دوربین اکشن Insta360 Go 2 یک GoPro را بزرگ جلوه می دهد

نمونه های بیشتری را می توانید در وب سایت شرکت بیابید کانال یوتیوب.

Insta360 Go 2: قیمت و نتیجه گیری

کلون های GoPro در هر قیمتی وجود دارد، و دیگر بودن آن چندان منطقی نیست. بنابراین Insta360 در عوض دوربین متفاوتی را با نقاط قوت و ضعف بسیار متفاوت انتخاب کرد…

نگاه کنید و احساس کنید

با این حال، در حالی که این اندازه است که استفاده كردن دوربین، وقتی آن را می پوشید کمی متفاوت است. این دوربین در یک جعبه شارژ به سبک AirPods عرضه می‌شود و عرض و ارتفاع آن تقریباً برابر با GoPro است، فقط نازک‌تر.

امکانات

اگر گیر کرده و نباید باشد، از چکش استفاده کنید. اگر گیر نکرده و باید باشد، از چسب استفاده کنید.

همراه با پایه کلاه، دو پایه دیگر نیز دریافت می کنید. اولی یک گیره فنری است که می توانید آن را به چیزهایی مانند مهارها وصل کنید. دومی نابغه محض است – حداقل در تابستان! این یک آویز است که به گردن خود می بندید زیر یک تی شرت یا مانند آن سپس دوربین به صورت مغناطیسی متصل می شود. از آنجایی که پیراهن بین آویز و دوربین قرار دارد، تاب نمی خورد.

بنابراین برای ویدیوی پرتاب کردنم، می‌دانستم که تا زمانی که دوربین روی کلاه ایمنی من متمرکز باشد، به یک طرف کج نشود و زاویه جلو/عقب درست باشد، حالم خوب است. من فقط از نمای زنده آیفون برای تنظیم شیب جلو و عقب پایه استفاده کردم و سپس کور کردم.

من قفسه آویز را نیز دوست دارم. من قطعاً می‌توانم ببینم که در تابستان از آن برای هیپرلپس در حین کاوش در یک شهر جدید استفاده می‌کنم، برای مثال – می‌تواند تا 110 دقیقه برای یک ویدیوی 7 دقیقه‌ای ضبط کند. قابل حمل بودن و سه پایه داخلی به این معنی است که این روش واقعاً مفیدی برای عکاسی تایم لپس است – مطمئن باشید که آیفون می تواند این کار را انجام دهد، اما اغلب زمانی که منتظر پایان تایم لپس هستم، می خواهم زمان را با استفاده از … آیفون خود بگذرانم.

یک سواری معمولی برای من بین 25 تا 45 دقیقه طول می کشد، که در محدوده یک باتری GoPro است، اما بسیار فراتر از توانایی های Go 2 است.

Insta360 Go 2: در حال استفاده است

گفتم نداشتن صفحه نمایش نقطه ضعفی نیست که فکر می کنید و این به دو دلیل است. اول از همه، تمام دوربین های اکشن دارای لنزهای زاویه باز هستند. این به این دلیل است که آنها می توانند تا حد امکان فعالیت بیشتری را در قاب قرار دهند و همچنین به این دلیل است که برای هیجان های مربوط به سرعت، زاویه بازتر حس سرعت بیشتری را ایجاد می کند.

سوم، ذخیره سازی داخلی است. از طرفی دیگر چیزی برای خرید وجود ندارد. البته نکته منفی این است که وقتی می خواهید بیشتر از ظرفیت 32 یا 64 گیگابایتی ارائه شده (بسته به نسخه ای که می خرید) عکس بگیرید، نمی توانید کارتی را تعویض کنید. با این حال، می توانید تصاویر را به صورت بی سیم به آیفون خود انتقال دهید و سپس دوربین را فرمت کنید.

راحتی بستگی به سناریوی استفاده شما دارد

این یک واحد قرص شکل سفید با یک لنز دوربین سیاه در جلو و یک نشانگر LED کوچک در زیر است. پشت دستگاه مشکی با کنتاکت های شارژ طلایی است.

همچنین برای برخی از ما استفاده ثانویه از دوربین های اکشن وجود دارد. من یک GoPro روی دسته دوچرخه ام نصب کرده ام و در هر سواری از آن استفاده می کنم.

