روسیه اپل را به ضد تراست در اپ استور متهم کرده و این شرکت را جریمه خواهد کرد

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی روسیه می گوید اپل را به دلیل نقض قوانین ضد انحصار این کشور و سوء استفاده از “موقعیت غالب خود در بازار اپ استور” جریمه می کند زیرا “اپل توسعه دهندگان برنامه iOS را از اطلاع رسانی به مشتریان در داخل برنامه در مورد توانایی پرداخت برای خریدهای خارج از اپ استور یا استفاده از جایگزین های دیگر منع می کند. روش های پرداخت.

هفته گذشته اپل به دلیل امتناع از ذخیره اطلاعات iCloud کاربران در این کشور توسط دادگاه روسیه جریمه شد. دادگاه اپل را به دلیل عدم رعایت این قانون به پرداخت 2 میلیون روبل (به ارزش حدود 34000 دلار) جریمه کرد. دادگاه‌های روسیه در ماه‌های پس از تهاجم این کشور به اوکراین، به طور فزاینده‌ای با شرکت‌های فناوری بزرگ (بیشتر مستقر در ایالات متحده) بر سر مسائل مربوط به سانسور محتوا و کنترل داده‌ها درگیر شده‌اند.

نگرانی های اپ استور ضد انحصار با پرونده اپیک گیمز علیه اپل در ایالات متحده آغاز شد. پس از آن، چندین کشور، سازمان‌های نظارتی و شرکت‌ها با شرکت کوپرتینویی بحث کردند که به فروشگاه‌های شخص ثالث روی آیفون اجازه دهد یا حتی به توسعه‌دهندگان اجازه دهد برای یک برنامه یا اشتراک خارج از اپ استور هزینه دریافت کنند.

رویترز گزارش داد که این تلاش دیگری از سوی کرملین برای “اعمال کنترل بیشتر بر فضاهای آنلاین” است، زیرا “مسکو یک سری جریمه ها را برای شرکت غربی به دلیل نقض قوانین اینترنت اعمال کرد”.

9to5Mac زمانی که درباره این آزمایش جدید که روسیه در حال آماده سازی آن است بیشتر بدانیم، گزارش خواهیم داد.

این اولین بار نیست که یک کشور از اپل به دلایل ضد تراست شکایت می کند. اخیراً، شرکت کوپرتینویی با سازمان دیده بان هلند قراردادی منعقد کرد تا به برنامه های دوستیابی اجازه دهد گزینه های پرداخت شخص ثالث را به مشتریان خود ارائه دهند.

آنچه در این مورد متفاوت است، این واقعیت است که روسیه در حال جنگ با اوکراین است. در حالی که روسیه اولین کشوری نیست که از اپل به دلیل مشکلات انحصاری فروشگاه اپلیکیشن شکایت می کند، اما این در زمانی اتفاق می افتد که این شرکت چندین ویژگی را برای کاربران روسی آیفون محدود کرده است. آنها نمی توانند از Apple Pay استفاده کنند و اپل فروش خود را در این کشور متوقف کرده است.

با توجه رویترزسرویس فدرال ضد انحصار روسیه (FAS) اعلام کرد که “بر اساس گردش مالی در فروشگاه اپل اپل، که اندازه آن در طول تحقیقات اداری تعیین می شود، جریمه ای اعمال خواهد کرد.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: