر ارائه می‌شد، برندسازی می‌کرد.

توسعه مرتبط در دهه گذشته اهمیت فزاینده ای داشته است خدمات به نتایج اپل

از آن زمان، البته، اپل گام های زیادی در این مسیر برداشته است.

به اپل پرداخت کنید

ماه گذشته راه اندازی شد، حساب پس انداز کارت اپل 4.15٪ سود را ارائه می دهد که روزانه ترکیب می شود – نرخی جذاب برای یک حساب دسترسی فوری. اما باز هم، نام تجاری و سهولت باز کردن حساب نقش مهمی در پذیرش دارد.

“همه استدلال های شما قوی هستند، اما یک دلیل بزرگ وجود دارد که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد: اپل علاقه ای به تبدیل شدن به یک بانک ندارد. اپل واقعاً با یک چیز این کار را انجام داد: فوکوس تیز.

یک سال بعد، در سال 2014 راه اندازی شد، به اپل پرداخت کنید بلافاصله با اضافه شدن بیش از یک میلیون کارت در چند روز اول به رهبر کیف پول موبایل تبدیل شد. رقیب اصلی آن، CurrentCدرهایش را بست فقط دو سال بعد. در سال 2020، اپل پی 5 درصد از پرداخت های کارتی در سراسر جهان را به خود اختصاص داد.

اولین بار سال گذشته اعلام شدو انتظار می رود که در اواخر سال 2022 راه اندازی شود اپل بعدا پرداخت می کند سرویس به تعویق افتاده است تا امسال او عرضه تدریجی را آغاز کرد کمی بیش از یک ماه پیش

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برایان رومل، مدیر عامل شرکت 1 سرویس کارت آمریکاییگفت که تلاش اپل برای حل مشکل توسعه یک سیستم دسترسی واقعاً ایمن به قبل برمی گردد درخواست ثبت اختراع در سال 2008، اما تنها به لطف تراشه A7 – که مخصوصاً توسط ARM با نگرانی برای امنیت پرداخت‌های موبایلی ایجاد شده بود – سرانجام این شرکت یک راه‌حل مرجع داشت. و کاربردهای آن بسیار فراتر خواهد رفت قفل آیفون را باز کنید و خرید iTunes.

چی میگی؟ من نظرسنجی را در سال 2013 وارد نکردم، اما در سال 2015 نتایج نظرسنجی این بود (ترکیب “در 5 سال” و “بعدها”):

  • بله: 41%
  • شاید: 28٪
  • شماره: 30%

عکس: معماری Lycs/پاشیدن

اما Apple Pay Later رویکرد دیگری را در پیش گرفت. در اینجا، اپل یک شرکت تابعه مالی – Apple Financing LLC – ایجاد کرد و این شرکت مجوزهای لازم را برای انجام مستقیم برخی خدمات بانکی دریافت کرد.

افزایش تمرکز بر خدمات

او نوشت: «ده‌ها برنامه کاربردی و موارد استفاده در نقشه راه وجود دارد، و من مطمئن هستم که اقتصاد توسعه‌دهنده حول این فناوری شگفت‌انگیز ساخته خواهد شد. یکی از واضح‌ترین آنها پرداخت‌های خرده‌فروشی است و اپل تعدادی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خواهد داشت. راه هایی برای حل مشکلات واقعی برای بازرگانان و کاربران آیفون می توانم بگویم که این جنبه از Touch ID جادویی تر از آنچه تاکنون دیده ایم خواهد بود.

بنابراین من بر این عقیده هستم که اپل روزی تبدیل به یک بانک خواهد شد (یا بهتر است بگوییم، شامل) خواهد شد، اگرچه اکنون انتظار دارم سرعت آن از آنچه تصور می‌کردم کندتر باشد. من انتظار دارم که شرکت همان استراتژی محصولات سخت افزاری را دنبال کند – مشتریان ممتاز را هدف قرار دهد و فقط در سودآورترین فعالیت های بانکی شرکت کند – اما اولین بانک کاملی نخواهد بود که این کار را انجام می دهد. قانونی شدن یک بانک به این معنی نیست که شما باید تمام فعالیت های بانکی را ارائه دهید و یا به کسی حساب ارائه دهید.

با این حال حتی در آن زمان، حدود 41 درصد از شما موافقت کردند که اپل در نهایت تبدیل به یک بانک شود و تنها 30 درصد این ایده را رد کردند.

“البته واقعیت این است که هرگز اتفاق نخواهد افتاد. اپل در مورد سرمایه گذاری در سایر زمینه ها بسیار محتاط است. من فکر می کنم اپل خرید تسلا 50 برابر بیشتر از خرید تسلا توسط اپل است. “اپل به یک بانک تبدیل نمی شود.

