روسیه مقامات را از استفاده از آیفون به دلیل نگرانی های امنیتی منع می کند

کومرسانت گفت که کرملین می‌تواند دستگاه‌های دیگری را با سیستم‌عامل‌های مختلف برای جایگزینی آیفون‌ها ارائه کند و افزود که دستور توقف استفاده از آیفون‌ها متوجه افرادی است که در سیاست داخلی نقش دارند – که کرینکو مسئول آن است.

سرگئی کرینکو، رئیس دفتر ریاست جمهوری روسیه در نشستی با “مقامات درگیر در سیاست داخلی” به مقامات تا اول آوریل فرصت داد تا آیفون های خود را کنار بگذارند.

گوشی های هوشمند نباید برای مقاصد رسمی استفاده شوند. هر گوشی هوشمند بدون در نظر گرفتن سیستم عامل آن – اندروید یا iOS، مکانیزم نسبتاً شفافی دارد. طبیعتاً از آنها برای مقاصد رسمی استفاده نمی شود.

این به دنبال تصمیم اپل برای توقف تمام فروش به روسیه در زمان حمله این شرکت به اوکراین در سال گذشته صورت گرفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این خبر را روزنامه کومرسانت منتشر کرده است. این سیاست برای همه مقاماتی در این کشور که “در تدارکات انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2024 شرکت دارند” اعمال می شود.

به عنوان بخشی از آماده سازی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده روسیه، کرملین از مقامات خواسته است استفاده از آیفون را متوقف کنند. بر اساس گزارشی که توسط رویترزاین تصمیم “به دلیل نگرانی از آسیب پذیر بودن دستگاه ها در برابر آژانس های اطلاعاتی غربی” گرفته شد.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

یکی از مقامات در این جلسه گفته است: «آیفون تمام شد: یا آن را دور بیندازید یا به بچه ها بدهید». همه باید این کار را در ماه مارس انجام دهند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز دوشنبه گفت: