رایجترین باورهای غلط مردم درباره تکنولوژی که همین حالا باید فراموش کنید 9to5mac Farsi

پس از اتمام کار و در زمان جمع کردن گوشی، ابتدا صفحه نمایش را در جای خود قرار دهید، سپس گیرهها را با امتداد لبهی بالایی تراز کنید، و قبل از اینکه بقیهی قسمتهای صفحه نمایش را پایین بیاورید، لبهی بالایی را به دقت فشار دهید. دقت کنید که ساکشن کاپ خیلی به لبهی شیشه نزدیک نباشد و کمی با لبه فاصله داشته باشد. ساکشن کاپ را با فشار ثابت و محکم به سمت بالا بکشید تا بین پنل جلویی و قاب پشتی کمی فاصله ایجاد شود. احتیاط: بسیار مراقب باشید که باتری را با ابزار خود سوراخ نکنید. پیک بازکننده را از گوشهی لبهی پایین سمت چپ آیفون به طرف بالا بکشید تا صفحه نمایش را از چسبی که آن را در جای خود نگه داشته است جدا کنید. یک اسپاجر را در زیر لبهی بالایی اسپیکر، نزدیک لبهی قاب آیفون قرار دهید. نوار پلاستیکی ضربهگیر را گرفته و با احتیاط آن را به سمت بالای کانکتور بلندگو حرکت دهید.

خودروسازان نیز فرصت را غنیمت شمرده و اپلیکیشنهای شبکههای اجتماعی را بر روی سیستم سرگرمی محصولات خود نصب میکنند. سالهاست که با وجود تحریمهای بینالمللی، مسیر هرگونه تعامل و جذب سرمایه خارجی بر فعالان اکوسیستم استارتآپی بسته شده و سرمایههای اندک جذب شده نیز فرصت خروج و به جریان افتادن دوباره در قالب کسب و کارهای جدید را ندارند. برای هر فردی که قصد خرید گوشی شیائومی را دارد اولین نکته قابل توجه قیمت گوشی است. بههمین دلیل جداسازی آن دقت و احتیاط بیشتری نیاز دارد. تاریخ زندگانی انبیاء گذشته نیز شاهدی است گویا که دین هیچ وقت با دانش فنی و صنعت مخالف نبود بلکه خود انبیاء از این دانش بهرهمند بودند و از آن استفاده و امرار معاش میکردند و به دیگران تعلیم میدادند که ما در این جا شواهدی را نقل میکنیم. احتیاط: در این مرحله هنوز سعی نکنید صفحه نمایش را بهطور کامل جدا کنید، زیرا چندین کابل نواری آسیبپذیر همچنان آن را به برد منطقی آیفون متصل کرده است. قسمتی از فلت سنسور جلو با چسب به برد اصلی متصل است. سونی از همان طراحی Loop Design گوشی پرچمدار خود برای گوشی اکسپریا XA1 استفاده کرده است، اما به دلیل عدم مجهز بودن این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت و بدون حاشیه بودن صفحه نمایش، اکسپریا XA1 در بخش طراحی چند قدم حتی از پرچمدار سونی نیز جلوتر میباشد.

پس از اتمام کار و در زمان جمع کردن گوشی، قبل از اینکه صفحه نمایش را در جای خود ببندید، بهتر است که آیفون را روشن کرده و تمام عملکردهای آن را آزمایش کنید. به همین دلیل است که میخواهیم کل کسبوکارمان را متحول کنیم، برای به دست آوردن رشد بیشتر توسعه یابیم و در مورد آینده تکنولوژی اطلاعات کاملا متفاوت فکر کنیم. کاربرانی که مصرفکننده کالاها و خدمات تکنولوژیک هستند و قصد خرید چنین کالایی دارند به این موضوع فکر میکنند که آیا استفاده از این محصول پیشرفته میتواند تجربه بهتری برای آنان در زندگی ایجاد کند؟ بنابراین اگر تجربه سوارکاری با اسب و مهارت رام کردن اسبها نبود، به احتمال زیاد انسان به فکر ساخت مصنوعی به شکل اسب نمیافتاد. تکنولوژی شامل تمام دانشها و مهارتهایی میشود که موجب ساخت یک کالای جدید یا ارتقا یافته میشود که در نهایت به منظور راحتی انسان از آن استفاده میشود. در دو مرحله 3 و 4 ما از ساکشن کاپ iSclack برای باز کردن آیفون استفاده میکنیم، یک ابزار سودمند که داشتن آن را به کسانی که دائماً کار تعمیرات انجام میدهند توصیه میکنیم.

