ردیابی داروها در آیفون: راهنمای iOS 16

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یادداشت مهم: اپل می‌گوید: «به خاطر داشته باشید که ردیابی دارو اگرچه مفید است، اما تنها یکی از ابزارها برای مدیریت ایمن برنامه دارویی شماست. لطفاً با پزشک، داروساز، اعضای خانواده و سایر مراقبان خود مشورت کنید تا برنامه ای را ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد.

ردیابی داروها در آیفون: راهنمای iOS 16

آخرین مراحل برای ردیابی داروها در آیفون شامل افزودن نام مستعار/یادداشت ها و تصمیم گیری در مورد هرگونه تداخل با الکل، تنباکو و ماری جوانا است. تداخلات بین داروها به طور خودکار ارائه خواهد شد.

ردیابی مکمل ها در آیفون

همانطور که در بالا نشان داده شده است، می توانید داروهای بیشتری را از این صفحه اصلی اضافه کنید (برنامه سلامت > مرور > داروها)، لیست داروهای خود را به PDF صادر کنید و موارد دیگر.

اگر تطابق دقیق قطعی نباشد یا پیدا نشود، برنامه Health فهرستی از مطابقت های احتمالی را ارائه می دهد.

ردیابی داروها در iPhone 2

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

وقتی شروع به ردیابی داروها در آیفون کنید، در اینجا به نظر می رسد. اگر آن را رد کردید یا آن را گرفتید، می‌توانید روی آن ضربه بزنید تا متصل شوید.

ردیابی ویتامین ها در آیفون

ردیابی دارو در آیفون به این صورت است:

ردیابی داروها در iPhone 1

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در اینجا نحوه توصیف ویژگی جدید اپل آمده است:

هنگامی که با موفقیت دارو را به آیفون (یا ویتامین ها/مکمل ها) اضافه کردید، می توانید یادآوری برای زمان مصرف و تعداد دفعات مصرف آن تنظیم کنید. و حتی می توانید شکل و رنگ را تنظیم کنید.

ردیابی داروها در iPhone 3

از خواندن راهنمای ما در مورد نحوه ردیابی داروها در iPhone در iOS 16 سپاسگزاریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

همراه با همه اینها، این ویژگی کاربران را از تداخلات دارویی احتمالی آگاه می کند و امکان برقراری ارتباط با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای مشاهده لیستی از داروهای گذشته، دریافت به روز رسانی های آینده یا اضافه کردن موارد به جدول زمانی شما وجود دارد.

«برنامه Health داروها را اضافه می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی فهرستی از داروها را ایجاد و مدیریت کنند، برنامه‌ها و یادآوری‌ها ایجاد کنند و داروها، ویتامین‌ها یا مکمل‌های خود را ردیابی کنند.»

اپلیکیشن Health با iOS 16 ویژگی‌های جدیدی را دریافت می‌کند که برای بسیاری از کاربران ارزشمند خواهد بود، با ویژگی اصلی جدید، امکان ردیابی داروها در آیفون (ویتامین‌ها و مکمل‌ها نیز). برای مشاهده نحوه استفاده از ویژگی iOS 16 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

iOS 16 در حال حاضر به صورت بتا برای توسعه دهندگان در دسترس است. انتظار می‌رود نسخه آزمایشی عمومی رایگان iOS 16 در ماه جولای ارائه شود. در راهنمای جامع ما درباره نصب iOS 16 بیشتر بدانید.

  1. در حال اجرای iOS 16 در آیفون، باز کنید اپلیکیشن سلامت
  2. انتخاب برگه مرور در گوشه پایین سمت راست
  3. شير آب داروهاپس انتخاب کن دارو اضافه کنید
  4. از دوربین خود برای اسکن داروهای خود استفاده کنید یا آنها را به صورت دستی وارد کنید (اپل می گوید اسکن در حال حاضر به کاربران آمریکایی محدود می شود)
  5. برای تنظیم یادآوری‌ها و موارد دیگر، فرمان‌ها را دنبال کنید
  6. در هر زمان به برنامه Health > برگه مرور > داروها برگردید تا آنچه مصرف کرده‌اید و موارد دیگر ذخیره کنید.