دکمه های هوشمند مجهز به HomeKit کمی اعتیاد آور هستند (Cop 2)

دکمه های نسل اول بر ادغام با دستگاه های خاص تکیه داشتند. اکنون که آنها به HomeKit فعال شده اند، می توانند هر دستگاه HomeKit را کنترل کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگرچه نام دکمه‌ها را در برنامه Flic گذاشتم، اما این نام‌ها به برنامه Home منتقل نشدند، بنابراین مجبور شدم نام آنها را در آنجا تغییر دهم. پس از انجام این کار، یکی را در برنامه فشار دهید تا آن را تنظیم کنید.

نیاز عادی HomeKit برای تأیید باز کردن قفل درب اعمال نمی شود زیرا برنامه Home نمی داند دکمه خارج از خانه است.

نتیجه

گفته می شود عمر باتری تا سه سال است و باتری قابل تعویض است. جوانه ها از بلوتوث 5 LE استفاده می کنند، بنابراین تا حدود 150 فوت خوب هستند.

پشتیبانی مادون قرمز با دوشاخه

این دکمه مستقیماً بالای تخت مرکزی قرار دارد (ما کمدهای آویزان داریم که موقعیت راحتی را برای این کار فراهم می کند) و کوره اتاق خواب را کنترل می کند. قرار دادن آن در مرکز به این معنی است که هر دو به راحتی می توانیم به آن دسترسی پیدا کنیم.

خوب، اعتراف می کنم: این دکمه ها حقه هستند. آنها با درخواست از سیری برای من کاری انجام نمی دهند.

پس از انجام این کار، می توانید از برنامه Flic خارج شوید و فقط از برنامه Home اپل برای پیکربندی دکمه ها استفاده کنید.

زمانی که هر دو از خانه خارج می شویم فقط از یک پرس استفاده می شود. این قفل هوشمند را باز می کند و تمام چراغ ها را خاموش می کند. من همچنین قفل را طوری تنظیم کردم که بعد از تأخیر مشخصی دوباره قفل شود، به این معنی که ما یک تجربه ثابت و قابل اعتماد از باز کردن خودکار قفل و سپس قفل مجدد درب دریافت می کنیم.

آنها دارای یک کلیک مکانیکی با قابلیت لمس و یک LED سه رنگ برای نشان دادن وضعیت در هنگام فشار دادن هستند.

بله هاب وجود دارد

در روزهای هفته، سایه بان توسط یک تایمر کنترل می شود. در ساعت 7 صبح، نابینا در وضعیت “جزئی” باز می شود. این اجازه می دهد تا کمی نور، بدون شوک بیش از حد سیستم. (تصادفی نیست، این موقعیت به اندازه‌ای بلند است که می‌توانم بالای شارد لندن را ببینم که در رختخوابم افتاده است.) در ساعت 7:15 که استف بلند می‌شود، کاملاً باز می‌شود.

دکمه های Flic سه عملکرد را در هر دکمه ارائه می دهند:

  • مطبوعات معمولی
  • دو تا ضربه ی آهسته بزن
  • را فشار دهید و نگه دارید

نیاز به هاب یکی از نگرانی های من در مورد فناوری خانه هوشمند است. من به سرعت از تمام پورت های اترنت روترم با اینها استفاده کردم. خوب، این به راحتی با اضافه کردن یک حل می شود سوئیچ اترنت گنگ، اما هنوز هم آشغال است که باید خانه ای برای آن پیدا کنیم. Flic حداقل کوچک است.

ویژگی

دوم، روش اتصال خودکار وای فای خانگی به تأیید در اپل واچ یا تلفن من نیاز دارد. در تابستان مشکلی نیست، اما زمانی که ساعت من زیر دو یا سه لایه لباس است، کمتر کاربردی است. داشتن قابلیت باز کردن قفل درب بدون تایید مفید است.

وقتی اینو دیدم دکمه های هوشمند سازگار با Flic HomeKit در دسترس بودند، مجبور شدم آنها را سوار کنم.

ترکیب راه‌اندازی Wi-Fi و دکمه ترک خانه با قفل مجدد خودکار به این معنی است که برای کنترل قفل هوشمند به دکمه فیزیکی نیازی ندارم، اما چند بهانه دارم.

باشه، باشه، اعتراف می کنم که این یک حقه محض است…

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

ابتدا باید از برنامه Flic برای اضافه کردن دکمه ها به هاب استفاده کنید. همچنین می‌توانید دکمه‌ها را در برنامه نام‌گذاری کنید. وب سایت می گوید کیت استارت دارای سه دکمه است، اما مال من در واقع چهار دکمه داشت.

کیت استارت دارای چهار دکمه بود. در اینجا نحوه استفاده من از هر کدام است.

درب جلویی

آن را به یک اتاق اختصاص دهید، سپس یک فشار، دوبار فشار دادن و فشار طولانی را به عنوان اقدامات موجود خواهید دید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در دفتر بالا، می توانید یک نقطه سیاه در سمت راست ببینید. این یک فرستنده IR اختیاری است، به این معنی که می توانید از دکمه های Flic برای کنترل دستگاه های IR استفاده کنید، که همچنین راهی برای سازگاری موثر آنها با HomeKit است.

به عنوان مثال، من یکی را برای کنترل یک کور شکارچی داگلاس پیکربندی کرده ام:

  • فشار معمولی تا حدی باز می شود
  • دوبار فشار دادن کاملا باز می شود
  • را فشار دهید و نگه دارید

جلو دارای آرم Flic است، در حالی که پشت دارای یک پد چسب با پوشش پاره‌شدگی است.

همچنین، من گاهی دیرتر از استف به رختخواب می روم و صحبت با سیری او را بیدار می کرد، بنابراین برای بستن پرده و روشن/خاموش کردن پتوی برقی، گوشی را برداشتم تا این کار را در برنامه Home انجام دهم. فشار دادن یک دکمه راحت تر است.

از نظر قیمت، اگر فقط کیت شروع را تهیه کنید، به ازای هر دکمه 53 دلار می رسد. در سمت دیگر مقیاس، کیت مگا آن را به 27 دلار کاهش می دهد و شش بسته دکمه اضافی هر کدام 20 دلار است. می‌توانم بگویم اگر شما فقط تعداد کمی می‌خواهید، ارزش آن را دارد، اما اگر چیزهای زیادی می‌خواهید تقریباً بی‌معنا است.

دکمه‌های Flic اصلی Shortcut Labs می‌توانند طیف وسیعی از دستگاه‌ها را کنترل کنند – از جمله Ikea، Nanoleaf، Lifx، Lightify، Philips Hue، Sonos، Spotify و WeMo – اما پشتیبانی HomeKit اکنون آنها را برای طیف وسیع‌تری از محصولات خانه‌های هوشمند مناسب می‌کند. …

نگاه کنید و احساس کنید

اما استف بیشتر اوقات دکمه‌ها را ترجیح می‌دهد، و حتی من باید اعتراف کنم که مواقعی وجود دارد که آنها راحت‌تر هستند. در استفاده، باید بگویم که آنها را بسیار دوست دارم. اگر در خانواده‌ای زندگی می‌کنید که برخی از شما کیت خانه هوشمند را دوست دارید و برخی دیگر شک دارید، این دکمه‌ها می‌توانند راهی عالی برای پر کردن شکاف باشند.

در مورد دکمه دیگری، با فشار دادن ساده دکمه کنار درب جلو، صحنه خروج از خانه راه اندازی می شود.

ابتدا کمربند و آویز. دوست دارم بتوانم کلیدهایم را در خانه بگذارم و فقط جاکلیدی را از درهای ساختمان بگیرم. برای انجام این کار، باید 100% از راه اندازی قفل هوشمند مطمئن باشم، بنابراین داشتن یک روش پشتیبان اطمینان بخش است.

روی هر کدام به نوبه خود ضربه بزنید تا تنظیمات HomeKit معمولی را دریافت کنید، جایی که می توانید یک صحنه را فعال کنید یا یک یا چند دستگاه HomeKit را به صورت جداگانه کنترل کنید.

