راحتی: Ecobee طیف وسیعی از ترموستات‌های هوشمند با نظارت بر کیفیت هوا، طراحی برتر و موارد دیگر را معرفی می‌کند.

وقتی نوبت به نصب می‌رسد، فرآیند هدایت‌شده Ecobee مانند همیشه خوب است. من مشکلی برای تعویض ترموستات هوشمند خود با کنترل صوتی و جایگزینی آن با ترموستات هوشمند Premium جدید نداشتم، اگرچه باید مطمئن شوید که از براکت نصب به روز شده موجود در مدل جدید استفاده کنید.

سازنده لوازم جانبی خانه هوشمند تحسین شده Ecobee رسما از دو ترموستات هوشمند جدید که امروز به خط تولید خود می پیوندند، رونمایی کرد. جدید ترموستات هوشمند ممتاز و ترموستات هوشمند ارتقا یافته صفحه نمایش 4 اینچی بزرگتر، رابط کاربری کاملاً بازطراحی شده، ادغام HomeKit و موارد دیگر را ارائه می دهد.

در حالی که ترموستات‌های نسل قبلی Ecobee عمدتاً از طراحی پلاستیکی برخوردار بودند، ترموستات هوشمند جدید Premium از بدنه روی استفاده می‌کند که به آن طراحی بسیار باکیفیت‌تری، به خصوص در قسمت جانبی آن می‌دهد. همچنین چیزی وجود دارد که Ecobee به عنوان “صورت شیشه ای و لبه های صاف آبشار که ظاهر و احساسی بی انتها را ایجاد می کند” توصیف می کند.

یک تفاوت با ترموستات هوشمند ارتقا یافته این است که بدنه ترموستات از طرح پلاستیک سفید کلاسیک مدل های قبلی Ecobee ساخته شده است. این بدان معناست که شما از روی براق جدید ارائه شده توسط ترموستات هوشمند ممتاز غافل خواهید شد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

مانیتور کیفیت هوای داخلی نیز یک افزودنی بسیار مفید است. در حالی که سایر شرکت‌ها راه‌حل‌های نظارت بر کیفیت هوای هوشمند مستقل را ارائه می‌کنند، خوب است که این عملکرد را مستقیماً در ترموستات خود داشته باشید. ای کاش اطلاعات کیفیت هوا از طریق HomeKit قابل دسترسی بود، اما در حال حاضر به نظر می رسد تنها راه برای مشاهده اطلاعات در برنامه Ecobee و در خود ترموستات باشد.

صفحه نمایش پاسخگوتر 50 درصد بزرگتر از مدل های قبلی است و وضوح رنگارنگ تر و پر جنب و جوش تر را ارائه می دهد، در حالی که رابط کاربری به روز شده شکل دایره ای امضای ecobee را اتخاذ کرده و سهولت ناوبری را بهبود می بخشد. لغزنده‌های بزرگ‌تر دما تغییر دما را آسان‌تر می‌کنند و یک منوی ساده به کاربران کمک می‌کند ویژگی‌های جدید را کشف و استفاده کنند.

اگر بررسی ترموستات هوشمند با کنترل صوتی 2019 من را بخوانید، یکی از بزرگترین (و تنها) شکایت من طراحی پلاستیک سفید بود. طراحی جدید روی ترموستات هوشمند Premium و نمایشگر بزرگتر این نگرانی ها را با موفقیت برطرف می کند.

به غیر از این محدودیت ها، تنها تفاوت دیگر بین دو ترموستات جدید Ecobee این است که ترموستات هوشمند Premium شامل یک سنسور هوشمند Ecobee مستقل در جعبه است، در حالی که برای جفت شدن با ترموستات هوشمند Premium باید یکی را جداگانه خریداری کنید.

گرفتن 9to5Mac

در نهایت، ترموستات هوشمند Premium به طور کامل در اکوسیستم اپل یکپارچه شده است. این شامل پشتیبانی از HomeKit، پشتیبانی از “Hey Siri” (تا زمانی که یک HomePod یا HomePod mini در همان شبکه دارید)، و پشتیبانی AirPlay را شامل می شود. همچنین اتصال بلوتوث داخلی، پشتیبانی الکسا و نظارت بر آشکارساز دود نیز وجود دارد.