بیایید ببینیم اعداد امروز چگونه مقایسه می شوند. لطفا در نظرسنجی امروز شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

تا سال 2015به طور قابل توجهی کمتر اغراق آمیز به نظر می رسید، و اخبار یک میلیارد دلاری دیروز ما را نزدیکتر کرد…

بله، اپل ممکن است در درجه اول یک شرکت سخت افزاری باشد، اما خدمات آن اکنون به تنهایی یک شرکت بزرگ است. خدمات درآمد بیشتری به ارمغان می آورد نسبت به هر یک از مک ها، آیپدها و پوشیدنی ها.

بسیاری فکر می کردند که همیشه این مدل اپل خواهد بود – با استفاده از نام تجاری و اکوسیستم خود برای جذب مشتریان، از شرکای خود استفاده می کند، در حالی که از نیاز به هر نوع مجوز یا اعتبار بانکی اجتناب می کند. سود زیاد، ریسک صفر، بوروکراسی قانونی صفر.

که … مهم بود! طبق گزارشات، او در روز اول 400 میلیون دلار سپرده جذب کرده است به حدود یک میلیارد دلار رسید فقط سه روز بعد

اپل اکنون مجوزهای بانکی دارد

اپل به زودی رقابت موفقیت آمیز با بازیکنان شناخته شده – Square، Venmo و PayPal را آغاز کرد.

اپل کارت

من فقط از آنجا استنباط کردم.

تقریباً یک دهه است از زمانی که برای اولین بار پیشنهاد کردم که ممکن است روزی یک بانک اپل را ببینیم. با توجه به اینکه حتی Apple Pay در آن زمان وجود نداشت، من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که در آن زمان ایده بسیار جدیدی به نظر می رسید.

اکنون واضح است که اپل می خواهد با احتیاط، گام به گام، محصول به محصول به جلو برود، بنابراین جدول زمانی پنج ساله من بسیار بلندپروازانه بود. اما اکنون بیش از هر زمان دیگری، به نظر من اوج منطقی سبد محصولات مالی در حال رشد است – Apple Pay بعداً ثابت می کند که شرکت از درگیر شدن در مجوزها و مقررات بانکی نمی ترسد.

در یک لحظه بیشتر در مورد آن

حساب پس انداز اپل کارت

هنگامی که Apple Pay راه اندازی شد، به نظرم رسید که همه چیز احتمالاً به همین جا متوقف نخواهد شد و سازنده آیفون بیشتر و بیشتر به دنیای مالی خواهد رفت. فهرست کردم هفت دلیل که چرا فکر کردم اپل ممکن است تبدیل به یک بانک شود – اگرچه من به زمان بندی خوشبین بودم.

پول سیب

سال 2023 شاهد عرضه دو محصول مالی جدید بود…

اپل بعدا پرداخت می کند

“من نمی بینم که این اتفاق می افتد. سطح نظارت و مقررات دولتی که بانکداری را همراهی می کند با MO اپل مطابقت ندارد. اپل عاشق نوآوری و آزاد اندیشی است، کاری که انجام آن در چنین صنعت تنظیم شده سخت است.

برخی از نظر دهندگان در پاسخ به مقاله من در سال 2015 فکر کردند که اپل ممکن است اولین گام را به سمت بانکداری از طریق پرداخت های همتا به همتا بردارد و این در واقع با راه اندازی پول سیب (در اصل Apple Pay Cash) در سال 2017.

نمی توانم اعتبار زیادی برای مقاله 2013 قائل شوم، با توجه به اینکه این مدیر عامل 1st American Card Service بود که به من هشدار داد که فناوری Secure Enclave پشت Touch ID سفارشی برای یک سرویس پرداخت امن طراحی شده است.

البته، در سال 2015 بسیاری از مفسران این ایده که اپل ممکن است روزی به یک بانک تبدیل شود را رد کردند.

همانند Apple Card، Apple Pay Later بهترین گزینه تامین مالی کوتاه مدت را ارائه نکرد وجود دارد، اما دوباره، نام تجاری، ثبت بدون دردسر و دسترسی فوری آن را جذاب کرده است.

سال 2019 شاهد راه اندازی اپل کارت. کارت‌های دیگر معاملات برگشت نقدی بهتری ارائه می‌کردند، اما به لطف برند اپل، ساده‌ترین و سریع‌ترین فرآیند ثبت‌نام در جهان، و مدیریت عالی حساب از طریق برنامه کیف پول، بسیار محبوب شدند.