روز زمین است و وب سایت اپل پیشرفت محصول را برجسته می کند

[ad_1]

امروز روز زمین است، فرصتی سالانه برای نشان دادن حمایت از محیط زیست و فراخوان برای سیاست هایی که به محافظت از سیاره ما کمک می کند. مانند همیشه، اپل این مناسبت را با پیوندی برجسته در این مورد تبلیغ می کند صفحه اصلی apple.com.

این شرکت اوایل این ماه با اعلام اینکه از 14 آوریل تا امروز به ازای هر تراکنش Apple Pay انجام شده در فروشگاه‌های اپل، از طریق اپلیکیشن اپل استور یا در وب‌سایت خود، 1 دلار به صندوق جهانی حیات وحش اهدا می‌کند.

زمینه

روز زمین هر سال در 22 آوریل برگزار می شود. نکات برجسته امسال در پاکسازی جهانی بزرگ، مد پایدار، درختکاری و سواد آب و هوایی هستند.

پاکسازی بزرگ جهانی یک کمپین جهانی برای حذف میلیاردها زباله از محله‌ها، سواحل، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، مسیرها و پارک‌ها – کاهش زباله و آلودگی پلاستیکی، بهبود زیستگاه‌ها و جلوگیری از آسیب به حیات وحش و انسان است.

صنعت مد مسئول بیش از 8 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای است. مد پایدار به یک زنجیره تامین لباس از نظر زیست محیطی و اجتماعی اشاره دارد. اکنون فرصتی است تا صنعت و مصرف کنندگان را از مدل مد سریع به سمت شیوه های پایدار در منبع یابی، تولید، توزیع، بازاریابی و مصرف دور کنیم.

به اندازه 1 دلار می توان یک درخت کاشت. جنگل‌ها که حدود 80 درصد از تنوع زیستی جهان را در خود جای داده‌اند، در مجموع پس از اقیانوس‌ها، دومین مخزن بزرگ کربن هستند و مقادیر قابل‌توجهی از گازهای گلخانه‌ای را جذب می‌کنند. آنها همچنین تنوع زیستی را افزایش می دهند، در حالی که از آبراه ها محافظت می کنند، تغذیه خاک را بهبود می بخشند و محافظ هایی در برابر بلایای طبیعی ایجاد می کنند.

به ما بپیوندید مبارزه برای سواد اقلیمی. اکنون زمان ایجاد نسلی از شهروندان، کارگران، دانشجویان و رهبران آماده برای آب و هوا است. ما به مردم نیاز داریم که بدانند چگونه می توان از تغییرات آب و هوا و آسیب های زیست محیطی جلوگیری کرد.

صفحه اصلی اپل اشاره می کند که روز زمین است

طبق معمول، صفحه اصلی اپل دارای بخش محیطی است.

با کلیک بر روی لینک به میکروسایت محیطی اپل، با اعتبار زیست محیطی محصولات این شرکت خبرساز شده است. سپس برنامه شرکت برای خنثی کردن کربن کل زنجیره تامین خود تا سال 2030 و همچنین سایر اقداماتی که شرکت قبلا انجام داده است را تشریح می کند.

اپل معمولاً منابع آموزش محیط زیست را از طریق اپ استور تبلیغ می‌کند، و همچنین دلایلی را که مردم می‌توانند از آن پشتیبانی کنند، تبلیغ می‌کند، و بدون شک در اواخر امروز شاهد انتخاب‌های امسال خواهیم بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب محافظ مک بوک


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی