دیدار نخست وزیر ویتنام با تیم کوک

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در ویتنام کارخانه ندارد. این کشور اما دارای 31 شرکت با 160000 کارگر در تولید و مونتاژ قطعات محصولات اپل است. با فعال تر شدن ویتنام در زنجیره تامین جهانی، چین ابراز علاقه کرد که اپل در آنجا تجارت بیشتری انجام دهد. او به تیم کوک توضیح داد که چگونه ویتنام می تواند به بازار مدل اپل در آسیا تبدیل شود. این غول فناوری همچنین می تواند محصولات خود را در معرض مخاطبان بیشتری در کشور قرار دهد.

نخست وزیر در این دیدار تاکید کرد که همکاری در تجارت، سرمایه گذاری و مالی نیروی محرکه مشارکت موفق بین ایالات متحده و ویتنام است. چین به کوک گفت که دولت او در حال تلاش برای ایجاد یک محیط مبتنی بر بازار برای کمک به پیشرفت تجارت آمریکایی در ویتنام است.

امید این است که دولت ویتنام سیاست های مطلوب تری را برای تشویق سرمایه گذاری شرکت های فناوری آمریکایی مانند اپل معرفی کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی علاقه ویتنام به اپل و محصولاتش در کنار رشد اقتصاد دیجیتال همچنان در حال رشد است. چین همچنین گفت که ساکنان ویتنامی در هر سنی از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند و از آنها قدردانی می‌کنند و این قدردانی تنها با کسب و کار اپل افزایش خواهد یافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


نخست وزیر ویتنام فام مین چین با تیم کوک در پارک اپل دیدار کرد. در جریان سفر خود به ایالات متحده، چین در دیگر غول های فناوری دره سیلیکون متوقف شد مانند اینتل و گوگل. هدف از این بازدید ارتباط با شرکت های فناوری آمریکایی به این امید بود که تجارت را به ویتنام بیاورند.

کوک افزود که اپل به دنبال گسترش زنجیره تامین خود در ویتنام و مشارکت شرکت های بیشتری از این کشور است. علاوه بر این، مدیرعامل در نظر دارد تامین کنندگان داخلی را افزایش دهد و نرخ استفاده از محصولات داخلی در زنجیره های تولید را افزایش دهد.