دوشاخه هوشمند Wemo HomeKit با نخ اکنون در دسترس است

[ad_1]

در CES در ژانویه، بلکین اعلام کرد که دوشاخه هوشمند Wemo، کلید چراغ و دیمر آن با پشتیبانی از Matter over Thread شاهد ارتقاء خواهد بود. در حال حاضر دوشاخه هوشمند کارآمدتر برای خرید موجود است

به طور خلاصه، Matter یک استاندارد خانه هوشمند جدید از همکاری اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ، اتحاد استانداردهای اتصال و غیره است. هدف این است که بدانند یک دستگاه خانه هوشمند روی همه پلتفرم‌ها کار می‌کند و همچنین آنها را سریع‌تر، قابل اطمینان‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

یکی از فناوری‌های زیربنایی که Matter از آن استفاده می‌کند Thread است و قبلاً شاهد بودیم که تعدادی از شرکت‌های سازنده دستگاه‌های هوشمند از این فناوری مانند اپل با HomePod mini، Eve، Nanoleaf و غیره استفاده کرده‌اند.

دلیل برتری Thread این است که یک پروتکل شبکه شبکه ای است که به طور خاص برای دستگاه های خانه هوشمند با ارتباطات مستقیم همتا به همتا طراحی شده است. این خودنگهداری و خود تعمیر است، به این معنی که کمتر با مشکلاتی مانند خطاهای «دستگاه پاسخ نمی‌دهد» مواجه می‌شوید. برای بررسی عمیق تر Thread، اینجا بیشتر بیاموزید.

دوشاخه هوشمند Wemo با نخ اکنون در دسترس است

دوشاخه هوشمند Wemo با نخ اکنون در دسترس است مستقیم از بلکین به قیمت 25 دلاربا فروش آن آمازون به زودی. ارتقاء Smart Plug به دنبال راه‌اندازی کنترلر مرحله Wemo با نخ. ما از بلکین پرسیدیم که چه زمانی قرار است سوئیچ هوشمند جدید و دیمر با Thread عرضه شود.

Belkin’s Wemo نیز جدید خود را عرضه کرده است زنگ تصویری هوشمند با پشتیبانی HomeKit Secure Video در ژانویه.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی