دیزی، ربات بازیافت آیفون اپل را تماشا کنید

کانال EV و پایداری YouTube Fully Charged Show توانست از یکی از امکانات بازیافت اپل که از دیزی استفاده می کند بازدید کند. به عنوان یادآوری، سال گذشته اپل اعلام کرد که می تواند تا 200 آیفون در ساعت بازیافت کند، که باعث می شود سالانه 1.2 میلیون آیفون را بازیافت کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سال گذشته نگاهی دقیق به ربات بازیافت آیفون دیزی انداختیم. با فروش بیش از 2 میلیارد آیفون در سراسر جهان، درک نحوه بازیافت موثر گوشی های هوشمند بخش مهمی از برنامه اپل برای خنثی شدن کربن تا سال 2030 است. اکنون، نگاهی جدید به پشت صحنه به دیزی این سوال را مطرح می کند. ربات اپل مهم ترین دستگاه تا به حال؟

برای جزئیات بیشتر در مورد پیشرفت پایداری اپل، گزارش Discover 2023 آن را بررسی کنید. و در اینجا نگاه کامل 12 دقیقه ای دیزی از پشت صحنه است:

تصویر بالا از طریق بارگذاری کامل

اپل می گوید آیفون در حال حاضر از 20 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است و هدف این است که در نهایت تمام آیفون های جدید از 100 درصد مواد بازیافتی ساخته شوند.

اکنون نگاهی عمیق دیگر به نحوه کار دیزی، کمک به کاهش استخراج، بهبود لیام 1 و 2 (پیش‌های دیزی) مانند سوراخ کردن پیچ‌ها، یخ زدن و ترکیدن باتری‌ها، مرتب‌سازی ماژول‌های آیفون و موارد دیگر داریم.

علاوه بر این، اپل به اشتراک گذاشت که تا آنجایی که ممکن است مالکیت معنوی منبع باز را بازیافت می کند تا سایر شرکت ها بتوانند از پیشرفت های آن بهره مند شوند.