دیجی بایل > محصول “گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ZA A not Active دو سیم کارت ظرفیت 128 4 گیگابایت”

دوربین دوم برای تمام اعضای سری آیفون 11 کاملاً جدید است، اما در گوشی‌های هوشمند اندرویدی تقریباً رایج است. این مدل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بعنوان لنز اولتراواید و یا فوق عریض استفاده می‌کند. متأسفانه هیچ OIS و فوکوس خودکاری برای این لنز تعبیه نشده و این موضوع تنها منحصر به گوشی آیفون ۱۱ نیست، بلکه در مدل‌های Pro نیز وجود دارد. علی‌الرغم اینکه انتظار داشتیم این لنز جزئیات بیشتری را ثبت کند، ولی با این حال از این نظر می‌توان گفت ثبت جزئیات در حد قابل قبول و کافی است. اصلاح خودکار اعوجاج نیز توسط دوربین اولتراواید انجام می‌شود و رنگ‌ها، کنتراست و محدوده دینامیکی با دوربین اصلی مطابقت دارند. گوشی آیفون11 همانند سری‌های قبلی از Nfc پشتیبانی می‌کند و همچنان خبری از جک 3.5 میلی‌متری و درگاه حافظه خارجی نیست.

یک ویژگی دیگر آیفون 11 پرو مکس، حالت عکس برداری در شب است و حالت خودکار دارد و زمانی که پرتو نور کمتر از 10 lux باشد، بصورت خودکار به حالت شب می‌رود. به نظرم اپل بهتر بود فضای ذخیره بیشتری برای شروع، در گوشی ها قرار می‌داد. مثلا با 128 گیگ شروع می‌کرد و روی ظاهر جلوی گوشی بیشتر کار می‌کرد چون خیلی شبیه به نسل قبلیش یعنی آیفون x بنظر میاد.

این گوشی با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت روانه بازار می شود. IPhone 11 از باتری قدرتمند 3110 میلی آمپر ساعت برخوردار است که قابلیت شارژ سریع 18 وات را دارد. این مدل از گوشی موبایل از سه دوربین مجزا با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره برده و دارای دو دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسل می باشد که می تواند عکسبرداری و فیلمبرداری را با کیفیت بهتری ثبت نماید. این محصول دارای یک شیار سیم کارت است که قادر به پشتیبانی از سیم کارت های با سایز نانو سیم را دارد. شرکت اپل در دهم سبتامبر 2019 گوشی آیفون 11 پرو را وارد بازار کرده است، این گوشی قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را دارد. سیستم عامل آن IOS ورژن 13 می باشد که تا ورژن 13.6 قابل آپدیت و بروز رسانی می باشد.

  • به طور کلی iPhone 11 به صورت تک سیم کارت است که البته در نسخه های ارائه شده برای کشور چین، این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد.
  • اپل امسال ورژن 13 این سیستم عامل را معرفی کرده و در کنار گوشی‌های سال جدید خود، نسخه آپدیت مربوط به این سیستم عامل را برای گوشی‌های پیشین خود نیز منتشر کرده است.
  • یکی از اسپیکرها در قسمت ناچ گوشی و دیگری در کنار درگاه شارژر قرار دارد که در کنار هم یک صدای استریو بسیار قوی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نسل جدید HDR هوشمند در آیفون 11 پرو از الگوریتم های پیشرفته ای برای دقیق تر شدن در جزئیات عکس مانند سایه ها و … تغییر دیگه ای که اپل روی این گوشی داده، حذف فلاش 4 تایی و جایگزینی اون با یک فلاش دوتایی برای دوربین پشت هست. پارت نامبر در واقع کشور مقصدی هست که گوشی قراره توی اون کشور عرضه بشه، تا سالهای گذشته فرق هایی بین پارت نامبر های مختلف وبلاگ 9to5mac.ir وجود داشت و برخی پارت ها امکانات محدود تری داشتن. اما با بروزرسانی های جدید iOS ، هیچ محدودیتی برای پارت نامبر خاص وجود نداره. سلام هر دو پارت نامبر موجود هست؛ شما هنگام ثبت سفارش داخل قسمت توضیحات مورد درخواستی تون رو اعلام کنید که مطابق اون براتون ارسال بشه. هم جعبه بزرگ موجود هست و هم جعبه کوچیک، در حال حاضر موجودی محصولات ریپک هستن.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 Plus ظرفیت 256 گیگابایت (هدیه گلس,اپل آیدی,قاب)

در تست ایفون 11 پرو حداکثر 25 فریم برثانیه را ثبت کرد و در مقایسه سامسونگ 16 فریم بر ثانیه ثبت کرد. اپل می‌گه که جلو و عقبآیفون 11 پرو مکس رو از سخت ترین شیشه بکار رفته شده در یک گوشی هوشمند، استفاده کرده. دیگر ویژگی جذاب ایفون یازده حالت شب یا همان Night Mode که دلیل اصلی برای خرید گوشی iPhone 11 ا است.

گوشی موتورولا