راهنمای استفاده از ماژول حرارتی مک بوک ایر M2

پد حرارتی اضافه شد

پس از اجرای این آزمایش ها و مشاهده پیشرفت ها، می خواستم ببینم که آیا یک پد حرارتی 1.5 میلی متری تماس و عملکرد بهتری را ارائه می دهد یا خیر. اگرچه برای اتصال مجدد پنل پایین کمی تلاش بیشتری لازم بود، اما با آن پد حرارتی ضخیم تر، MacBook Air M2 امتیاز اولیه Cinebench 8535 را دریافت کرد. این امتیاز 930 بهتر از MacBook Air است. M2 اصلاح نشده و تقریباً 500 امتیاز بالاتر از Modified. M2 Air. با پد حرارتی 1 میلی متری.

مشکلات محتمل

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این امر منجر به داغ شدن قسمت پایینی لپ‌تاپ از آنچه توصیه می‌شود، می‌شود. این می تواند استفاده از آن را روی پای شما هنگام دویدن با قدرت کامل ناراحت کند – دلیلی وجود دارد که اپل MacBook Air M2 را برای این کار طراحی نکرده است. همچنین، در حالی که به سادگی جدا کردن دستگاه الکترونیکی مانند این گارانتی شما را باطل نمی کند، هر گونه آسیبی که با جدا کردن آن و ایجاد تغییرات ایجاد کنید پوشش داده نخواهد شد.

در حالی که بسیاری از ما همیشه می‌خواهیم از سخت‌افزار خود بیشترین بهره را ببریم، برخی از مشکلات ممکن است از این مود ایجاد شود.

من شخصاً از یک پد حرارتی با ضخامت 1 میلی‌متر در آزمایش‌های خود استفاده کرده‌ام و شاهد بهبود عملکرد مناسبی بوده‌ام، اما دیگران از یک پد حرارتی با ضخامت 1.5 میلی‌متر برای انتقال حرارت بهتر استفاده کرده‌اند. این پد حرارتی ضخیم تر، اتصال مجدد پانل پایینی را کمی دشوارتر می کند. پد حرارتی را به اندازه مناسب برش دهید و آن را با دقت زیر کابل نواری قرار دهید.

MacBook Air M2 اصلاح شده حرارتی

در واقع، تغییر مک بوک ایر برای دریافت ارتقاء بسیار ساده است و فقط به چهار پیچ نیاز دارد، اما قبل از تلاش، بخش ایمنی را بخوانید. هنگامی که دستگاه شما خاموش و از برق جدا است، در پایین MacBook Air M2، چهار پیچ پنتالوب P5 پایین شاسی را نگه می‌دارند. یک پیچ گوشتی سازگار را می توان با قیمت ارزان یا به عنوان بخشی از یک کیت تعمیر لوازم الکترونیکی بزرگتر برداشت. پس از برداشتن تمام پیچ‌ها، باید پنل جلو، چپ و راست را بلند کنید تا گیره‌های داخلی جدا شوند، سپس پانل را به سمت جلو بکشید تا از قلاب‌های پشت دستگاه جدا شود.

برای اتصال مجدد پانل پایینی، باید چهار قلاب را به پشت قاب در جای خود بلغزانید. این کار نیاز به مراقبت و کمی نیرو دارد، بنابراین مراقب باشید و مطمئن شوید که هر چهار قلاب زیر سر پیچ ها قرار می گیرند. هنگامی که پانل پایینی در جای خود قرار گرفت، قبل از تعویض چهار پیچ، دو طرف را فشار دهید تا گیره ها دوباره وصل شوند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر واقعاً می‌خواهید با سخت‌افزار خود آزمایش کنید و بازی کنید تا بهترین عملکرد را از آن بگیرید، این کار را با مسئولیت خود انجام دهید. من قصد دارم پدهای حرارتی را در خلبان M2 Air روزانه خود نگه دارم، اما با دقت در مورد آن فکر کنید (و اگر چیزی را باز کردید، من را سرزنش نکنید).

