راهنما برای هوم پاد اشکال “نمی دانم کی صحبت می کند”.

یکی از ویژگی های مفید سیری در هوم پاد که از سال 2018 در دسترس است، درخواست های شخصی است. این به کاربران اجازه می دهد تا دستورات صوتی ایجاد کنند که اطلاعات خصوصی بیشتری را از iPhone و iPad خاص آنها پردازش می کند. با این حال، معلوم می‌شود که درخواست‌های شخصی همچنان قطع می‌شوند، و سیری در HomePod اغلب پاسخ می‌دهد: «نمی‌دانم چه کسی صحبت می‌کند».

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

مشکل این است که درخواست های شخصی به طور مداوم کار نمی کنند. بر اساس تجربه شخصی من، از سال 2018 به آنها ضربه خورده یا از دست رفته اند. اما با نرم افزارهای HomePod 16 و 16.1، درخواست های شخصی به طور کامل برای HomePods و HomePod مینی های اصلی من متوقف شده است.

در حالی که منتظر رفع مشکل هستیم، اگر مراحل عیب‌یابی بالا را امتحان کرده باشید، کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد.

علاوه بر اینکه برای کاربران قدیمی هوم پاد خسته کننده است، درخواست های شخصی متناقض نیز تجربه دشواری را برای کسانی که تازه به هوم پاد 2 یا هوم پاد مینی کار می کنند، ارائه می دهد.

اپل باگی را برطرف کرد که باعث می‌شد درخواست‌های HomeKit با سیری در HomePod با نسخه نرم‌افزار 16.3.2 شکست بخورد، اما هیچ اشاره‌ای به رفع درخواست‌های شخصی نشده بود.

در ژانویه، همکارم بن نظرسنجی انجام داد و از مردم پرسید که آیا درخواست‌های شخصی در HomePod شکست خورده است یا خیر. نزدیک به 1000 نفر پاسخ دادند:

  • 79.74 درصد پاسخ مثبت دادند
    • در میان این اکثریتی که مشکل را دیدند، 66٪ پاسخ دادند “بله، اخیرا” و 14٪ پاسخ دادند “بله، اما اخیرا نه”.
  • تنها 15 درصد پاسخ «نه» و 6 درصد نامطمئن/سایر پاسخ دادند

و بسیاری از کاربران طی سال‌ها این ویژگی را در انجمن اجتماعی اپل، Reddit و موارد دیگر به اشتراک گذاشته‌اند.

تعمیر

با این حال، یک راه آسان وجود دارد که به اپل اطلاع دهید که می خواهید آن را برطرف کنید. فقط یک فرم بازخورد کوتاه را در اینجا پر کنید.

مربوط:

به عنوان یادآوری، درخواست‌های شخصی زمانی اتفاق می‌افتد که از سیری در هوم پاد بخواهید کاری با برنامه‌های آیفون یا آی‌پد شما مانند پیام‌ها، یادآوری‌ها، مخاطبین، تقویم، یادداشت‌ها و یافتن من انجام دهد.

هنگامی که در حال کار هستید، این ویژگی تشخیص صدای چند کاربره را برای انجام بسیاری از کارهای مختلف بدون نیاز به آیفون در نزدیکی شما ارزشمند می‌کند (اما آیفون شما باید خانه باشد تا درخواست‌های شخصی روی HomePods کار کند).

من از سال 2018 چندین بار عیب‌یابی برای حل و فصل درخواست‌های شخصی انجام داده‌ام، اما فایده‌ای نداشت:

  • مطمئن شوید که درخواست‌های شخصی روشن است (برنامه صفحه اصلی > تنظیمات صفحه اصلی > نمایه من (بعضی از کاربران توجه دارند که مشاهده کرده‌اند که به‌طور خودکار توسط iOS غیرفعال می‌شود)
    • و مطمئن شوید که آنها برای هر هوم پاد جداگانه روشن هستند
  • درخواست های شخصی را فعال/غیرفعال کنید و پیکربندی مناسب ویژگی را انجام دهید
  • به روز رسانی نرم افزار هوم پاد
  • اتصال WiFi را دوبار بررسی کنید
  • دوباره بررسی کنید سیری می‌داند من کی هستم (مخاطبین > نقشه من)
  • Hey Siri را در تنظیمات آیفون غیرفعال کنید و دوباره پیکربندی کنید
  • مطمئن شوید که صدای سیری آیفون من و صدای سیری هر هوم پاد از یک نوع استفاده می کنند (این برای برخی از کاربرانی که مشکل را دیدند کار کرد اما برای من نه)
  • HomePods را بازنشانی کنید

بازخورد خود را با اپل به اشتراک بگذارید

وقتی 16.2 را نصب کردم، این ویژگی دوباره شروع به کار کرد، نه همیشه، اما حداقل در 75٪ مواقع. اما اکنون در آخرین 16.3.2، من و همسرم همچنان مرتباً خطای “نمی دانم کی صحبت می کند” را دریافت می کنیم.

مشکل چقدر رایج است؟