دوبار ضربه زدن را روی هر ساعت اپل فعال کنید: دستورالعمل


یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید اپل واچ سری 9 و اولترا 2، اصطلاحاً «دبل تپ» است که به کاربران اجازه می‌دهد با فشار دادن شست و انگشت اشاره، دستگاه را کنترل کنند. در حالی که عملکرد کامل و رابط کاربری جدید این ویژگی در واقع به جدیدترین سخت افزار محدود شده است، هر کسی که دارای Apple Watch Series 3 و بالاتر باشد، می تواند ژست های حرکتی دوبار را فعال کند تا این ویژگی برای بسیاری از موارد استفاده مشابه در حال حاضر کار کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

اپل می گوید این قابلیت جدید توسط موتور عصبی به روز شده SiP S9 امکان پذیر شده است که می تواند داده های شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور نوری ضربان قلب را پردازش کند.

اگرچه دقیقاً مشابه ویژگی رسمی دو بار ضربه زدن نیست، اپل قبلاً ویژگی‌های دسترسی را برای Apple Watch Series 3 منتشر کرده است و بعداً AssistiveTouch و Quick Actions نامیده می‌شود. این‌ها به هر کسی اجازه می‌دهند ساعت خود را با حرکاتی مانند نیشگون گرفتن، دوبار فشار دادن (همان ضربه زدن دوبار)، فشردن و دوبار فشار دادن کنترل کنند.

نحوه استفاده از دو بار ضربه زدن روی هر اپل واچ

گزینه 1 – اقدامات سریع

  1. باز کن اپلیکیشن مانیتورینگ در آیفون شما
  2. به پایین بکشید و دسترسی را انتخاب کنید
  3. به پایین بکشید و روی Quick Actions ضربه بزنید (زیر موتور)
  4. فشار دهید تا آن را روشن کنید
  5. حالا وقتی این در دسترس می شود شما خواهید بود از او خواسته شد دو بار نیشگون بگیرد یک اقدام سریع انجام دهید
  6. اگر دستور را از دست دادید، مراقب دکمه‌هایی باشید که طرح کلی آبی دارند – به این معنی که می‌توانید برای انتخاب آن از دوبار فشار دادن/ضربه استفاده کنید.

من متوجه شده ام که این بیشتر اوقات با Apple Watch Ultra کار می کند، اما گاهی اوقات مجبور می شوم برای بار دوم ژست دوبل زدن (ضربه زدن) را انجام دهم تا شناسایی شود.

روی هر اپل واچ 1 دو بار ضربه بزنید

Quick Actions راه خوبی برای تجربه احساس دو بار ضربه زدن است. آنها همه ویژگی ها را شامل نمی شوند. به عنوان مثال، دو بار ضربه زدن رسمی با سری 9 و اولترا 2 شامل قابلیت جابه‌جایی از صفحه ساعت به رابط کاربری جدید ویجت‌ها، پیمایش در میان ویجت‌ها و موارد دیگر با حرکت دوبار ضربه زدن شما است.

با این حال، بسیاری از ویژگی‌ها بین «اقدامات سریع» در دسترس تقریباً برای همه ساعت‌های اپل و دو بار ضربه زدن جدید که محدود به ساعت‌های جدیدتر است، یکسان است. اینها شامل توانایی پاسخگویی و پایان دادن به تماس ها، عکس گرفتن با برنامه کنترل دوربین، کنترل تمرینات و موارد دیگر است.

در اینجا دو نمونه از اقدامات سریع مورد استفاده آمده است:

گزینه 2 – AssistiveTouch

این یک کنترل حرکتی با امکانات کامل است که برای افرادی با تفاوت اندام فوقانی طراحی شده است، اما هر کسی می تواند از آن استفاده کند. فراتر از اقدامات سریع و دو بار ضربه زدن است.

یادگیری این کار بیشتر طول می کشد، اما شامل چهار حرکت برای کنترل watchOS است: pinch، double pinch، squeeze و double squeeze. همچنین شامل یک منوی اقدامات است که می توان آن را با یک اشاره فراخوانی کرد و به شما امکان می دهد تقریباً تمام جنبه های دستگاه دستی را کنترل کنید.

  1. باز کن اپلیکیشن مانیتورینگ در آیفون شما
  2. به پایین بکشید و دسترسی را انتخاب کنید
  3. به پایین بکشید و روی AssistiveTouch ضربه بزنید (زیر موتور)
  4. دکمه بالا را فشار دهید تا فعال شود
  5. اکنون ضربه بزنید حرکات دستو آنها را در بالا فعال کنید
  6. اکنون می‌توانید عملکردهای پینچ، دوبار فشار دادن، فشار دادن و دوبار فشار دادن را سفارشی کنید.
  7. با AssistiveTouch، ژست پیش‌فرض برای «فعال‌سازی» و منوی عمل دو بار فشار داده می‌شود، می‌توانید این حالت را در پایین منوی حرکات دست تغییر دهید.
دو بار ضربه زدن را با هر Apple Watch 2 فعال کنید

نظر شما در مورد کنترل حرکتی در اپل واچ چیست؟ آیا مدتی است که از Quick Actions یا AssistiveTouch استفاده می کنید؟ آیا قصد دارید برای دریافت ویژگی رسمی Double Tap ارتقا دهید؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی