رانندگی با اپل واچ و کارپلی؟ iOS 12 تجربه را بهبود می بخشد

Maps حتی گزینه‌ای برای خاموش کردن هشدارها در CarPlay دارد و فقط از ناوبری برای نشان دادن شرایط ترافیکی و زمان تخمینی رسیدن شما استفاده می‌کند، اما اپل واچ همچنان هشدارهای ناوبری را حتی در این حالت ارسال می‌کند.

ویژگی جدید iOS 12 و watchOS 5، امکان غیرفعال کردن هشدارهای ناوبری هنگام رانندگی با CarPlay و Apple Watch است. این ویژگی در برنامه Watch در آیفون در تب My Watch و بخش Maps ارائه می‌شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی هشدارهای پیمایش زمانی برای من بهترین کار را دارند که فقط پیاده روی می کنم و از Maps برای دریافت مسیرها یا رانندگی با ماشین بدون CarPlay استفاده می کنم. صدا و ضربه زدن شما را بدون نگاه کردن به آیفون یا بیدار کردن صفحه ساعت، برای نوبت بعدی آماده می کند. اپل واچ حتی دارد زنگ های متمایز تشخیص چرخش چپ و راست:

با این حال، CarPlay نقشه‌های اپل (و اکنون نقشه‌های گوگل و ویز) را روی صفحه‌نمایش داخلی ماشین شما قرار می‌دهد و نمایشگر جفت‌شده با نشانه‌های صوتی می‌تواند هشدارهایی را از بار حسی بیش از حد ساعت شما ایجاد کند – یا حداقل افزونگی.

اکنون می توان هشدارهای روشن یا خاموش را به صورت جداگانه برای رانندگی، رانندگی با CarPlay و پیاده روی روشن یا خاموش کرد. اگر شما هم مانند من هستید و هنگام رانندگی با CarPlay هشدارهای ناوبری را در Apple Watch اضافه می‌یابید، غیرفعال کردن این گزینه مرکزی باید تجربه رانندگی آرام‌تری ایجاد کند.

پیمایش با نقشه‌ها و اپل واچ می‌تواند با ضربه‌های متمایز برای چرخش‌های آتی عالی باشد، اما اگر راه‌حل بهتری با CarPlay داشته باشید، عملکرد آن می‌تواند دردسرساز شود. از iOS 12 و watchOS 5، اپل اکنون به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید چه زمانی می خواهید هشدارهای مرور را در Apple Watch دریافت کنید.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

CarPlay Watch


یک لحن پایین و به دنبال آن یک صدای بلند (تیک تیک، تیک تیک) یعنی در تقاطعی که به آن نزدیک می شوید به سمت راست بپیچید. یک لحن بالا و به دنبال آن صدای پایین (تیک تاک، تیک تاک) یعنی به چپ بپیچید.