رئیس سابق اپ استور اپل: “این شرکت از قوانین به عنوان یک سلاح استفاده می کند”

با این حال، GameClub اشتراک خود را به عنوان خرید درون برنامه ای نیز ارائه می دهد.

اپ استور آیفون و آیپد اپل به خدمات بازی اشتراکی مانند Xbox Game Pass مایکروسافت و Stadia گوگل اجازه نمی دهد. به گفته فیل شومیکر، مدیر پیشین اپ استور اپل، دلیل آن این است که «برنامه‌هایی که با سرویس‌های اپل رقابت می‌کنند، در طول فرآیند بررسی اپ استور دارای سابقه مشکلاتی هستند»، طبق گزارش جدید ضدتراست House.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شومیکر به Apple Arcade، سرویس بازی اشتراکی اپل، به عنوان دلیل اصلی در دسترس نبودن سایر خدمات اشتراک بازی برای کاربران آیفون و آیپد اشاره کرد.

شومیکر گفت که این شرکت دستورالعمل‌های تأیید اپ استور «خودسرانه» و «مشکوک» را اجرا می‌کند و از کنترل خود بر اپ استور «به‌عنوان سلاحی علیه رقبا» استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که اپل یک راه حل ارائه می دهد: برنامه هایی که مایل به ارائه دسترسی به کاتالوگ بازی ها هستند، می توانند این کار را انجام دهند، مشروط بر اینکه هر بازی جداگانه در اشتراک برای تأیید به اپ استور ارسال شود. به عنوان مثال، این رویکردی است که GameClub اتخاذ کرده است به شما اجازه ورود به فروشگاه را می دهد.

از آنجایی که اپل خدماتی مانند نتفلیکس و اسپاتیفای را بدون بررسی هر قسمت از محتوا مجاز می‌کند، چرا سرویس مشابهی را برای بازی‌ها مجاز نمی‌دانیم؟

GameClub یک سرویس بازی اشتراکی تلفن همراه است. اگر بازی‌های ما را دوست دارید، اشتراک ماهانه تمدید خودکار ما را به‌مدت 30 روز رایگان امتحان کنید و همه بازی‌های ما را بدون محدودیت، بدون تبلیغات، بدون هزینه‌های پنهان و بدون خرید درون‌برنامه‌ای دیگر بازی کنید. اگر انتخاب کنید که عضویت اختیاری GameClub را خریداری کنید، پس از تأیید خرید، پرداخت به حساب iTunes شما کسر می شود.

در این گزارش آمده است: «سرویس بازی اپل، Apple Arcade، یکی از انواع برنامه‌هایی است که به طور معمول در فروشگاه‌ها توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث ارائه می‌شد، رد می‌شد. موجود [App Store] دستورالعمل” […]

این بدان معناست که اپل در سال اول 30 درصد کاهش و پس از آن 15 درصد کاهش می یابد. الزام تایید هر اپلیکیشن به صورت جداگانه نمونه ای از معنای Shoemaker از ممانعت از رقبا است. او استدلال می‌کند که رفتار متفاوت با بازی‌ها با سایر محتوای دانلودی نیز دلخواه است.

بهترین موفقیت‌ها در بازی‌های موبایل، همه در یک مکان. GameClub یک کاتالوگ بزرگ و رو به رشد از برخی از بهترین بازی های تاریخ موبایل ارائه می دهد. وقتی آزمایشی رایگان خود را شروع می کنید، کل کتابخانه ما بدون تبلیغات و بدون خرید اضافی در دسترس است. فقط سرگرمی خالص و بدون وقفه. هر بازی را می توان به صورت آفلاین، در هر زمان و هر مکان بازی کرد – و بازی های جدید هر هفته منتشر می شوند.

مایکروسافت گفت که انتظار دارد به آن دست یابدمقداری رزولوشنبه مشکل Xbox Game Pass، و اعتقاد بر این است که می‌تواند به منزله ارائه بی‌میلی هر بازی برای بازبینی باشد.

مدیر سابق اپ استور فیل شومیکر می گوید اپل قوانین «خودسرانه» ایجاد می کند که به آن اجازه می دهد رقبای ناخواسته برنامه ها و سرویس های خود را مسدود یا مانع شود.

اپل می‌گوید بازی‌ها با فیلم و موسیقی متفاوت هستند، زیرا تعاملی هستند و انتظارات مصرف‌کنندگان متفاوت است. باید دید این شرکت چگونه این موضع را توجیه می‌کند: انتظار داریم اپل در روزهای آینده پاسخ دقیق‌تری به گزارش ضدانحصار ارائه دهد. این واقعیت که مدیر سابق اپ استور خودش علیه او شهادت می دهد، مطمئنا به این شرکت کمکی نمی کند که ادعای خود را مطرح کند.

رئیس سابق اپ استور اپل به کمیته ضد تراست کنگره گفت که شرکت کوپرتینویی از قوانین پیچیده خود به عنوان سلاحی در برابر رقبا استفاده می کند. او Apple Arcade را به عنوان شاهدی بر این موضوع ذکر کرد، زیرا این شرکت به سرویس بازی اشتراکی خود اجازه می دهد زمانی که چیزهایی مانند Xbox Game Pass را ممنوع می کند.

بنجامین مایو در ساخت این قطعه مشارکت داشته است.

کارآموز بازرگانی شهادت شومیکر را در گزارش 450 صفحه ای مشاهده کرد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی