دوربین های زنگ در به مشتریان این امکان را می دهند که افراد تحویل دهنده را “مدیریت” کنند

اما طبق گفته سازمان تحقیقات اجتماعی غیرانتفاعی Data & Society، آنها نظارت دوربین مدار بسته محله‌ها را از یک استثنا به هنجار تبدیل کرده‌اند و نگرانی‌هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده‌اند.

اگرچه این گزارش ممکن است چیز خوبی به نظر برسد در دروازه های دیجیتال (در حال گذراندن معاون) استدلال می کند که این امر به طور موثر مصرف کنندگان را به شبه مدیران افراد تحویل دهنده تبدیل کرده است.

ایوان به فضایی مورد مناقشه تبدیل شده است: هم ملک خصوصی است و هم برای تحویل دهندگان محل کارشان. محبوبیت روزافزون دوربین های Ring و سایر دوربین های زنگ در شبکه، نظارت بر خانه و محله را به نام ایمنی و امنیت استاندارد کرده است. اما برای رانندگان تحویل، به این معنی است که کار آنها به طور فزاینده ای توسط دوربین های زنگ در نظارت می شود و توسط مشتریان نظارت می شود. نتیجه تضاد بین آرمان های آمریکایی مالکیت خصوصی و الزامات تجاری برای انجام کار است […]

طبق گزارشی جدید، دوربین‌های زنگ در مانند Ring مزایای زیادی را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند، اما نظارت بر خانه و محله را نیز استاندارد کرده‌اند. به ویژه، آنها به طور مؤثر مشتریان خدماتی مانند آمازون را به شبه مدیران تحویل‌دهنده تبدیل می‌کنند…

نظر شما چیست؟ لطفا در قسمت نظرات ما را مطلع کنید.

برای مثال، در حالی که یک مشتری ممکن است انتظار داشته باشد که یک تحویل‌دهنده وقت بگذارد و به دنبال مکانی مخفی برای تحویل بسته بگردد و سپس یادداشتی را از در بگذارد که به او بگوید کجاست، برنامه مدیریت شده‌اش از نظر الگوریتمی ممکن است به آن زمان ندهد. آن سطح مراقبت را انجام دهید اما مشتریان می توانند رانندگان را بر اساس این عناصر رتبه بندی کنند، که می تواند پیامدهای قابل توجهی برای کار آینده ای که ارائه می شود داشته باشد – یا خیر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این گزارش با تجزیه و تحلیل مصاحبه‌ها با رانندگان تحویل‌دهنده و کاربران دوربین‌های زنگ در، استدلال می‌کند که در حالی که دوربین‌های زنگ در به‌شدت به بازار عرضه می‌شوند و به‌عنوان ابزار امنیتی خانه به تصویر کشیده می‌شوند، آنها همچنین ابزارهای نظارتی تقریباً ثابتی هستند. برای افراد تحویل‌دهنده کار می‌کنند. ما الگویی از «رفتار رئیس» را شناسایی می‌کنیم، که در آن کاربران دوربین زنگ در، اقدامات معمول مدیران را انجام می‌دهند و از این فناوری برای نظارت، آموزش و تنبیه افراد تحویل‌دهنده استفاده می‌کنند. […]

دوربین های زنگ در ترکیبی از امنیت و راحتی را به صاحبان خانه ارائه می دهند. امنیت، زیرا حضور قابل مشاهده دوربین ها مجرمان را منصرف می کند و در هنگام وقوع جنایت شواهدی را ارائه می دهد. راحتی، زیرا توانایی صحبت با بازدیدکنندگان از راه دور به همه چیز کمک می‌کند، از دستور دادن به رانندگان تحویل‌دهنده برای قرار دادن بسته‌ها در مکان‌های امن خاص گرفته تا دیدن زمانی که یک دوست از راه می‌رسد تا به آنها اجازه استفاده از قفل هوشمند را بدهد.

ما از مصاحبه‌های قوم‌نگاری با کاربران زنگ در استفاده می‌کنیم تا استدلال کنیم که دوربین‌های زنگ در شکل جدیدی از «رفتار رئیس» را امکان‌پذیر می‌کنند. ما نشان می‌دهیم که چگونه دوربین‌های زنگ در و پلتفرم‌های متصل به آن نظارت، آموزش و مجازات افراد تحویل‌دهنده را آسان‌تر می‌کنند. در خاتمه، دوربین زنگ در به مشتریان شکل جدیدی از کنترل بر نیروی کار کم دستمزد را ارائه می دهد که شبیه به مدیریت سنتی است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علاوه بر این، برخی از مشتریان با ارسال فیلم ویدئویی به صورت آنلاین، در رسانه‌های اجتماعی یا سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو مانند یوتیوب، کارگران را شرمسار می‌کنند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

در این گزارش آمده است که هدف از این تحقیق طرح سؤالات به جای پاسخ به آنها است. آیا همه ما خوشحالیم که در دنیایی زندگی می کنیم که می توانیم در هنگام قدم زدن در خیابان خود، در معرض دید ده ها دوربین زنگ در باشیم؟ آیا منطقی است که افراد تحویل دهنده در تمام شیفت کاری خود تحت نظارت تقریباً دائمی و نظارت تصویری قرار گیرند؟

به ویژه، آنها رابطه بین مصرف کنندگان تجارت الکترونیک و رانندگان تحویل را تغییر داده اند. مردم اکنون می‌توانند فیلم‌های زنده یا ضبط‌شده تحویل خود را از شرکت‌هایی مانند آمازون تماشا کنند تا ببینند بسته‌هایشان چگونه نگهداری می‌شود و به اموالشان احترام گذاشته می‌شود.

او می‌گوید شواهد ویدیویی از رفتار نادرست رانندگان حمل‌ونقل اغلب منجر به از دست دادن «شغل» یا به طور کلی تر، کنسرت‌های آزاد می‌شود. این در مورد کارگرانی که کارهایی مانند پرتاب بسته‌ها یا آسیب رساندن به اموال را انجام می‌دهند کاملاً منطقی به نظر می‌رسد، اما این گزارش استدلال می‌کند که گاهی اوقات مشتریان انتظار سطحی از خدمات را دارند که با محدودیت‌های زمانی بالا برای کارگران ناسازگار است.