دیکته صوتی در iPhone بسیار کندتر از Pixel است [Video]- 9to5Mac

فکر نمی‌کنم مردم درک کنند که چقدر تجربه صوتی به متن در پیکسل با آیفون متفاوت است. بنابراین در اینجا یک مثال کوچک یک به یک وجود دارد. پیکسل آنقدر پاسخگو است که به نظر می رسد می تواند ذهن من را بخواند!

هر دو گوشی می توانند متن را روی خود دستگاه رونویسی کنند. گوگل می گوید پیکسل از «سیستم تشخیص صدا سرتاسر، کاملاً عصبی و درون دستگاهی» استفاده می کند و هدف اصلی شرکت کاهش تأخیر بوده است.

این بدان معناست که دیگر تاخیر یا عدم دقت شبکه وجود ندارد – شناساگر جدید همیشه در دسترس است، حتی زمانی که آفلاین هستید. این مدل در سطح کاراکتر کار می‌کند، بنابراین وقتی صحبت می‌کنید، کلمات را کاراکتر به کاراکتر تولید می‌کند، گویی کسی در حال تایپ چیزی است که شما می‌گویید و دقیقاً همانطور که از یک سیستم دیکته انتظار دارید.

من از دیکته صوتی به طور گسترده در آیفون استفاده می کنم. به عنوان فردی که در خانه کار می کند و بنابراین مجبور نیست با صدای پس زمینه یا استراق سمع سر و کار داشته باشد، این رایج ترین روش من برای تایپ کردن در آیفون است. من همچنین بسیاری از دستورات Siri را به HomePods خود ارسال می کنم.

توسعه دهنده فناوری و سرمایه گذار جیمز چم مقایسه را انجام داد، دو تلفن در کنار هم در مقابل او، یک سخنرانی را در همان زمان رونویسی کردند.

یک نظردهنده پیشنهاد می‌کند که می‌توانید با استفاده از صفحه‌کلید Gboard در آیفون خود، سرعت نزدیک به پیکسل را ببینید.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، پیکسل سرعت بسیار بالایی داشت، در حالی که آیفون به طور قابل توجهی عقب افتاد.