احتیاط: در اینجا هم پیک بازکننده را فقط چند میلیمتر و به اندازهی ضخامت قاب صفحه نمایش به داخل وارد کنید، درغیراینصورت ممکن است به آرایه سنسور پنل جلویی آسیب برسانید. اگر برای باز کردن شکاف مشکل داشتید، حرارت بیشتری به آن بدهید و صفحه نمایش را به آرامی به طرف بالا و پایین حرکت دهید تا چسب آن ضعیف شده و به اندازهی کافی شکاف باز شود تا بتوانید ابزار پیک را به آن وارد کنید. برای استفاده از سرویس Apple Pay دکمه کناری دستگاه را دو بار فشار دهید تا بتوانید از قابلیت Apple Pay (سرویس پرداخت هزینه) استفاده نمایید. به آرامی آن را به سمت بالا بیاورید تا چسب آن جدا شده و بتوانید براکت را بردارید، و مراقب باشید که خم نشود.

برای جدا کردن کانکتور مجموعه سنسور پنل جلویی، از یک اسپاجر یا ناخن استفاده کنید. محل را با کمی الکل ایزوپروپیل و یک پارچهی بدون پرز یا فیلتر قهوه تمیز کنید تا تا واشر بهخوبی بچسبد. مارکت پلیس مبیت، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که بروزترین و جدیدترین کالاها مانند گوشی های موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر را از برترین برندهای جهانی با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به کاربران عرضه می کند. ترفند های گوشی هواوی این امکان را برای کاربران گوشیهای هوشمند فراهم میکنند که از تمام قابلیت های مخفی گوشی هوآوی و مهمترین ترفند گوشی های هواوی استفاده کنند. اگر از یک iSclack استفاده کردهاید و هنوز به آیفون چسبیده است، حالا آن را جدا کنید.

کانکتور را به کمی دورتر از برد منطقی خم کنید تا از تماس تصادفی آن با سوکت و برقرسانی به گوشی در حین تعمیر جلوگیری کرده باشید. بااینکه این هشداردهنده به نظر میرسد اما علائم هشدار همه طرف ما وجود دارد و انسانهای بیشتری درنتیجه آن تنها میشوند. اگرچه امروزه تکنولوژیهایی مانند شارژ سریع یا Fast Charge سعی دارد زمان شارژ شدن را کاهش دهد، اما این موضوع باعث کاهش عمر مفید باتری و شارژر دستگاه خواهد شد. اگر یک باتری لیتیوم یون شارژ شده به صورت تصادفی سوراخ شود میتواند باعث آتش گرفتن یا منفجر شدن آن شود. احتیاط: در یک پیچگوشتی استندآف بیت، یک پیچگوشتی سر صاف که به دسته وصل میشود این کار را انجام میدهد. شارژر بی سیم تا حدودی این مساله و مشکلات مربوط به کابل را حل میکند ولی هنگام خرید شارژر وایرلس برای آیفون 10 به اصل بودن کالا و کیفیت شارژر باید توجه بالایی داشت. کابل انعطافپذیر مجموعه سنسور پنل جلویی کمی در جای خود چسبیده است. ممکن است که براکت کمی در جای خود چسبیده باشد.

در مدتی که با گوشی کار میکنید، صفحه نمایش را به چیزی تکیه دهید تا آن را نگه دارد. همین موضوع ما را بر آن داشت که یکی از مقالات مبیت مگ را به این شرکت اختصاص دهیم تا شما با تاریخچه و سیر پیشرفت این شرکت در طول سال ها آشنا شوید. سؤال محوری مقاله این است که مواجهه ما با تکنولوژی چگونه بوده و چه تحلیلها و چارهجوییهایی از سوی اندیشمندان ما در این خصوص ارائهشده است؟ در این مقاله از استارموبو مشخصات کامل آیفون 10 را بخوانید و سپس اقدام به خرید کنید. حتی اگر قصد ندارید برای خرید گوشی هزینه زیادی بکنید میتوانید یکی از گوشیهای قدیمیتر سری P را مدنظر داشته باشید. اگر از iSclack استفاده نمیکنید، این دو مرحله را نادیده گرفته و روش جایگزین در مراحل بعدی را مطالعه کنید. در سال ۱۹۳۶، برای اولین بار فردی به نام ولادیمیر سرگئیویچ لوکیانف (Vladimir Sergeevich Lukyanov) اولین کامپیوتر جهان را که قادر به حل معادلات دیفرانسیل در مشتقات جزئی بود ساخت. بعد از گذشت 2 سال از عرضه شیائومی می 9، قیمت این گوشی به حداقل رسیده و برای خریدارانی با بودجه محدود، الان بهترین فرصت است.

علاوه بر کیفیت صدا هندزفری کم کیفیت در هنگام استفاده مداوم صدمات جبران ناپذیری به سیستم شنوایی میزند که با هیچ هزینهای قابل بازگشت نیست. طبق اعلام کمپانی شیائومی این گوشی تا 7 ساعت و نیم میتواند به صورت متداوم یک فایل ویدیویی پخش کند که زمان بسیار زیادی برای استفاده مداوم از یک دستگاه الکترونیکی است. اسپیکر آیفون را از لبههای کناری آن گرفته و آن را به یک طرف حرکت دهید تا چسبی که آن را به لبهی پایینی آیفون محکم کرده است، جدا کنید. لبهی بالایی صفحه نمایش هم با چسب و هم با گیره محکم شده است. گوشی آیفون را محکم در دست خود نگه داشته و دستههای iSclack را ببندید تا صفحه نمایش کمی از قاب پشتی جدا شود. باقیماندهی چسب را با پنس جدا کنید. در حین بلند کردن بلندگو، از یک پنس استفاده کنید تا نوار محافظ پلاستیکی را از لبهی بالایی بلندگو جدا کنید. شما میتوانید از یک سشوار یا تفنگ حرارتی استفاده کنید و یا یک iOpener را گرم کرده و حدود یک دقیقه آن را بر روی لبهی پایینی آیفون قرار دهید تا چسب زیر آن نرم شود.

اگر در این مرحله از iSclack استفاده کردهاید، میتوانید دو مرحلهی بعدی را نادیده بگیرید. اگر آیفون شما بهصورت معمول کار میکند، میتوانید با خیال راحت این هشدار را نادیده بگیرید. احتیاط: پیک بازکننده را زیاد داخل شکاف نکنید، زیرا ممکن است به کابلهای صفحه نمایش که در این سمت آیفون قرار دارند آسیب برسانید. احتیاط: پیک بازکننده را زیاد به داخل وارد نکنید، زیرا ممکن است به اجزای داخلی آسیب وارد کنید. گرچه قیمت به تنهایی مورد توجه نیست با این حال، فقط مدل دارای بالاترین امتیاز را خریداری نکنید، زیرا ممکن است بسته به نیاز خود یکی از مدلهای دیگر را متناسب با خود داشته باشید. مدیریت تکنولوژی، در واقع مدیریت سیستمی است که خلق، کسب، و بهکارگیری تکنولوژی را ممکن میسازد و شامل مسوولیتی است که این فعالیتها را در راستای خدمت به بشر و برآورده ساختن نیازهای مشتری قرار میدهد.تحقیق، اختراع، و توسعه اساسیترین مولفههای خلق تکنولوژی و وقوع پیشرفتهای تکنولوژیک هستند. درسته که قبلا آیفون ها دستیار صوتی رو داشتن ولی سیری به علت داشتن اسم، شخصیت و همچنین امکانات بیشتر به سرعت بین کاربر های آیفون محبوب شد و موفقیت های زیادی رو به همراه داشت.