این چیزی است که من دوست دارم برای مثال روی برخی از پنکه های سقفی داشته باشم. متأسفانه، یک مشکل وجود دارد: فرستنده باید به هاب وصل شود. در بهترین حالت، این کار را به کنترل دستگاه‌های IR در یک اتاق مجرد محدود می‌کند، اما برای بسیاری از ما، این کار را غیرممکن می‌کند. ما روتر خود را در یک راهرو در مرکز آپارتمان داریم، زیرا بهترین پوشش را ارائه می دهد – اما این جایی است که هیچ یک از پنکه های سقفی ما نیستند.

نصب

دکمه های Flic کوچک، سفید و گرد هستند. قطر آنها کمی بیش از یک اینچ و یک سوم اینچ ضخامت دارند.

با این حال، در تعطیلات آخر هفته، هر بار که از خواب بیدار می شویم، پرده ها را به صورت دستی کنترل می کنیم. بنابراین اکنون یک فشار تا حدی باز می شود، دوبار فشار دادن به طور کامل باز می شود و فشار طولانی بسته می شود.

پتوی برقی

نسل دوم دکمه‌های خانه هوشمند Flic اکنون به HomeKit به همراه LED‌های چند رنگی برای نشان دادن وضعیت دستگاهی که در حال کنترل هستند، فعال شده‌اند.

اما استدلال هایی به نفع دکمه های فیزیکی وجود دارد. برای مثال، برای چراغ‌ها، من معمولاً ترجیح می‌دهم Siri آنها را کنترل کند، اما شریک من استف ترجیح می‌دهد از دکمه‌ها استفاده کند – بنابراین ما برای هر کدام کم‌نورهای Hue داریم.

بنابراین کاری که من انجام دادم این بود که آخرین دکمه Flic را به پشت جا کلیدی چسباندم. یک فشار کوتاه در را قفل می کند، در حالی که فشار طولانی قفل آن را باز می کند. با نزدیک نگه داشتن آن به در، سیگنال به طور قابل اعتماد توسط هاب دریافت می شود.

من می توانم به راه های زیادی برای استفاده از آنها فکر کنم – به قدری که مجبور می شوم خودم را کنترل کنم تا عجله نکنم و چیزهای بیشتری بخرم و شروع به چسباندن آنها به هر سطح موجود در آپارتمان کنم. !

همانطور که قبلاً اعتراف کردم، اینها حقه هستند. در بیشتر موارد، استفاده از سیری به‌جای آن کاملاً راحت است و در موارد استثنا، باز کردن برنامه Home و استفاده از آن چندان دشوار نیست.

وقتی استف هنوز آنجاست وقتی از خانه بیرون می‌روم از پرس بلند استفاده می‌شود. در این شرایط، من معمولاً مستقیماً از دفترم می روم، بنابراین به جای خاموش کردن همه چراغ ها، این کار را فقط برای چراغ های دفتر انجام می دهد.

کور اتاق خواب

بله، نباید به دکمه نیاز داشته باشد، اما قبلاً اشاره کردم که تشخیص حضور واقعاً برای یک آپارتمان در طبقه 18 غیرقابل اعتماد است، معمولاً خارج از ساختمان یا در لابی فعال می شود. شبکه وای فای بهتر است، اما یک دکمه مزیت دیگری هم دارد: فشار دادن آن قفل هوشمند را باز می کند و چراغ ها را خاموش می کند. در مورد چه …

استفاده شده

من و استف به ترموستات های بیولوژیکی بسیار متفاوت مجهز شده ایم. نزد ما مرد سرد است و زن نه. بنابراین در زمستان یک پتوی برقی در کنار تختم دارم. این به یک سوئیچ Eve وصل شده است، و سومین دکمه Flic اکنون این را کنترل می‌کند – فشار معمولی برای روشن کردن، دوبار فشار دادن برای خاموش کردن.

جاکلیدی

دکمه های هوشمند Flic 2 HomeKit به طور مستقیم از وب سایت این شرکت در دسترس هستند. آ کیت استارتر Cop 2 با قیمت 160 دلار هاب و سه دکمه را به شما می دهد. را کیت حرفه ای 220 دلار به شما شش دکمه می دهد، در حالی که مگا کیت 400 دلاری 15 دکمه و ماشه IR را به شما می دهد. بسته های دکمه اضافی نیز موجود هستند.