راهنمای هدیه 9to5Mac: بهترین لوازم جانبی برای لذت بردن از Apple Arcade و Apple TV+

باتری های قابل حمل

خیلی ساده، رندر کردن بازی های سه بعدی غنی و پخش ویدیوهای 4K انرژی زیادی مصرف می کند. حتی با وجود باتری های بزرگ سری آیفون 11، چند ساعت بازی آرکید باتری شما را خالی می کند.

Apple TV 4K همچنین یک مقصد عالی برای بازی های Apple Arcade است. این تقریباً شبیه یک کنسول بازی اپل است. می توانید کل مجموعه Arcade را مرور کنید و بازی ها را در چند ثانیه دانلود کنید. همچنین می توانید از Apple TV خود برای مشاهده کتابخانه iCloud Photos خود در صفحه بزرگ، گوش دادن به Apple Music و موارد دیگر استفاده کنید. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل تی‌وی در شرف به‌روزرسانی است، اما در حال حاضر Apple TV 4K بهترین گزینه برای شماست. اگر می‌خواهید عناوین کنترل حرکتی را با Siri Remote بازی کنید، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید بند دست برای جلوگیری از پرواز از راه دور شیشه ای در سراسر اتاق.

من دوست دارم باتری های قابل حمل مانند پاور بانک بی سیم Aukey. کوچک و سبک است، تقریباً به اندازه و وزن یک آیفون 11 در یک قاب چرمی. منبع تغذیه دارای یک باتری با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت است که برای شارژ سه بار آیفون کافی است. می‌توانید هر دستگاهی را با استفاده از پورت‌های USB-C یا USB-A داخلی شارژ کنید، و می‌توانید گوشی را به‌صورت بی‌سیم از طریق Qi شارژ کنید. یک گزینه جایگزین Anker PowerCore است که یک شارژر دیواری است که وقتی از پریز برق دور هستید به عنوان یک باتری قابل حمل عمل می کند.

هدیه Apple TV+ و Apple Arcade

کنترلرهای بازی

Apple Arcade بیش از صد بازی جدید را برای بازی در iPhone، iPad، Apple TV و Mac ارائه می دهد. برای اینکه بتوانید در iPhone یا iPad بازی کنید، به iOS 13 نیاز دارید، به این معنی که ممکن است برخی از دستگاه های قدیمی خانواده شما مانند iPhone 6 یا iPad Air جا مانده باشند. برای کودکان، جدید آیپد 10.2 اینچی یک انتخاب عالی از تبلت های با قیمت مناسب است که دارای تراشه نسبتاً مدرن A10 است که می تواند بازی های Apple Arcade را به خوبی پشتیبانی کند.

می‌توانید برنامه‌های TV+ را روی استیک‌های پخش جریانی مانند Roku Ultra یا چوب آتش آمازوناما سلطان استریم همچنان ادامه دارد Apple TV 4K. قدرت تراشه A10 Fusion در داخل، جریان 4K با نرخ بیت بالا را با پشتیبانی کامل از صدای HDR10، Dolby Vision و Dolby Atmos امکان پذیر می کند. به طور طبیعی، محتوای Apple TV+ در داخل برنامه تلویزیون زندگی می کند، که می توانید با فشار دادن یک دکمه روی Siri Remote به آن دسترسی داشته باشید. چیزهای کوچک دیگری از TV+ وجود دارد که مختص Apple TV هستند، مانند چرخ فلک های پویا متحرک در صفحه اصلی برنامه تلویزیون یا امکان درخواست از سیری در iPhone شما برای شروع پخش چیزی در تلویزیون اتاق نشیمن. حتی می توانید با tvOS 13.3 صف Up Next خود را مستقیماً در صفحه اصلی مرور کنید.

انتخاب پیش فرض من برای کنترلرهای بازی MFi این بود نیمبوس سری فولادی; این به راحتی راحت ترین کنترلر MFi در اطراف است. با این حال، اپل با iOS 13 و tvOS 13 جدید، پشتیبانی رسمی برای کنترلرهای کنسول بازی پلی استیشن و ایکس باکس اضافه کرده است. تنها مورد نیاز سازگاری این است که باید مدل های بلوتوث جدیدتر باشد. شما کنترلر را در تنظیمات دستگاه Apple خود جفت می کنید و کار می کند. خرید یک کنترلر پلی استیشن به عنوان هدیه اکنون یک گزینه هوشمند است، حتی اگر شخص یک پلی استیشن واقعی نداشته باشد. حتی اگر به دلیل داشتن یک کنسول اختصاصی، کنترلرهای ایکس باکس یا پلی استیشن دارید، خوب است که یک کنترلر اختصاصی برای استفاده با iPhone/iPad/Mac داشته باشید تا نگران تغییر جفت شدن بلوتوث نباشید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

از نظر لوازم جانبی، بهترین چیزی که برای Apple Arcade می توان خرید، یک گیم پد مستقل است. توسعه‌دهندگان بازی‌های آرکید اپل باید از همه پلتفرم‌های سخت‌افزاری اپل، از آیفون گرفته تا اپل تی‌وی و مک پشتیبانی کنند، اما طرح‌های کنترل همه افراد به‌طور گسترده‌ای متفاوت است، و برخی از بازی‌ها بهتر از بقیه کار می‌کنند. عناوین فوق‌العاده‌ای وجود دارند که با کنترل‌های لمسی بسیار خوب کار می‌کنند – مانند What the Golf یا Pilgrims – اما یکی از بهترین بخش‌های کتابخانه Apple Arcade این است که اکثر عناوین از کنترلرهای بازی پشتیبانی می‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر می‌خواهید مستقیماً Apple Arcade یا Apple TV+ را ارائه دهید، متأسفانه اپل هنوز راهی برای انجام آن ارائه نکرده است. شما می توانید یک اپ استور و گیفت کارت آیتونز و آن را با 60 دلار شارژ کنید (که برای پرداخت یک سال اشتراک Apple Arcade یا Apple TV+ کافی است). به یاد داشته باشید، اشتراک 5 دلاری در ماه را می توان با استفاده از Family Sharing با حداکثر شش نفر به اشتراک گذاشت. خریدهای سخت‌افزاری جدید آیفون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ، اپل تی‌وی یا مک نیز همراه با یک سال آزمایشی رایگان اپل تی‌وی پلاس است، بنابراین با فرض اینکه قبلاً از نسخه آزمایشی رایگان استفاده نشده است، بتوانید به این مسیر بروید.

شکست دادن ایرپادهای واقعا بی سیم اپل سخت است. چه به عنوان هدیه برای شخص دیگری و چه برای خود، جادو و آزادی ای که AirPods ارائه می دهد بی نظیر است. آنها یکپارچه با همه دستگاه های اپل کار می کنند و می توانید بدون زحمت بین دستگاه ها جابجا شوید. و برای بازی در حال حرکت عالی هستند. حذف نویز موجود در AirPods Pro به شما کمک می‌کند ارتباط خود را با دنیا قطع کنید و از یک جلسه بازی لذت ببرید یا به داستان‌گویی جذاب Apple TV+ منتقل شوید.

راه حل های باتری قابل حمل موجود در بازار بسیار گسترده است. را قاب باتری هوشمند اپل اگر همیشه به آب میوه بیشتری نیاز دارید، گزینه ای است، اما جعبه باتری دارای اشکالاتی است. شما فقط می توانید از باتری موجود در آنها برای شارژ گوشی استفاده کنید و اگر سال آینده یک گوشی جدید بخرید، به احتمال زیاد کیس شما ناسازگار است.

اگر تلویزیون دارای بلوتوث یا Apple TV دارید، حتی می‌توانید AirPods خود را با صفحه بزرگ جفت کنید تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران در خانه به محتوا گوش دهید.

Apple TV 4K

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

چه در یک بازی غوطه ور باشید و چه در حال تماشای تلویزیون، صدا نیز به اندازه تصاویر بصری مهم است. اگر می‌خواهید صدای اتاق نشیمن خود را بدون آسیب‌دیدگی تقویت کنید، نوار صوتی Sony HT-X9000F را در نظر بگیرید. همیشه می‌توانید برای صدای بهتر هزینه بیشتری بپردازید، اما HT-X9000F قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد.

تعطیلات شاد!

Apple Arcade و Apple TV+ هر کدام 4.99 دلار در ماه هزینه دارند و تلویزیون و بازی های اصلی قانع کننده ای را برای بازی ارائه می دهند. با این حال، چند چیز اضافی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای بهبود تجربه خریداری کنید. این لوازم جانبی می توانند ایده های هدیه ای عالی برای هر طرفدار اپل ایجاد کنند.

شما یک نوار صوتی قدرتمند با قابلیت Atmos و یک ساب ووفر بی سیم دریافت می کنید. اکثر برنامه‌های +Apple TV دارای موسیقی متن Dolby Atmos هستند و نوار صوتی با وجود اینکه فقط در یک مکان فیزیکی، زیر تلویزیون قرار دارد، عملکرد خوبی در پخش صدا در اطراف شما دارد. تنظیمات صدای فراگیر واقعی بدیهی است که بهتر خواهند بود، اما این شامل سیم‌ها و آشفتگی‌های زیادی است. با ساندبار و ساب ووفر در گوشه می توانید راه طولانی را طی کنید. (اگر تلویزیون را از طریق Apple TV تماشا می کنید، راه اندازی جفت استریو HomePod انتخاب خوبی است، اما تأخیر بی سیم ذاتی دقیقاً به اندازه کافی برای بازی خوب نیست.)

امسال، اپل تلاش های خود را در خدمات با اشتراک محتوای جدید برای خواندن اخبار، تماشای تلویزیون و بازی های جدید تجدید کرد.

Apple Arcade به iOS 13 نیاز دارد، اما همچنان روی دستگاه‌های جدیدتر با کارت‌های گرافیک قوی‌تر بهتر کار می‌کند. به خصوص برخی از عناوین بلندپروازانه سه بعدی مانند Hot Lava یا Oceanhorn روی جدیدترین سخت افزارها بهتر اجرا می شوند. آیفون 11 یا Apple TV 4K. Apple TV+ در بسیاری از پلتفرم‌ها از طریق برنامه تلویزیون (tvOS 12.3 یا جدیدتر برای کاربران iPhone و iPad) در دسترس است، اما فقط دستگاه‌های خاصی از پخش‌های ویدیویی و صوتی با بالاترین کیفیت پشتیبانی می‌کنند.

AirPods

سیستم های PA

Apple TV+ و Apple Arcade تنها چند ماه است که عرضه شده اند. اگر دستگاه‌های قدیمی‌تری دارید، این تعطیلات ممکن است زمان شروع استفاده از محتوای جدید اپل باشد.