بنگاه های صنعتی باید بتوانند در کنار سیاست گذاری هوشمندانه در مورد بازار و محصولات تولیدی، مزیت رقابتی خود را در حوزه تکنولوژی محصول یا فرایندهای تولید توسعه داده و حفظ سایت 9to5mac نمایند. بعد از خرید موبایل شیائومی تکنولایف کافیست در خانه استراحت کنید و منتظر مامور پست باشید تا گوشی را به دست شما برساند. بدنه این موبایل از طرفی طراحی قابل قبولی دارد، فریم مات و قاب شکیل گلاستیکی، اما از طرف دیگر قطور و بسیار آسیب پذیر است. برند سامسونگ از همان ابتدای ورودش به بازار، به این نکته پی برد که باید طراحی های حرفه ای در محصولات خود داشته باشد. آداپتور شارژر آیفون ایکس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با تبدیل مناسب به پریز برق متصل شود تا هیچ گونه قطع و وصل جریان وجود نداشته باشد تا به باتری ایفون 10 آسیبی نرسد. با چنین شرایطی، طبیعتا شاهد محصولات متصل تری به اینترنت خواهیم بود. در واقع اتحادیه اروپا با در اختیار داشتن ۳/۱۲۸ میلیون خط اینترنت پر سرعت، بزرگترین بازار اینترنت پر سرعت به حساب میآید. نسل پنجم و بعد از ششم اینترنت همراه بدون شک مهمترین و بارزترین چیزی که برای کاربران در سراسر جهان به ارمغان میآورد، سرعت بسیار بالای انتقال داده است که عملکرد بسیاری از وسایل، اشیا و سازمانها را بهبود میبخشد و از بسیاری دیگر از مشکلات جلوگیری به عمل خواهد آورد.

سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشتهاند اما مدلهای میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراهاند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. کابلهای کنفی یا کابل با روکش فلزی دوام بالاتری دارند و کابل ساده اصلی آیفون نیز مقاومت خوبی دارد. همچنین نیازی نیست قیمت گوشی های شیائومی امروز را گران بخرید، چون تکنولایف تخفیف های خوبی بر روی قیمت روز گوشی شیائومی دارد و تضمین بهترین قیمت گوشی شیائومی را میدهد. پردازنده این گوشی واقعاً عالی است، صفحه نمایش آن خوب به نظر میرسد و نرخ تازه سازی بالایی دارد و البته باتری بزرگ آن میتواند امکان چندین ساعت بازی کردن مداوم را مهیا کند.

عجله نکنید. مشخصات دقیق کالاها را مطالعه کنید. واقعیت مجازی یعنی صحنه های تولید شده توسط کامپیوتر و اشیاء آن به صورت دقیق که باعث می شود کاربران در محیط غوطه ور شوند و این واقعیت از طریق دستگاهی به نام هدست مجازی دیده می شود. مهمترین چیزی که میتواند کاربران را در انتخاب و خرید موبایل راهنمایی کند، شناخت دقیق نیاز خود است. کاربران آیفون ایکس می توانند با رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل تصاویر و ویدیوهای خود را تهیه و تماشا کنند. نظرات کاربران را بخوانید و نظر دوستان و آشنایان را جویا شوید و مراقب باشید که قیمت بالا همواره نشان از کیفیت بالای لوازم جانبی ایفون x نیست. شرکت تایوانی و خوشنام HTC مدتی است بهخوبی بر این بخش تمرکز کرده و با تزریق مجموعهای متنوع از ویژگیهای نو به درون سختافزار و نرمافزار گوشیهایش، تلاش میکند تا کاربران بیشتری را به تولیدات خود مایل کند. آنها میتوانند این امکان را برای وسایل نقلیهی مستقل فراهم کنند که اطراف و گوشهوکنار خود، سیستمهای ناوبری زیر آب، سیستمهای هشدار سریع برای فعالیتهای آتشفشانی و زمینلرزه و اسکنرهای کنترلکنندهی فعالیت مغزی یک فرد در زندگی روزمرهاش را بتواند مشاهده کنند. در رابطه با سخت افزار، گوشی هواوی Mate 20 Pro یک اسب نیرومند در داخل خود دارد.

اگر صفحه نمایش دارای ترکخوردگی است، پوشاندن آن با یک لایه نوارچسب کارتن میتواند به چسبندگی ساکشن کاپ کمک کند. همچنین شما میتوانید برای تعویض دوربین پشت آیفون ایکس اس مکس از ساکشن کاپ یک طرفه نیز استفاده کنید. در این مقاله روش تعویض باتری آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) را بهصورت گامبهگام به شما آموزش خواهیم داد. در نیم قرن گذشته هم جوامع علمی و هم رسانهها بر نقش مهم تکنولوژی در رفع مسائل بشر نظیر گسترش گرسنگی، آلودگی آب دریا، تغییرات آب و هوایی، فاجعه فوکوشیما و نظایر آن تاکید داشتهاند و این مسائل را “نفرین” زندگی بشر نامیدهاند که با کمک تکنولوژی قادر به “حل شدن” هستند. پوشش کانکتور بلندگو را به سمت باتری هل داده و سپس بلند کنید تا گیرهی آن باز شده و جدا شود. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. بهمنظور داشتن یک عملکرد بهینه، پس از طی مراحل این راهنما، باتری تازه نصب شدهی خود را کالیبره کنید: برای کالیبره کردن باتری گوشی آیفون، ابتدا آن را تا 100 درصد شارژ کنید و پس از رسیدن به 100 درصد هم آن را جدا نکنید و بگذارید تا حداقل دو ساعت دیگر همچنان در شارژ بماند.

لیست قیمت گوشی هوآوی را در سایت مقداد آی تی مشاهده کنیم و متناسب با بودجه مان یک بازه قیمتی را انتخاب کنیم. بیایید یک مثال بزنیم، اگر شما بخواهید یک اثر هنری خلق کنید، باید مواد اولیه آن را خریداری کنید، زمان بگذارید و با دقت و مهارت آن اثر هنری را ایجاد کنید، حال در این حالت پس از ساخت اثر هنری حس بهتری خواهید داشت یا آنکه مواد اولیه را درون یک ربات بریزید تا آن در کمتر از 1 دقیقه اثر هنری شما را بسازد؟ برای بالا کشیدن و جدا کردن کانکتور بلندگو از یک اسپاجر استفاده کنید. برای جدا کردن کانکتور کابل دیجیتایزر از سوکت آن، از یک اسپاجر یا ناخن استفاده کنید. پس از آن، ممکن است آیفون شما به دفعات بیشتری نیاز به شارژ داشته باشد و iOS ممکن است به شما هشدار دهد که عملکرد آن تحت تأثیر باتری قرار دارد (به عبارت دیگر، گوشی شما کندتر کار میکند). او گفت: “اغلب، عواملی همچون هزینههای تولید، تداخلات دارویی بالقوه، و عوامل دیگری که دانشمندان از آن آگاه نیستند، وجود دارد.” با استفاده از این دانش، پژوهشها میتوانند به سمت مسیرهایی سوق داده شود که دوام و استمرار بیشتری دارد. به گواه موسسه مزبورP۵۰ Pro بهترین دوربین دنیا را در بین گوشی های موبایل حال حاضر دنیا دارا است و انتخابی بهتر از آن برای عکاسان موبایلی وجود ندارد.

اگر از ساکشن کاپ یک طرفه استفاده میکنید، آن را برروی لبهی پایینی گوشی قرار دهید. اسپیکر را از لبهی پایینی آیفون دور کنید تا واشر چسبنده جدا شود. اگر ضخامتسنج پلاستیکی در وسط iSclack قرار دارد، آن را بردارید. از جهاتی این مزیت را سایر برندها نیز دارند اما تنوع محصولات سامسونگ آن را رقابتی می کند. اگر به راحتی در جای خود قرار نگرفت (کلیک نکرد)، وضعیت گیرهها در اطراف صفحه نمایش را بررسی کنید و مطمئن شوید که خم نشده باشند. در طول تعمیر، مشخص کنید که هر پیچ را از کجا باز کردهاید و مطمئن شوید که دقیقاً آن را سر جای خود میبندید تا آسیبی به گوشی آیفون وارد نشود. آن را فقط به اندازهی چند میلیمتر یا به اندازه ضخامت قاب صفحه نمایش وارد کنید.