من بسته دوربین Insta360 Go 2 را تست کردم همانطور که در سایت اپل فروخته می شود. این مدل 32 گیگابایتی با براکت هایی است که در بالا توضیح داده شد و 300 دلار قیمت دارد. شما می توانید بسیاری از بسته ها و لوازم جانبی دیگر را در آن پیدا کنید وب سایت خود شرکتو در آمازون.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

دوم، زمان ضبط. شما نمی توانید یک دوربین کوچک بدون باتری کوچک داشته باشید، اما اندازه جمع و جور آن نیز توانایی دوربین در دفع گرما را تا حد زیادی کاهش می دهد. این بدان معناست که طولانی ترین زمان ضبط مداوم در حالت Pro Video 10 دقیقه یا در حالت استاندارد 15 دقیقه است. اینکه آیا این یک مشکل است بستگی به استفاده مورد نظر شما دارد.

با این حال، رویکرد دوم این است که به سادگی دوربین را در طول یک فعالیت اجرا کنید و سپس به دنبال نکات برجسته بگردید. یک GoPro یا کلون معمولاً حدود یک ساعت عکس می‌گیرد، و حمل و تعویض یک یا دو باتری یدکی امری بی‌اهمیت است. این بدان معناست که می توانید به راحتی یک روز کامل از اسکی یا اسنوبورد را به عنوان مثال ثبت کنید و سپس بهترین کلیپ ها را بعدا پیدا کنید. در حالی که می توانید آن را دوباره در جعبه شارژ قرار دهید تا بین عکس ها شارژ شود، Go 2 مطلقاً قادر به این نوع استفاده نیست.

برای مقداری برای این نوع استفاده، محدودیت ضبط 10 تا 15 دقیقه مناسب است. برای فیلمبرداری از پرش هواپیما، فرود اسکی، راپل و غیره نیازی به ضبط طولانی نیست.

ناهار رایگان وجود ندارد، و گرفتن دوربینی در این اندازه مستلزم فداکاری قابل توجهی است، با سه نقطه ضعف بزرگ در مقایسه با GoPro.

فقط به این دلیل که یک رانندگی از طریق لندن است معمولا یک ورزش آدرنالین است، اما به این دلیل که زمان هایی وجود دارد که می تواند باشد. شما می توانید رانندگان تهاجمی داشته باشید که شما را در معرض خطر قرار می دهند، و من می بینم که اگر مطمئن باشم که فیلم ویدئویی دارم می توانم آن را رها کنم، و بنابراین می توانم آن را به پلیس گزارش کنم یا اگر در یوتیوب آنها را شرمنده کنم. خواستن. تقریباً هرگز این کار را نمی‌کنم، اما داشتن این توانایی به من اجازه می‌دهد آن را نادیده بگیرم و ادامه دهم.

بازار دوربین های اکشن کاملاً رقابتی است، با GoPro رهبر بلامنازع – اما Insta360 Go 2 یک رویکرد جدید هیجان انگیز را به بازار می آورد. اپل به وضوح از طرفداران این شرکت است، زیرا Go 2 ششمین دوربین Insta360 است که از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش می رسد.

البته دوربین‌های اکشن عمدتاً برای ضبط فیلم‌های نقطه‌نظر (POV) از ورزش‌های آدرنالینی طراحی شده‌اند. چتربازی، اسکی، اسکیت بورد، جت اسکی، صخره نوردی، قایق سواری و غیره.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تثبیت کننده الکترونیکی داخلی وجود دارد – از جمله توانایی تغییر زاویه افقی در پست. حالت‌های Timelapse و Hyperlapse به همراه حالت AquaVision برای رنگ‌های دلپذیرتر در زیر آب در دسترس هستند.

کل زمان فیلمبرداری 150 دقیقه است اما با عمده فروشی محدودیت هایی که در یک لحظه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. این دوربین در 35 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. وجود دارد لوازم جانبی نصب برقی اگر می خواهید دوربین را از پاوربانک در حین عکسبرداری تغذیه کنید، در دسترس است.

فداکاری هایی که برای اندازه انجام شد

انتخابی از سه نسبت تصویر را ارائه می دهد: 16:9، 9:16 و 1:1.

بنابراین برای من این یک دوربین کوچک است که برای فعالیت‌های بسیار خاص استفاده می‌کنم، مانند یک غواصی خیریه که برای آمبولانس هوایی لندن انجام دادم. ممکن است قبلاً ویدیویی از این موضوع را در مقاله اخیر MacBook Pro Diary مشاهده کرده باشید، جایی که به این نکته اشاره کردم که دستگاه M1 Max به من امکان ویرایش دو جریان ویدیوی 4K را بدون گرم کردن از راه دور یا حتی روشن کردن فن ها داد. وگرنه اینجاست:

کیف شارژ دارای یک سه پایه کوچک داخلی نیز می باشد.

