رقابت با Apple Arcade می تواند گام بعدی نتفلیکس باشد

به گفته مردم، در هفته‌های اخیر، نتفلیکس با مدیران باسابقه صنعت بازی تماس گرفته است تا به این شرکت بپیوندند. […]

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، هر دو گزارش می‌گویند که این برنامه‌ها هنوز در حال توسعه هستند و بعید است تا سال آینده راه‌اندازی شوند.

نتفلیکس همچنین در سال 2017 یک بازی برای آیفون و آیپد به عنوان همراه خود منتشر کرد چیزهای غریبه سنجاق کردن.

طرحی برای رقابت با Apple Arcade اعلام شد

عکس: کاسپار کامیل روبین/پاشیدن

اطلاعات گزارشی را هفته گذشته منتشر کرد، با Axios اکنون با داشتن جزئیات بیشتر

نتفلیکس در سال 2017 به دنیای بازی های موبایلی ورود کرد و همچنین تعدادی نمایش تعاملی ایجاد کرد.

زمینه

Apple Arcade در سال 2019 راه اندازی شد و ماه گذشته با اضافه شدن تعداد زیادی بازی کلاسیک iOS، رونق زیادی پیدا کرد. یک نظرسنجی از خوانندگان نشان داد که این یک حرکت محبوب بود که باعث شد افراد بیشتری اشتراک و مشترکین موجود را برای بازی های بیشتر در نظر بگیرند.

یکی از این افراد گفت، یکی از گزینه‌هایی که این شرکت در مورد آن صحبت کرده است، ارائه مجموعه‌ای از بازی‌های مشابه اشتراک آنلاین اپل، Apple Arcade است.

اطلاعات:

در این گزارش آمده است که مشخص نیست نتفلیکس بازی‌های خود را توسعه می‌دهد یا به بازی‌های موجود مجوز می‌دهد Axios می گوید ترکیبی از این دو خواهد بود.

به گفته دو منبع Axios، پیشنهاد نتفلیکس شامل ترکیبی از مالکیت معنوی دارای مجوز نتفلیکس و آثار اصلی است که از استودیوهای مستقل سفارش داده شده و به مشترکین فعلی نتفلیکس ارائه می شود.

سرویس پخش ویدئو قبلاً چند قدم اولیه را به سمت محتوای تعاملی برداشته است. او دارد چندین نمایش تعاملیجایی که بینندگان با چنگال‌هایی در جاده روبرو می‌شوند و از آنها خواسته می‌شود یکی را انتخاب کنند و نتفلیکس آن نسخه از بقیه داستان را نشان می‌دهد. آینه سیاه: Bandersnatch یک نمونه شناخته شده است.

نتفلیکس رقابت با Apple Arcade و گوگل استادیا با راه اندازی سرویس پخش بازی اشتراکی خود. طبق گزارش ها، این شرکت شروع به جستجوی یک مدیر ارشد بازی برای رهبری این حرکت کرده است.

نتفلیکس علناً اعلام کرده است که محتوای ویدیویی و بازی‌ها را برای کسب سهم یکسانی با هم رقابت می‌کنند. به عبارت دیگر، هر چه مردم زمان بیشتری را صرف بازی کنند، زمان کمتری برای تماشای ویدیو دارند.

به گفته افراد آشنا، نتفلیکس به دنبال استخدام یک مدیر اجرایی برای نظارت بر گسترش بازی‌های ویدیویی است، نشانه‌ای از افزایش تلاش‌های خود برای گسترش فراتر از سرگرمی‌های فیلم‌برداری سنتی.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک منبع آشنا با برنامه‌های نتفلیکس به Axios می‌گوید که «آن را به عنوان یک Apple Arcade کوچک‌تر در نظر بگیرید،» اشاره‌ای به ارائه بازی‌های موبایل با کیفیت بالا و بدون آگهی توسط اپل برای مشترکین پولی.