رئیس بخش مهندسی خرده فروشی اپل که پس از 10 سال شرکت را ترک می کند

[ad_1]

دیوگو رائو، رئیس بخش مهندسی خرده فروشی اپل، پس از 10 سال شرکت را ترک می کند. لینکدین صفحه به گفته راو، او اکنون معاون ارشد و مدیر ارشد اطلاعات و دیجیتال در Eli Lilly خواهد شد.

دیوگو راو در پروفایل لینکدین خود به عنوان رئیس مهندسی خرده فروشی اپل توضیح داد:

من در سطح جهانی برای خرده فروشی اپل، که شامل بیش از 500 فروشگاه و فروشگاه آنلاین اپل است، مهندسی را رهبری می کنم. تیم ما سیستم نقطه فروش موبایل اپل، پلتفرم تجارت الکترونیک ما، اپلیکیشن اپل استور و تعدادی از سیستم های دیگر را که در فروشگاه های خود استفاده می کنیم، طراحی، ساخت، استقرار و پشتیبانی می کند. ما کارهای جالب زیادی انجام داده‌ایم، مانند انتقال به فضای ابری، افزایش حجم تراکنش‌ها به بالاترین حجم از هر سایت تجارت الکترونیکی، و معرفی راه‌های سریع برای دریافت محصولات.

با خروج Rau و Angela Ahrendts از شرکت در سال 2019، اپل فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را در سرتاسر جهان به مکانی برای گردهمایی تغییر داده است تا جلسات را تماشا کند و محصولات را حتی سریع‌تر تجربه کند. پس از جدایی Ahrendts، Deirdre O’Brien مسئولیت معاونت ارشد خرده فروشی و مردم اپل را بر عهده گرفت.

در ماه مارس، دیگری کهنه کار اپل از این شرکت جدا شده است. ران اوکاموتو در سال 2001 برای نظارت بر روند بررسی درخواست ها و سیاست ها استخدام شد. اکنون سوزان پرسکات این نقش را بازی کرده است. او از سال 2003 با اپل بوده و در آن شرکت خواهد کرد شکایت اپیک علیه اپل

اپل هنوز اعلام نکرده است که چه کسی جای راو را خواهد گرفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی