رهبر اپل تی وی پلاس پس از یک سال و نیم از سمت خود استعفا داد

این مدیر اجرایی در ژانویه 2021 پس از ترک سمت خود به عنوان معاون بازاریابی جهانی در برادران وارنر، به اپل پیوست. تصاویر. او به رئیس بازاریابی ویدیویی اپل، کریس ون آمبورگ گزارش داد و گفته می شود که در حال بررسی چندین فرصت جدید است. هیچ صحبتی در مورد این فرصت ها وجود ندارد. تنوع همچنین گزارش می دهد که این غول فناوری همچنان در حال کار بر روی یافتن جایگزین خود در هفته های آینده است.

فیلم های آینده در سرویس پخش شامل رهایی، قاتلان ماه گل، برف کور و سرود کریسمس. مثل همیشه، راهنمای مسابقه ما را برای دیدن آنچه در Apple TV+ تماشا کنید، بررسی کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جی پی ریچاردز، رئیس استراتژی بازاریابی فیلم در Apple TV+، استعفا داد. منابع می گویند تنوع که ریچاردز امروز صبح تیمش را از رفتنش مطلع کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


زمانی که ریچاردز در اپل بود، استودیوی او فیلم هایی مانند تام هالند را منتشر کرد گیلاسبرنده اسکار CODA، فیلم علمی تخیلی تام هنکس گاو نر، موزیکال از دور بیا، و درام ماهرشالا علی آهنگ قو.

در برادران وارنر، ریچاردز روی فیلم های برجسته ای مانند زن شگفت انگیز، جوکر، ستاره ای متولد می شود، فیلم لگو، و آن فصل 1 و 2. قبل از آن، او در یونیورسال پیکچرز کار می کرد و کمپین های دیجیتالی را برای آن کارگردانی می کرد سریع و خشن و من نفرت انگیز فرنچایزها

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی