دوره آموزش تکنسین داروخانه حضوری معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی

از آنجایی که برای شرکت در دوره های آنلاین نیازی به صرف زمان برای رفت و آمد به محل کلاس نیست، این روش برای عده ای بهترین گزینه است، اما بهرحال مسائل و مشکلات خود را نیز دارد. افراد بسیار زیادی وجود دارند که به عنوان تکسنین داروخانه، منشی پزشکان و چشم پزشکان، تکنسین آزمایشگاه و بهداشت عمومی، پزشک عمومی و متخصص کار می کنند. این افراد روزانه با متقاضیانی برخورد دارند که برای خواندن نسخه های خود به آنان مراجعه می کنند. به همین جهت به دانش نسخه خوانی و همچنین مدرک نسخه خوانی نیاز دارند. شاید شرکت در دوره نسخه خوانی ضروری به نظر نرسد اما از آن جا که نسخه خوانی با جان و زندگی افراد ارتباط مستقیم دارد شرکت در دوره ها بسیار حائز اهمیت است.

تکنسین داروخانه

لذا علاقه مندان به حرفه تکنسین داروخانه می توانند با ثبت نام در دوره آموزش تکنسین داروخانه و دریافت مدرک در سطح ملی و بین المللی در این حرفه شروع به کار کنند. دوره تکنسین داروخانه یا نسخه خوان یا نسخ پیچی به کسانی گفته می شود که وظیفه تهیه دارو و کمک به دکتر دارو ساز را دارد. فراگیر با گذراندن دوره های تکنسین داروخانه ، نسخه خوانی یا نسخه پیچی برای دریافت مدرک معتبر بین المللی و قابل ترجمه آماده می شود و همچنین مجاز به فعالیت در داروخانه های معتبر را خواهد داشت. متقاضیان این دوره بعد از ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه و گذراندن واحد های مورد نیاز می توانند با استناد به این مدرک در داروخانه ها مشغول به کار شوند. مراکز جهاد دانشگاهی، نظام سلامت، نظام پرستاری، مراکز علمی کاربردی از جمله گزینه هایی است که مدارک معتبر بابت این دوره صادر می کنند. در دوره آموزش تکنسین داروخانه شما می توانید با شکل انواع دارو ، نوع داروی نوشته شده در نسخه و تعداد دارو و به‌طورکلی نسخه خوانی به طور کامل آشنا شده و میتوانید در زمینه‌ فرآورده های آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی که در داروخانه‌ها موجودند آشنایی لازم را به دست آورید.

مزیت دوره آموزش تکنسین داروخانه آموزشگاه ندای سلامت

تا بهترین دوره های آموزشی تکنسین داروخانه را پیدا کنید و وارد بازار این نوع کارهای جذاب دوره نسخه پیچی داروخانه شوید. در مورد معرفی بهترین دوره تکنسین داروخانه علاوه بر جهاد دانشگاهی باید از دوره های آموزشی در مجتمع فنی تهران، هلال احمر،انجمن پرستاری ایران و مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه ای نام برد. آموزش بخش های داروخانه، نسخه خوانی، نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه ارتباط بخش های داروخانه و نقش هر کدام تا آشنایی با اندام های بدن و داروها بخشی از این دوره هستند. اگر علاقه مند به کار در این حوزه هستید، دوره آموزش تکنسین داروخانه مجتمع فنی ونک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. بله پس از شرکت در دوره آموزش تکنسین داروخانه مجتمع فنی تهران به فراگیرانی که در آزمون نمره قبولی کسب کنند مدرک معتبر و بین المللی دو زبانه داده می شود.

  • طول دوره ی داروخانه هلدینگ نیک اندیشان 2 ماه بوده و این دوره در 8 جلسه ی 5/2 ساعته برگزار می شود.
  • مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه ای نیز در هر شهر دوره آموزش تکنسین داروخانه را برگزار می نمایند.
  • برای مشاهده نمونه آموزش های حضوری و غیر حضوری روی این لینک کلیک کنید.
  • جهاد دانشگاهی دوره آموزش تکنسین داروخانه مقدماتی و پیشرفته را به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند که شرکت در دوره های مقدماتی یا پیشترفته آن ویژه عموم است اما برای شرکت در این دوره ها داشتن حداقل مدرک دیپلم ضروری می باشد.
دوره آموزش تکنسین داروخانه حضوری معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی

آنان همچنین در مورد کار با نرم افزار داروخانه آموزش های مورد نیاز را کسب می کنند. در پایان دوره تکنسین داروخانه به کلیه شرکت کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند، گواهی معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی مربوطه داده خواهد شد. در صورتی که مدرک ارائه شده پس از پایان دوره، از سوی انجمن پرستاری ایران که دائمی، رسمی و قابل ترجمه می باشد ارائه شود، دارای فرصت شغلی جهت علاقه مندان به کار در داروخانه ها خواهد بود و کلیه مباحث توسط دکترای دارو سازی تدریس خواهد شد. تکنسین داروخانه یا نسخه خوان شخصی است که به دارو ساز در راستای تهیه داروهایی که بیمار سفارش می دهد، کمک می کند.