دوربین حوا به عنوان دوربین در فضای باز

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


به نظر من ایو یکی از بهترین سازندگان HomeKit است. این تیم به HomeKit اعتقاد دارد و تنها دستگاه‌های دارای HomeKit را تولید می‌کند، در حالی که Google Home و Amazon Alexa را نادیده می‌گیرد. آنها سرویس ابری را اجرا نمی کنند و واقعاً نمی خواهند داده های شما را جمع آوری کنند. برنامه Eve برای آیفون یکی از بهترین جایگزین های برنامه Home و یکی از تنها برنامه های خانه هوشمند است که من روی آیفون خود نصب کرده ام.

HomeKit Eve Cam

هنگام جعبه گشایی Eve Cam، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل micro-USB را به کابل برق ارائه شده متصل کنید. کد HomeKit در پایین دوربین حوا قرار دارد. من همیشه توصیه می کنم از برنامه ای مانند Homepass برای ذخیره یک کپی از کدهای HomeKit خود استفاده کنید. اگر در آینده محو شود، به سختی می توانید آن را در HomeKit بدون آن بازی کنید.

اگر هرگز از Eve Cam استفاده نکرده اید، یکی از چیزهایی که از یادگیری آن خوشحال خواهید شد این است که پایین آن یک آهنربا است، بنابراین می توان آن را به هر جسم فلزی متصل/نصب کرد. در خانه قدیمی خود از آن در گاراژ استفاده کردم و آن را به یک قفسه فلزی وصل کردم. هرگز حتی در هنگام پنجره های سنگین و گردباد در سال 2002 یک بار سقوط نکرد.

Eve Cam را در HomeKit نصب کنید

اگرچه iOS 16 یک بازنگری کامل را در برنامه Home به ارمغان می آورد، روند نصب تقریباً یکسان است. کد را اسکن می‌کنید، فرآیند فنی اتصال Eve Cam به Wi-Fi شما را طی می‌کند، سپس اتاقی را برای اتصال آن انتخاب می‌کنید. تصمیم اتاق بر اتوماسیون‌های آینده تأثیر می‌گذارد که در آن می‌توانید از حسگر حرکتی داخل Eve Cam برای راه‌اندازی دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. به عنوان بخشی از ادغام دوربین در HomeKit، باید گزینه های ضبط خود را نیز انتخاب کنید. دوربین های HomeKit سه گزینه دارند:

  1. ثبت
  2. جریان
  3. متوقف شد

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در شرایط زندگی موقت ما، من تنظیمات HomeKit معمولی خود را ندارم، بنابراین مجبور شدم دوباره فکر کنم که کدام محصولات HomeKit را می خواهم دوباره پیکربندی کنم. از این فرصت استفاده کردم و تنظیمات HomeKit Home خود را به طور کامل حذف کردم تا بتوانم در خانه جدیدم تازه شروع کنم. به عنوان فردی که در دوران ویندوز XP بزرگ شده است، جایی که سیستم عامل را یک بار در سال نصب می کردید، عادات قدیمی به سختی شکسته می شوند. همانطور که داشتم جعبه بزرگ همه محصولات HomeKit خود را جمع می کردم، با Eve Cam قابل اعتمادم برخورد کردم و متوجه شدم که یک مورد استفاده انعطاف پذیر دارد که تا به حال به آن فکر نکرده بودم.

ویدئویی که توسط HomeKit شما گرفته شده است به طور خصوصی در یک دستگاه هاب خانگی (HomePod، HomePod mini یا Apple TV) تجزیه و تحلیل و رمزگذاری می‌شود و در iCloud آپلود می‌شود تا فقط شما و کسانی که محیط خانه خود را با آنها به اشتراک می‌گذارید بتوانید ببینید. . اگر در iCloud+ اپل مشترک شوید، می‌توانید ده روز گذشته فعالیت خود را از یک تا تعداد نامحدود دوربین ویدیویی HomeKit Secure مشاهده کنید. طرح ذخیره سازی 50 گیگابایتی iCloud+ از یک دوربین HomeKit پشتیبانی می کند، گزینه های ذخیره سازی 200 گیگابایتی iCloud+ حداکثر تا پنج دوربین را پشتیبانی می کند، و طرح ذخیره سازی 2 ترابایتی iCloud+ به شما امکان می دهد از دوربین های HomeKit نامحدود استفاده کنید.

خلاصه ایو کم به عنوان یک دوربین در فضای باز

در مجموع، اگر می‌خواهید از Eve Cam در فضای باز استفاده کنید، مطمئناً می‌توانید آن را در یک درزگیر پنجره قرار دهید و بدون فرآیند نصب پیچیده، ایده خوبی از آنچه در خارج می‌گذرد به دست آورید.

تعداد انگشت شماری دوربین HomeKit برای فضای باز وجود دارد که من توصیه می کنم، از جمله eufyCam، Arlo، و Eve Cam Outdoor. اگر دسترسی به مکانی که می‌خواهید دوربین را در آن قرار دهید دشوار است یا نمی‌خواهید از گزینه باتری‌دار استفاده کنید، ممکن است دوربین Eve Cam را در داخل خانه نصب کنید که مستقیماً به بیرون از پنجره مانند زمین بازی نگاه می‌کند. توافق بین نصب در بیرون و اصلاً هیچ.

یکی از مناطقی که در آن استفاده از Eve Cam به عنوان دوربین نمایشگر پنجره در فضای باز ایده آل نیست، در شب است. این به خوبی استفاده از یک دوربین اختصاصی در فضای باز با HomeKit نیست. کیفیت آن را در زیر می توانید ببینید. محیط و محیط روشنایی شما از نظر کیفیت متفاوت خواهد بود. با توجه به برخی از گزینه‌های محدود مشاهده که از طریق پنجره کار می‌کنند، توصیه نمی‌کنم برای روشن کردن چراغ‌های بیرونی به تشخیص حرکت در داخل دوربین حوا اعتماد کنید. در این شرایط، من چیزی مانند سنسور حرکت در فضای باز Philips Hue را توصیه می کنم زیرا می توان آن را در فضای باز قرار داد.

HomeKit به شما امکان می دهد در خانه یا خارج از خانه ضبط کنید، در خانه یا خارج از خانه پخش جریانی کنید یا آن را خاموش کنید. بسیاری از افراد وقتی در خانه هستند دوربین های HomeKit را خاموش می کنند و زمانی که خارج از خانه هستند ضبط می کنند. برخی از افراد ممکن است زمانی که در خانه هستند پخش جریانی داشته باشند و فقط زمانی که دور هستند ضبط کنند. این کاملاً به نگرانی های امنیتی شما بستگی دارد که در آن استفاده می کنید. از آنجایی که Eve Cam از HomeKit Secure Video استفاده می کند و رمزگذاری شده است، من همیشه به ضبط اعتماد دارم.

فیلمبرداری امن HomeKit

دوربین آماده به کار