راهنمای آیفون و iOS 16

اپلیکیشن Messages امسال با iOS 16 به‌روزرسانی‌های ارزشمندی دریافت می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب، امکان لغو ارسال iMessages در آیفون است. ما را دنبال کنید تا نگاهی عملی به نحوه عملکرد این ویژگی، محدودیت‌های آن و تجربه شخص دیگری داشته باشیم.

ویژگی لغو iMessage در iOS 16 چگونه است:

unsend iMessages iPhone
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در زیر به نحوه عملکرد لغو ارسال iMessages در آیفون خواهیم پرداخت. ما همچنین راهنمای دقیقی در مورد نحوه کار ویرایش iMessage داریم:

Unsend iMessages: راهنمای iPhone iOS 16

برنامه پیام‌های اپل تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های جدید را با iOS 16 به دست می‌آورد. سه مورد بزرگ عبارتند از توانایی ویرایش iMessages، لغو کامل iMessages و علامت‌گذاری پیام‌های متنی به عنوان خوانده نشده.

iOS 16 در حال حاضر در نسخه بتای عمومی رایگان یا پولی برای توسعه دهندگان در دسترس است. در راهنمای جامع ما درباره نصب iOS 16 بیشتر بدانید.

  1. در حال اجرای iOS 16 در آیفون، برنامه Messages را باز کنید
  2. مکالمه و پیام خاصی را که می خواهید لغو کنید پیدا کنید
  3. فشار طولانی روی پیام
  4. شير آب لغو ارسال
  5. لغو ارسال و گزینه جدید ویرایش پیام حداکثر تا 15 دقیقه پس از ارسال کار می کند
    • اپل خاطرنشان می‌کند که وقتی سعی می‌کنید iMessages را که برای شخصی که iOS 15 یا نسخه‌های قبلی را اجرا می‌کند، لغو ارسال کنید، ممکن است همچنان بتواند آنها را ببیند.

به این ترتیب، آنها می بینند که شما از این ویژگی استفاده کرده اید، اما ممکن است ندانند که چیست (تا زمانی که پیام اصلی ارسال شده را مشاهده کنند).

درباره iOS 16 بیشتر بدانید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که اگر شخص در iOS 16 که شما ارسال کرده اید نیست، سپس iMessage ارسال نکرده است، اپل اخطاریه می دهد که “هنوز می تواند پیام شما را ببیند”.

شما نیازی به تایید عمل ندارید، به محض اینکه iMessages را در آیفون ارسال نکنید، یک انیمیشن کوچک خواهید دید که در آن منفجر می شوند و ناپدید می شوند.

عدم ارسال پیامک ios

هشدارها و محدودیت ها

و اگر شخصی که پیام اصلی را دریافت کرده در iOS 16 باشد، هشداری را در تاپیک دریافت می کند که پیامی ارسال نشده است (به پایین مراجعه کنید).

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اما یک جنبه جالب این است که اعلان iMessage به همراه پیام در هنگام عدم ارسال حذف می شود.

عدم ارسال اس ام اس صفحه نمایش آیفون