ترموستات هوشمند بهبود یافته

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

رابط ترموستات هوشمند Premium نیز برای استفاده بهتر از نمایشگر بزرگتر و ادغام داده های جدید از مانیتور کیفیت هوا مجدداً طراحی شده است.

به زودی جزئیات بیشتری را در یک بررسی کامل خواهم داشت، اما ترموستات هوشمند جدید Premium ادامه خط عالی ترموستات های هوشمند مجهز به HomeKit Ecobee است. با پشتیبانی گسترده از HomeKit، AirPlay و موارد دیگر، ترموستات هوشمند Premium و Smart Thermostat Enhanced افزودنی های عالی به اکوسیستم اپل هستند.

ترموستات هوشمند Ecobee Premium است از امروز برای خرید موجود است برای 249.99 دلار، در حالی که ترموستات هوشمند ارتقا یافته است با قیمت 189.99 دلار موجود است.

از نظر عملکرد، ترموستات هوشمند Premium جدید برای اولین بار با ادغام یک نمایشگر داخلی کیفیت هوا متمایز است. این مانیتور کیفیت هوا، اطلاعات کیفیت هوای داخل ساختمان، از جمله رطوبت نسبی، ترکیبات آلی فرار تخمینی (VOCs) و سطوح تخمینی دی اکسید کربن (CO2) را نمایش می دهد. اطلاعات کیفیت هوا را می توان مستقیماً از صفحه نمایش Smart Thermostat Premium و از طریق برنامه Ecobee برای iOS مشاهده کرد.

برای همه جزئیات در مورد طیف جدید ترموستات‌های هوشمند Ecobee، با تجربه عملی و رتبه‌بندی، به زیر مراجعه کنید.

ترموستات هوشمند ممتاز

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


اول از همه، ترموستات هوشمند ممتاز گزینه ترموستات هوشمند ممتاز جدید Ecobee است. ترموستات هوشمند Premium دارای طراحی کاملاً جدید با صفحه نمایش 4 اینچی و طراحی متشکل از مواد درجه یک تر است. صفحه نمایش 4 اینچی دارای رزولوشن 540 در 540 است و یکی از بزرگترین تغییرات این است که طراحی جدید به ترکیب شدن صفحه نمایش با حاشیه ها کمک می کند تا فاصله کمتری بین صفحه نمایش و لبه های ترموستات وجود داشته باشد.

مثل همیشه، قدرت واقعی ترموستات های هوشمند مانند Ecobee، برنامه ریزی و اتوماسیون، همراه با ویژگی هایی مانند سنجش اشغال است. ترموستات‌های هوشمند Ecobee با پشتیبانی از HomeKit، Alexa، اپلیکیشن Ecobee و Google Assistant، گزینه‌های مختلفی را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهند.

ترموستات هوشمند ارتقا یافته دارای ادغام HomeKit است، اما بلندگو یا میکروفون داخلی برای پشتیبانی از Siri، AirPlay، Spotify یا بلوتوث ندارد. این همچنین به این معنی است که ویژگی های تشخیص آشکارسازهای دود را نیز از دست می دهید. این ادغام‌ها منحصر به ترموستات هوشمند Premium هستند که سخت‌افزاری برای تامین انرژی آنها دارد.

یک جایگزین مقرون به صرفه تر برای ترموستات هوشمند ممتاز ترموستات هوشمند جدید Ecobee بهبود یافته است (ظاهراً ارتقا یافته < Premium است).

من چندین هفته است که ترموستات هوشمند جدید Ecobee Premium را آزمایش می کنم، و این یک ارتقاء بسیار بسیار خوب از ترموستات هوشمند با کنترل صوتی است که در سال 2019 بررسی کردم. . به محض اینکه ترموستات هوشمند ممتاز را از جعبه خارج کنید، تفاوت طراحی بلافاصله قابل مشاهده است.