در صورت آسیب رساندن به باتری، خطر آتش سوزی نیز وجود دارد. هیچ یک از تنظیمات پد حرارتی شما را ملزم به سر زدن با باتری نمی کند، اما از آنجایی که لپ تاپ را باز دارید، مطمئن شوید که فشار زیادی وارد نکنید یا سلول های باتری را سوراخ نکنید. این می تواند باعث آتش سوزی لیتیوم شود که خاموش کردن آن بسیار دشوار است. همانطور که اپل در کتابچه راهنمای تعمیرات خود توضیح می دهد، در صورت آتش گرفتن باتری، برای خفه کردن آن به یک دلار ماسه نزدیک نیاز دارید. روش های صحیح ایمنی باتری را بخوانید و با آن آشنا شوید.

قطعات داخلی مک بوک ایر M2، با باتری قاب قرمز
اجزای داخلی مک بوک ایر M2 با قاب باتری به رنگ قرمز.

برای 95٪ از مردم، انجام این کار یک هدر رفتن کامل است. اگر فقط در حال مرور کلی وب، ویرایش اسناد و مصرف رسانه هستید، به این قدرت اضافی نیاز نخواهید داشت یا از آن استفاده نمی کنید. 5 درصد باقی مانده؟ خب، بیشتر این افراد احتمالاً باید لپ‌تاپ یا دسکتاپ قدرتمندتر با خنک‌کننده فعال را انتخاب کنند – چیزی شبیه مک بوک پرو M1 پرو 14 اینچی.

این اصلاح به خودی خود آسان است و به سادگی شامل قرار دادن یک پد حرارتی ارزان در داخل لپ تاپ است. این امر رسانایی حرارتی بین تراشه M2 و کف فلزی لپ تاپ را فراهم می کند و تراشه را برای مدت طولانی تری خنک نگه می دارد و به آن اجازه می دهد عملکرد بهتری داشته باشد. اما در حالی که خود مود ساده است، قبل از اینکه خودتان آن را انجام دهید، باید خطرات مرتبط را در نظر بگیرید.

عملکرد مک بوک ایر M2 خود را بهبود بخشید [Video]

خیر

هنگامی که مردم شروع به استفاده از MacBook Air M2 کردند، گرمای بیش از حد و دریچه گاز حرارتی بحث مهمی بود. اگرچه عملکرد M2 Air برای اکثر افرادی که از لپ تاپ برای کارهای عمومی استفاده می کنند بیش از حد کافی است، سیستم خنک کننده موجود را می توان با یک تغییر ساده 13 دلاری افزایش داد که باعث بهبود عملکرد مک بوک در زیر بارهای سنگین می شود. کار سنگین و پایدار.

حتی با وجود پدهای حرارتی نسبتاً ضعیف و نازک تری که استفاده کردم، MacBook Air M2 با پدهای حرارتی به طور قابل توجهی بهتر از MacBook Air M2 بدون پدهای حرارتی عمل کرد. در حالی که هر دو لپ‌تاپ به دمای کافی برای شتاب حرارتی رسیده‌اند، M2 Air اصلاح‌شده همچنان در هنگام گاز عملکرد بهتری نسبت به M2 Air اصلاح نشده دارد.

نتایج عملکرد ماژول حفاظت حرارتی M2 MacBook Air.
*با اجرای دوم، M2 Air اصلاح نشده کمی زمان بیشتری برای خنک شدن داشت، اما اجراهای آینده بلافاصله پس از پایان دوره قبلی شروع شدند.

همانطور که پیچ ها را دوباره داخل می کنید، به نخ توجه کنید. دو پیچ با رزوه‌های کوتاه‌تر به پشت لپ‌تاپ نزدیک‌تر به لولا می‌روند، در حالی که پیچ‌هایی با رزوه‌های بلندتر به جلوی لپ‌تاپ نزدیک‌تر می‌شوند.

ارتقای کارایی

همچنین چندین نفر را دیده ام که نگران خراب شدن SSD و باتری هستند که ممکن است ناشی از انتقال حرارت اضافی از حالت حرارتی باشد. در آزمایش من، به نظر نمی رسید که SSD و سنسور باتری کامپیوتر در نتیجه اصلاح، گرمای بیش از حد را نشان دهند، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند اینطور باشد. اگر سایر اجزا – نه فقط CPU – بیش از حد داغ شوند، احتمالاً اپل تراشه را مهار می کند تا سرعت آن را کاهش دهد و گرما را کاهش دهد. بنابراین اگرچه آگاهی از این پتانسیل مهم است، اما فکر نمی‌کنم واقعاً مشکلی ایجاد شود.

آیا باید مک بوک ایر خود را تغییر دهید؟

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی