رشد درآمد اپل در چین نامشخص است زیرا خدمات پولی مانند TV+ در این کشور مسدود شده است

برای TV+، اپل دوبله صوتی به هفت زبان و زیرنویس را به بیش از چهل زبان ارائه می دهد. به عنوان بخشی از قرارداد Apple Arcade، توسعه دهندگان بازی باید بازی خود را به 17 زبان مختلف بومی سازی کنند.

همانطور که در الف اشاره شد گزارش بلومبرگ امروز، فرصت‌های رشد درآمد اپل در یکی از بزرگترین بازارهایش، چین، نامشخص است، زیرا این شرکت قادر به راه‌اندازی خدمات جدید پولی خود در منطقه به دلیل قوانین سخت‌گیرانه محلی در مورد در دسترس بودن محتوا و سیاست سانسور نبود.

با این حال، راه اندازی خدمات محتوا در چین یک باتلاق سیاسی است. اکثر شرکت های فناوری در چین حضور ندارند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

معامله ایستگاه اتصال USB-C OWC


اپل ادعا می کند که Apple TV+ در بیش از 100 کشور و Apple Arcade در بیش از 150 کشور در دسترس است. با این دو سرویس، اپل حق نهایی ویدیو و بازی های فروش را دارد. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی خدمات مربوطه را در سرتاسر جهان بدون دعوای حقوقی کثیف بر سر صدور مجوز راه‌اندازی کنند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، از آنجایی که اپل همچنان به دنبال فرصت‌های رشد درآمد با خدمات محتوای جدید است، اهمیت فزاینده‌ای برای امور مالی این شرکت می‌یابد که آیا می‌تواند مشکل چین را حل کند و خدمات خود را برای مشتریان بزرگ چینی خود در دسترس قرار دهد.

در چین، تمامی عناوین بازی باید به صورت جداگانه توسط دولت تایید شوند. این یک مانع بزرگ برای غلبه بر اپل است. مشخص نیست که آیا کتابخانه بازی Arcade برای توزیع چینی مناسب تلقی می شود یا خیر و هنوز هیچ گزارشی مبنی بر تایید اپل برای بازی های خود وجود ندارد.

امسال، اپل بر روی راه اندازی Apple News+، Apple Arcade و Apple TV+ تمرکز کرده است. هیچ کدام از آنها در چین موجود نیست.

TV+ با موانع مشابهی روبرو است. Apple Books (nee iBooks) و iTunes Movies از سال 2016، زمانی که دولت چین آنها را تعطیل کرد، در چین فروخته نشده است.