در نهایت، من GoPro خود را نگه می‌دارم، اما اکنون دوربین کلاه ایمنی پیش‌فرض من است، و همچنین هنگام سفر برای قابلیت‌های تایم لپس و هایپرلپس فوق‌العاده مفید، آن را با خودم خواهم برد.

این دستگاه تا عمق 13 فوتی ضد آب است، نمایش زنده Wi-Fi را در آیفون ارائه می دهد، و قاب شارژ نیز می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده شود.

دلیل دومی وجود دارد که چرا صفحه نمایش هنگام استفاده از Go 2 مشکلی ندارد، و آن به این دلیل است که این شرکت از پس زمینه دوربین های 360 درجه می آید، و این یکی در واقع یک عکس بلند و عریض می گیرد و سپس آن را برش می دهد. به فرمت منظره کلاسیک اگر حالت Pro Video را انتخاب کنید، می توانید افق را در حین ویرایش تنظیم کنید، بنابراین شیب به چپ/راست مشکلی ندارد.

من برای این کار از پایه کلاه ایمنی خودچسب عرضه شده استفاده کردم. با این حال، من از تجربه می دانم که سازمان هایی که چنین رویدادهایی را برگزار می کنند، همیشه از خطرات و تعهدات بالقوه یک کیت ناشناخته آگاه هستند. حتی یک دوربین سبک وزن اگر از ارتفاع 300 فوتی به زمین بیفتد می‌تواند به کسی آسیب برساند، بنابراین من با استفاده از کمربند و آویزان، مقادیر زیادی از ابزار مهندسی جهانی شماره 2 را اضافه کردم.

دوربین 1440p با سرعت 50 فریم در ثانیه یا حداکثر 120 فریم در ثانیه در 1080p بر روی سنسور 1/2.3 اینچی فیلمبرداری می کند.

ویدئوی نمایشی این شرکت ایده خوبی از برخی از راه های دیگر استفاده از دوربین می دهد.

از آنجایی که اینجا خیلی خنک بودم، نمی‌توانستم فیلم‌های نمایشی از دوچرخه‌سواری یا موارد مشابه بگیرم، اما آن را در حین قدم زدن در آپارتمان آزمایش کردم، و این روش خوبی برای فیلم‌برداری هایپرلپس از یک پیاده‌روی خواهد بود.

در نهایت، یک بسته با آداپتور GoPro موجود است، اگر از قبل دسته‌ای از پایه‌ها دارید یا فقط می‌خواهید انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید.

اول، هیچ صفحه نمایش داخلی وجود ندارد. تنها راه برای دیدن آنچه در حال فیلمبرداری هستید این است که آن را با آیفون خود جفت کنید و یک نمای زنده روی آن انجام دهید. آن‌قدر که تصور می‌کنید، نقطه ضعف بزرگی نیست، همانطور که در آن خواهیم دید استفاده شده بخش زیر

ابعاد دوربین تقریباً دو اینچ ارتفاع و کمتر از یک اینچ عرض و عمق دارد. همچنین وزن آن کمتر از یک اونس است!

Insta360 در دسترس است فروشگاه اپلبا گزینه های بیشتر در دسترس است وب سایت Insta360و از آمازون.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر نخوانده اید عملی بودن در بخش بالا، شما می خواهید این کار را انجام دهید، زیرا این چیزی است که به شما می گوید که آیا این دوربین اکشن برای شماست یا خیر. برای من، اینطور نیست فقط چیزی که به آن نیاز دارم، اما آن را دوست دارم، به یک دلیل اصلی: وزن.

اولین و واضح ترین تفاوت اندازه است! GoPro ها بزرگ نیستند، اما این چیز واقعا کوچک است، همانطور که در عکس بالا می بینید، در کنار Hero 5 دیده می شود.

یک GoPro را به کلاه ایمنی وصل کنید، و واقعاً می دانید که آنجاست! من از احساس سنگینی پیشانی که می دهد خوشم نمی آید. از طرف دیگر، Insta360 Go 2 آنقدر سبک است که اصلا آن را احساس نمی کنید. به شرطی که بخواهید فقط کلیپ های کوتاه بگیرید، این بهترین دوربین کلاه ایمنی است که تا به حال استفاده کرده ام.