دوشاخه هوشمند TP-Link HomeKit بالاخره با حدود دو سال تاخیر به فروش رسید

در سال 2019، TP-Link گفت که پشتیبانی از HomeKit را به محبوب اضافه خواهد کرد دوشاخه هوشمند Kasa Miniو اینکه در همان سال “اوایل” اتفاق خواهد افتاد.

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، به خصوص از آنجایی که بیش از دو سال از لغو اولیه یک محصول HomeKit می گذرد، به نظر می رسد مردم به این فروشگاه ها امتیاز نسبتاً بالایی می دهند. جالب است که ببینیم TP-Link چه چیز دیگری ممکن است در خط لوله که با سازگاری HomeKit ارائه می شود داشته باشد.

TP-Link اعلام کرده است که در اوایل سال 2019 به روز رسانی با سازگاری HomeKit را برای Kasa Smart Plug Mini منتشر خواهد کرد. جزئیات بیشتر در این مرحله کمیاب است، اما در حالت ایده آل این به روز رسانی زودتر از دیرتر منتشر می شود.

با این حال، اخبار هوم کیت توجه داشته باشید که اکنون یک پلاگین هوشمند TP-Link HomeKit وجود دارد. با این حال، عجیب است که در لیست ذکر نشده است سایت اینترنتی یا او فروشگاه آمازون.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


البته خیلی های دیگه هم هست دوشاخه های هوشمند با قابلیت HomeKit در حال حاضر با قیمت های مشابه در دسترس است، بنابراین زمانی که این شرکت محصولاتی را ارائه می کرد که بسیار مقرون به صرفه تر از رقبا بودند، خبری نیست.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پریز هوشمند Kasa یکی از محبوب ترین گزینه های دوشاخه هوشمند در بازار است.

اولین پلاگین هوشمند TP-Link HomeKit، بیش از دو سال پس از وعده پشتیبانی از اکوسیستم خانه هوشمند اپل، بی سر و صدا به فروش رسید.

این محصول برای خرید در BestBuy و Target در ایالات متحده در دسترس است و یک بسته 2 تایی در فروشگاه دوم با قیمت 29.99 دلار آمریکا موجود است.

با این حال، این مدل در ابتدا وعده داده شده نیست و به نظر می رسد این شرکت فعلاً آن را مخفی نگه داشته است.

زمینه

در واقع او به این مدل هم نیامد، و نه نسخه به روز شدهبا پذیرش تغییر برنامه در اواخر سال توسط شرکت.

به نظر می رسد پس از یک انتظار بسیار طولانی و تا حدودی ناامید کننده بیش از دو سال پیش، TP-Link سرانجام یک پلاگین هوشمند با پشتیبانی از HomeKit را به خط خانه های هوشمند خود اضافه کرد – HomeKit KP125 Smart Plug. […]