رتبه 10 شهرت اپل در نظرسنجی جدید. هیچ جایزه ای برای حدس زدن بدترین ها وجود ندارد

شهرت اپل در یک نظرسنجی جدید از بهترین برندهای آمریکایی در رتبه 10 قرار دارد، در حالی که شبکه های اجتماعی متا و توییتر در رتبه 10 پایینی قرار دارند – نه چندان دور از آخرین رتبه سازمان ترامپ.

اپل امتیاز 80.6 از 100 را در مقایسه با پاتاگونیا 83.5 کسب کرد و از رتبه یازدهم در سال گذشته سقوط کرد.

شرکت پوشاک بیرونی پاتاگونیا بالاتر از Costco، John Deere، Trader Joe و Chick-fil-A در جایگاه برتر قرار گرفت. 10 نفر برتر توسط تویوتا، سامسونگ، آمازون، USAA و اپل تکمیل شدند.

امتیاز شهرت اپل

سپس این نظرسنجی از مصرف‌کنندگان می‌خواهد که برندهای انتخابی خود را در مقیاس‌های مختلف رتبه‌بندی کنند، اپل بالاترین امتیاز را در محصولات و خدمات، و بدترین امتیاز را در شهروندی، با شخصیت و اخلاقیات پایین کسب کرده است.

همکاری با Axios آن را به Axios Harris Poll تغییر نام داد.

نام تجاری با بدترین شهرت، The Trump Organization با امتیاز 52.9 بود.

متا و توییتر جزو بدترین برندهای ۱۰۰ هستند:

  • #96: متا
  • شماره 97: توییتر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

شرکت نظرسنجی هریس در حال حاضر 24 سال است که از همین روش استفاده کرده است و از یک نمونه بزرگ و نماینده ملی از آمریکایی ها خواسته است تا دو برندی را که به نظر آنها دارای بهترین شهرت هستند و دو برند را که بدترین آنها را دارند، نام ببرند.

رتبه بندی های دقیق، جایگاه این شرکت را در رتبه بندی و رتبه بندی آن از 100 نشان می دهد.

  • شماره 19: شخصیت 76.9
  • شماره 2: مسیر 84.4
  • شماره 23: اعتماد به نفس 79.7
  • شماره 9: کشت 80.8
  • شماره 27: اخلاق 77.6
  • شماره 39 تابعیت 73.0
  • شماره 4: ویژن 84.0
  • شماره 7: رشد 83.4
  • شماره 3: محصولات و خدمات 85.1

عکس: Apple Central World, Bangkok/Foster+Partners