راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اپل 2022اپدیت دی ماه بهترین لپ تاپ

درگاه‌های این لپ‌تاپ بسیار کامل‌تر شده و شاهد درگاه شارژ مگ‌سیف 3، درگاه HDMI، درگاه کارت حافظه SDXC و سه درگاه تاندربولت 4 هستیم. صفحه نمایش مک بوک پرو 2021 از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و در بخش فوقانی کیبورد دیگر خبری از تاچ‌بار نیست. امکان استفاده از 64 گیگابایت رم در این مک بوک وجود دارد اما فقط با پردازنده‌ی M1 مکس در دسترس خواهد بود.

ایسوس در دسته بندی‌های مختلف لپ تاپ‌های زیر 1000 دلار دارد که بسته به نوع استفاده می‌توانید یکی را انتخاب کنید. اگر لپ تاپی برای برنامه نویسی و ویرایش ویدئو می‌خواهید و لپ تاپ مورد نظر قرار است که پردازش‌های مختلف را با سرعت بالایی انجام داده و بتواند از پس کارهای سنگین بربیاید، انتخاب بهتر لپ تاپ‌های اپل هستند. یکی از جذاب‌ترین سری‌ها در لپ تاپ‌های هر برندی سری گیمینگ است که هم طراحی بسیار جذابی دارد و هم قدرت سخت افزاری و نمایشگر بسیار خوبی. بنابراین این سری هم برای افراد گیمینگ جذاب است و هم کابرانی که لپ تاپ قوی و خوب می‌خواهند سری گیمینگ را خریداری می‌کنند. سری اصلی لپ تاپ‌های ایسوس را می‌توانیم همین لپ تاپ VivoBook در نظر بگیریم. این سری از لپ تاپ‌ها برای عموم کاربران بهترین گزینه به حساب می‌آیند و می‌توانند برای دانشجویان، دانش آموزان و استفاده در اداره و خانه بسیار کاربردی باشند.

Apple MacBook Air 2022 MLY33 M2 8GB 256GB SSD GPU 8 CORE

این لپ تاپ 13 اینچی با وزن حدود 1.29 کیلوگرم و ابعاد 16.1×212.4x 304.1 از بهترین لپ تاپ های اپل در سال 2022 می باشد. بهترین لپ تاپ اپل 2022 دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و 2 پورت USB 4 با پشتیبانی از USB 3.1 Gen 2 و تاندربولت 3 می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ نو آوری و یک جهش بزرگ در صفحات لپ تاپ ها محسوب می شود و به هیچ عنوان قابل مقایسه با صفحات نمایش لپ تاپ های دیگر موجو در بازار مانند Dell و HP نیست.

آخرین مدل به روز شده مک‌بوک ایر در فوریه ۲۰۲۰ و با صفحه کلید Magic و گزینه پردازنده Intel Core i7 برای فروش در بازار قرار گرفت. به طور کلی ظاهر مک‌بوک ایر با یک صفحه کلید در اندازه کامل، بدنه آلومینیومی تراش خورده و ساختاری سبک شناخته می‌شود. لپ تاپ اپل برای آن‌هایی که گیمر نیستند و با محدودیت‌های اکوسیستم اپل در ایران مشکلی ندارند، ایده‌آل است. اگر تولید کننده محتوا هستید، لپ تاپ اپل برای شما بهتر از لپ تاپ ویندوزی است.

عملکردی فراتر انتظار با مک بوک‌های اپل

حتی هنوز هم لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت ویندوزی وجود دارند که با هارد دیسک روانه‌ی بازار می‌شوند. طراحی مک بوک پرو از همین سال دستخوش تغییر شد و کاربرانی که به بریدگی صفحه نمایش در آیفون عادت کرده بودند حالا باید شاهد به‌کارگیری آن در مک بوک هم می‌بودند. طراحی، ظاهر و مشخصات سخت‌افزاری هر دو مدل تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط در ابعاد صفحه نمایش و باتری با هم متفاوت هستند. وزن آن کمتر از 1.3 کیلوگرم است و نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل دارد. امکان خرید این لپ‌تاپ در دو پیکربندی 8 و 16 گیگابایت رم میسر است و برای فضای ذخیره‌سازی هم 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت یا 2 ترابایت پیش‌بینی شده است. بدنه‌ی آلومینیومی مک بوک ایر ام وان میزبان دو درگاه تاندربولت 3 و یک جک هدفون است و اگر قصد اتصال آن به مانیتور را دارید احتمالا به تبدیل احتیاج خواهید داشت.

  • در برخی مدل‌ها نیز می‌توانید Ram مک بوک خود را ارتقا دهید تا سرعت دستگاه نیز بیشتر شود.
  • از این جهت که ما در ایران هستیم شرایط لپ تاپ‌های ویندوزی و MacOS در ایران را در نظر می‌گیریم تا وضعیت به واقعیت نزدیک‌تر باشد و شما بتوانید تصمیم صحیح‌تری اتخاذ کنید.
  • اپل برای مک بوک پرو 2021 دو تراشه‌ی M1 پرو و M1 مکس را در نظر گرفت که از نظر تعداد هسته‌های CPU و GPU متمایز می‌شوند.
  • این شرکت برتر و معتبر در حوزه تولید لپ‌تاپ و مک‌بوک برای هر کاربر و هر کارکردی لپ‌تاپ ویژه ای تولید کرده است.
  • هر یک از این مدل‌ها نیز خود دارای مدل و ابعاد صفحه نمایش متفاوتی هستند.
اپل با استفاده از پردازنده‌های M1 موفقیت‌های مهمی در سرعت و دوام باتری خود ایجاد کرده است. بدین ترتیب در تست باتری، مک‌بوک ایر ۱۴ ساعت و ۴۱ دقیقه برای استفاده معمولی و مک‌بوک پرو در شرایطی مشابه تا ۱۶ ساعت قادر به فعالیت بود. هنگام خرید لپ تاپ اپل باید به مشخصات فنی آن نیز توجه کنیم تا خرید آگاهانه‌ای داشته باشیم. برای مثال یکی از نکاتی که در خرید لپ تاپ اپل باید آن را در نظر گرفت؛ توجه به ابعاد، سایز و وزن لپ تاپ اینجا کلیک کنید است.

در حقیقت به سختی می‌توان به طرح فلزی و آرم نمادین اپل روی درب مک بوک نگاه کرد و متوجه شرکت سازنده آن نشد، با این حال چند تفاوت کوچک بین طراحی مک بوک ایر و مک بوک پرو وجود دارد. بازار پرطرفدار لپ‌تاپ‌های اپل که با نام لپ‌ تاپ مک‌ بوکشناخته می‌شوند، هر روز در حال گسترده‌تر شدن است. کیفیت بالا، عملکرد با قدرت و طراحی منحصر به فرد مک‌‌بوک‌های اپل، هر روز علاقه‌مندان به تکنولوژی را برای خرید وسوسه می‌کند.

مقایسه لپ تاپ اپل با ایسوس؛ کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اپل 2022اپدیت دی ماه بهترین لپ تاپ